5 упражнения за тонус пред  компютъра
7

Вместо гира, вземете шише с вода

5 упражнения за тонус пред компютъра

Заздравяват гърба, правете ги в 3 серии по 20 повторения

Схващанията по гърба ви притесняват, появяват се към края на работния ден  и то когато станете от бюрото. Спокойно, това не е сериозно заболяване, просто натоварвате в неудобна позиция за по-дълго време мускулите си и гръбначния стълб.

Повторете движенията от първото упражнение, но в страничен вариант, както е показала Искра. Отново 3 серии по 20 повторения.

Време е да се захванете с тренировки. Но ако и вие нямате време да посетите залата, просто използвате нашите лесни и бързи 5 упражнения за заздравяване на гърба.

Упражнение 3 ще ви помогне да избегнете неприятните схващания от работния ден. Направете 3 серии по 20 повторения и от него.

 

 

 

 

 

 

 

 

Те са специално подготвени от треньорката Искра Недева, която въвежда съвсем нов стил в гимнастиката, а именно т.нар. етно. В нейния стил се включват упражнения от бойните изкуства, фитнес, техники от гимнастиката и стъпки от най-полярните танци. Само пред „Биоритъм” тя представи своята кратка тренировка от 5 упражнения, които можем да правим направо на работното си място, например в следобедните часове, когато имаме пауза.

Упражнение за крака, като то е подходящо да  го правите близо до стола. Вие сте на пръсти и се движите леко, сякаш ще сядате, но стига с това седене по цял ден, време е за движение. Отново 3 серии по 20 повторения.

 

 

 

За тях ще ни е нужно пълно с вода шише от литър и половина. Него ще използваме вместо гира, пояснява треньорката. По време на първите три упражнения натоварвате ръцете и заздравявате гърба.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Показаното упражнение в две стъпки от Искра го направете първо с единия крак, а след това с другия. Отново 3 серии  по 20 повторения.

 

След това включваме още две упражнения, които да засилят краката. Основният съвет, който запомняме от срещата ни с Недева, е, че тренировките, независимо в стаята или фитнес залата, трябва да се провеждат правилно, т.е. да няма погрешно свити ръце и крака. По думите й най-често те трябва да се движат, че да правят прав ъгъл.

 
 
 
 
 

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.