Снимки
Деветото поколение на Honda Civic дойде през 2012 година. Моделът бързо спечели симпатиите на познавачите, които го определиха като изключително напредничав и много вълнуващ за шофиране. Затова и сега, когато дойде време за обновяването на Civic, промените не са радикални, на са подсилили още повече спортния характер на модела. Новият Civic се отличава с дизайнерски и технологични подобрения, които правят този автомобил още по-привлекателен и емоционален. Едновременно с това за новата си гама за 2015 г., Honda пусна на пазара и нова версия Sport. Освен обновеното стилово оформление на външния и вътрешния дизайн, новият Civic се отличава с подобрено окачване и повишена устойчивост в завоите, нови системи за безопасност и информационно-развлекателна система, базирана на изцяло нови технологии.
Обновената Honda Civic е с нов екстериорен дизайн на предницата, който придава по-спортно излъчване на модела, акцентирано с нови фарове с интегрирани дневни светлини и нова аеродинамично оформена предна броня. Хечбекът Civic е също така с нови задна броня и странични престилки, черен заден спойлер и комбинирани задни LED светлини. Новият модел Civic Sport е базиран на хечбека и е оборудван със заден спойлер и със 17-цолови алуминиеви джанти. Някои от ефектните характеристики на дизайна на Civic Sport са заимствани и от бъдещия модел Type R, като например нова предна броня с по-ниско разположена решетка и черна облицовка на тавана на купето. Чрез промените в екстериорния дизайн на Civic е постигнато и
понижаване на аеродинамич-ната подемна сила
Зад спортния екстериорен дизайн на Civic се крие възможност за прилагане на гъвкави решения, отличаващи се с интелигентна функционалност и ненадмината практичност. Интериорът е усъвършенстван с нова текстилна тапицерия на седалките и нови шевове на върху подглавниците, нова вътрешна декоративна облицовка на вратите с хромирани дръжки и инструментален панел с черно покритие металик. Новият Civic е с просторен интериор, предлагащ гъвкави решения и багажно отделение с обем 477 литра, което е най-голямото постижение за този клас автомобили. Комбито Civic Tourer е най-компактното комби в C-сегмента, но багажникът му е с най-голям обем за този клас автомобили. При изправени задни седалки обемът на багажника е 624 литра до покривалото, а при сгънати задни седалки вместимостта до облицовката на тавана нараства до 1668 литра. Системата Magic Seats на Honda за сгъване на задните седалки създава един от най-практичните интериори в C-сегмента. Задните седалки се сгъват с едно движение, а подът на багажното отделение е повдигнат така, че да образува изцяло равна повърхност заедно със сгънатите седалки. Освен това долните части на задните седалки могат да се повдигнат нагоре, с което площта на багажното отделение се увеличава и дава възможност за превозване на дълги товари.
В обновения Civic дебютира изцяло новата информационна система Honda Connect, която предлага удобно управление и комуникационни възможности по време на пътуване, а основните функции включват например AM/FM, DAB и Internet Radio, Bluetooth интерфейс, навигация в Интернет, сателитна навигация и камера за задно виждане при паркиране. Honda Connect е съвместима с Android 4.0.4 - най-популярната операционна система за смартфони и позволява да се използват познатите начини за управление чрез докосване и плъзгане с пръсти върху 7-инчовия сензорен екран.
За задвижването на Honda Civic се предлагат познатите бензинови двигатели 1.4 i-VTEC и 1.8 i-VTEC, както и изцяло
новия
1,6-литров турбодизелов мотор i-DTEC
с мощност 120 к.с., който е най-лекият в този клас. Той се отличава с перфектен баланс между икономия на гориво и работни характеристики, облагодетелстващи водача при всякакви ситуации на пътя. Новият 1,6-литров турбодизелов двигател замества стария 2,2-литров мотор и е значително по-икономичен, като средният разход на дизел е редуциран до 3,6 л/100 км. Двигателят е комбиниран с 6-степенна механична скоростна кутия и развива максимален въртящ момент от 300 Нм. Тягата на мотора се разгръща пъргаво, а при ускорение от 80 км/ч за изпреварване агрегатът е много еластичен.
В новия Civic японците от Honda са въвели различни нови технологии за окачването и безопасността, които правят шофирането на автомобила много по-вълнуващо и приятно, а пътното му поведение в завои е по-стабилно. Подобренията включват системите Agile Handling Assist и усъвършенстваната Vehicle Stability Assist. Благодарение на съвместната работа на двете системи се повишава бързината на реакция и стабилността на автомобила, повишава се максимално сцеплението при движение в завой и при ускоряване върху хлъзгав път, а шофирането доставя още по-голямо удоволствие. Всеки модел от новата гама на Civic разполага със системата City-Brake Active на Honda като стандартно оборудване. Тази система е създадена специално с цел да спомогне за предотвратяване и намаляване на риска от инциденти при ниски скорости. Системата сканира пътя пред автомобила с помощта на радарни устройства и автоматично задейства спирачките при възникване на непосредствена опасност от удар.
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Новият агрегат предлага завидна динамика и много нисък разход на гориво

Honda Civic тръгна с уникален турбодизелов двигател

Новият агрегат предлага завидна динамика и много нисък разход на гориво

Наскоро към двигателната гама на десетото поколение на Honda Civic се присъедини усъвършенстваният дизелов агрегат 1.6 i-DTEC с максимална мощност 120 к.с. при 4000 об/мин. В съчетание с 6-степенната механична скоростна кутия, новият дизелов мотор ускорява Civic от 0 до 100 км/ч за 9,8 секунди, а комбинираният разход на гориво е едва 3,5 л/100 км, съответстващ на едва 93 г/км емисии на СО2. Като опция за дизеловия Civic от есента ще се предлага и новата 9-степенна автоматична трансмисия.

„Мото-Пфое” представи у нас първият премиум динамичен електромобил в света

Jaguar I-PACE е новият екологичен спортист

„Мото-Пфое” представи у нас първият премиум динамичен електромобил в света

На ексклузивно събитие в столицата официалният представител на марките Ford, Volvo, Jaguar и Land Rover у нас - „Мото-Пфое”, представи първият премиум електрически автомобил в света Jaguar I-PACE. Новият спортен електромобил ще се предлага в България от началото на следващата година, като първите автомобили се очакват през март. Официална ценова листа ще е налична в края на септември и началото на октомври 2018 г.

Новата KIA Niro EV зарежда 80% от капацитета на батерията си за 54 минути

Електрически кросоувър изминава 450 км на ток

Новата KIA Niro EV зарежда 80% от капацитета на батерията си за 54 минути

KIA представи новия изцяло електрически автомобил Niro EV. Новият модел съчетава атрактивен дизайн, удобства на кросоувър и задвижване, което не генерира вредни емисии. Продажбите на KIA Niro EV ще стартират в Корея през втората половина 2018 г., а по-късно и в Европа. Niro EV ще бъде оборудван с голяма батерия с капацитет 64 кВтч, която гарантира автономен пробег от 450 км. Свързан към бързо зарядно на 100 кВт, Niro EV зарежда 80% от капацитета на батерията си за 54 минути.