В началото на тази година дебютира новото Suzuki Vitara, което първоначално се предлагаше с 1,6-литров бензинов двигател със 120 к.с. и 1,6-литров турбодизелов агрегат също с мощност от 120 к.с. Бензиновият мотор се комбинираше само с 5-степенна ръчна скоростна кутия, а турбодизеловият - с 6-степенна механична. Сега Suzuki разширява гамата за задвижването на Vitara с напълно нова екипировка, като предлага спортна версия на модела, носеща буквата S, която се задвижва от напълно нов 1,4-литров бензинов турбомотор, съчетан с 6-степенна механична или 6-степенна автоматична скоростна кутия. През следващата година гамата ще бъде допълнена и от комбинацията на 1,6-литровия турбодизелов мотор с 6-степенна автоматична скоростна кутия с два съединителя обозначена с името TCSS. Благодарение на новите двигатели и трансмисии, Suzuki Vitara ще удовлетвори потребностите на по-широк кръг от клиенти.

 

Новата спортна версия Suzuki Vitara S се отличава на външен вид с няколко характерни стилови елементи в екстериора и интериора. Спортният дух на S-модела е подчертан от серийните 17-цолови двуцветни джанти с нов дизайн, предната решетка е украсена с хромирани ламели, а страничните огледала и релсите на покрива са оцветени в сребристо. В предните светлини са интегрирани специфични елементи в червено.

В интериора има солиден брой стилистични червени акценти, като например шевовете на облечените в кожа волан и скоростен лост, шевовете на велурените тапицерии на седалките и декоративните пръстени на контролните уреди и вентилационните отвори. Спортната версия на Suzuki Vitara S се задвижва от напълно нов съвременен 1,4-литров 4-цилиндров бензинов турбодвигател с принудително пълнене с турбокомпресор, както и със система за директно впръскване на горивото. Максималната му мощност е 140 к.с. при 5500 об/мин, а максималният въртящ момент от 220 Нм е наличен във впечатляващо широкия интервал диапазон между 1500 и 4000 об/мин. Ускорението от място до 100 км/ч става за забележителните 10,2 секунди. С новия си двигател Suzuki Vitara развива максимална скорост от 200 км/ч.

Новият двигател 1.4 Boosterjet се предлага в комбинация със системата за двойно задвижване All-Grip с четири режима на шофиране – Auto, Snow, Lock и Sport. В комбинация в механичната трансмисия разходът на бензин в комбиниран цикъл е 5,4 л/100 км, а с автоматичната – 5,5 л/100 км. Новата 6-степенна автоматична скоростна кутия вече може да се поръча и за 1,6-литровия бензинов двигател с атмосферно пълнене.

У нас цената на Suzuki Vitara стартира от 29 990 лева с ДДС за базовия модел и стига до 50 590 лева в най-високото ниво на оборудване. То включва автоматичен климатик, аудиосистема със 7-инчов сензорен дисплей, бордови компютър, автоматични светлини и чистачки, парктроник с камера за заден ход, меки велурени седалки и т.н. За безопасността на пътя колата е оборудване със система за аварийно спиране, адаптивен круйз-контрол, асистент за спускане и потегляне по наклонен терен, електронен контрол на стабилността, както и пълен пакет от 7 въздушни възглавници.

 
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Новият Volkswagen Golf погледна със светодиодни очи и смайва с дигитален интериор

Осмо поколение на „Кръстника”

Новият Volkswagen Golf погледна със светодиодни очи и смайва с дигитален интериор

Volkswagen Golf е един от най-успешните модели в съвременната автомобилна индустрия. От дебюта на първото поколение през 1974 г. са произведени повече от 35 милиона автомобила в седем успешни поколения. Не напразно Golf се смята за основател на модерния компактен сегмент и е дал името си на цял клас автомобили. В края на миналата година Volkswagen показа изцяло новия Golf, който дойде точно 45 години след появата на първото поколение. Предшественикът се произвеждаше цели 7 години, като през 2016 г. претърпя фейслифт и сега отстъпва място на осмата генерация на модела.

Третото поколение на успешния модел има всичко за спортно и луксозно изживяване на пътя

Новото BMW X6 идва с още по-голяма самоувереност

Третото поколение на успешния модел има всичко за спортно и луксозно изживяване на пътя

Когато през 2008 година BMW представи първото поколение на своя кросоувър-купе X6, почитателите на марката бяха много консервативни и се отнесоха резервирано към модела. Въпреки че беше критикуван от голяма част от експертите, BMW X6 не само не се провали, а напротив - превърна се в много успешен представител на нов клас кросоувъри с форма на купе или както го наричаха в BMW - Sport Activity Coupe (SAC). През 2014 г. дебютира второто поколение на BMW X6 и до края на миналата година от двата модела са продадени над половин милион коли. Сега щафетата поема третото поколение на BMW X6, което има още по-самоуверено излъчване и притежава напредничава техника на задвижването и окачването, които осигуряват уникално спортно и в същото време луксозно изживяване при шофиране.

Ford Transit Custom Plug-In Hybrid и Ford Ranger спечелиха наградите в конкурса за ван и пикап

Новият Mercedes-Benz Actros беше избран за „Камион на годината 2020”

Ford Transit Custom Plug-In Hybrid и Ford Ranger спечелиха наградите в конкурса за ван и пикап

Новият Mercedes-Benz Actros стана „Камион на годината” за пети път. Журналистите от специализираните издания от 24 европейски държави гласуваха и отредиха на новия модел престижната титла. Автомобилният гигант Ford спечели наградите в двете най-престижни международни надпревари за лекотоварни превозни средства. Най-напред хибридът Ford Transit Custom беше обявен за „Международен ван на 2020 година”, а след това пикапът Ford Ranger беше удостоен с „Международната награда за пикап” на 2020 година.