В началото на тази година дебютира новото Suzuki Vitara, което първоначално се предлагаше с 1,6-литров бензинов двигател със 120 к.с. и 1,6-литров турбодизелов агрегат също с мощност от 120 к.с. Бензиновият мотор се комбинираше само с 5-степенна ръчна скоростна кутия, а турбодизеловият - с 6-степенна механична. Сега Suzuki разширява гамата за задвижването на Vitara с напълно нова екипировка, като предлага спортна версия на модела, носеща буквата S, която се задвижва от напълно нов 1,4-литров бензинов турбомотор, съчетан с 6-степенна механична или 6-степенна автоматична скоростна кутия. През следващата година гамата ще бъде допълнена и от комбинацията на 1,6-литровия турбодизелов мотор с 6-степенна автоматична скоростна кутия с два съединителя обозначена с името TCSS. Благодарение на новите двигатели и трансмисии, Suzuki Vitara ще удовлетвори потребностите на по-широк кръг от клиенти.

 

Новата спортна версия Suzuki Vitara S се отличава на външен вид с няколко характерни стилови елементи в екстериора и интериора. Спортният дух на S-модела е подчертан от серийните 17-цолови двуцветни джанти с нов дизайн, предната решетка е украсена с хромирани ламели, а страничните огледала и релсите на покрива са оцветени в сребристо. В предните светлини са интегрирани специфични елементи в червено.

В интериора има солиден брой стилистични червени акценти, като например шевовете на облечените в кожа волан и скоростен лост, шевовете на велурените тапицерии на седалките и декоративните пръстени на контролните уреди и вентилационните отвори. Спортната версия на Suzuki Vitara S се задвижва от напълно нов съвременен 1,4-литров 4-цилиндров бензинов турбодвигател с принудително пълнене с турбокомпресор, както и със система за директно впръскване на горивото. Максималната му мощност е 140 к.с. при 5500 об/мин, а максималният въртящ момент от 220 Нм е наличен във впечатляващо широкия интервал диапазон между 1500 и 4000 об/мин. Ускорението от място до 100 км/ч става за забележителните 10,2 секунди. С новия си двигател Suzuki Vitara развива максимална скорост от 200 км/ч.

Новият двигател 1.4 Boosterjet се предлага в комбинация със системата за двойно задвижване All-Grip с четири режима на шофиране – Auto, Snow, Lock и Sport. В комбинация в механичната трансмисия разходът на бензин в комбиниран цикъл е 5,4 л/100 км, а с автоматичната – 5,5 л/100 км. Новата 6-степенна автоматична скоростна кутия вече може да се поръча и за 1,6-литровия бензинов двигател с атмосферно пълнене.

У нас цената на Suzuki Vitara стартира от 29 990 лева с ДДС за базовия модел и стига до 50 590 лева в най-високото ниво на оборудване. То включва автоматичен климатик, аудиосистема със 7-инчов сензорен дисплей, бордови компютър, автоматични светлини и чистачки, парктроник с камера за заден ход, меки велурени седалки и т.н. За безопасността на пътя колата е оборудване със система за аварийно спиране, адаптивен круйз-контрол, асистент за спускане и потегляне по наклонен терен, електронен контрол на стабилността, както и пълен пакет от 7 въздушни възглавници.

 
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Новият френски модел изглежда зашеметяващо и се движи с динамиката на спортист

Peugeot 508 прави лъвски скок в премиум сегмента

Новият френски модел изглежда зашеметяващо и се движи с динамиката на спортист

През март тази година на автосалона в Женева Peugeot представи новия си флагман, който също носи индекса 508. Предишното поколение на Peugeot 508 беше много добър автомобил, но не успя да се доближи до лидера в сегмента Volkswagen Passat. Новото Peugeot 508 прави лъвски скок напред и нагоре към премиум сегмента. Амбициите на французите са доста смели, но на първия тест-драйв на 508 се убедих, че наистина са направили страхотен автомобил, който до голяма степен превъзхожда конкурентите.

Двукратният световен шампион от Формула 1 допринесе за създаването на Nokian Wetproof

Мика Хакинен тества гуми срещу аквапланинг

Двукратният световен шампион от Формула 1 допринесе за създаването на Nokian Wetproof

Двукратният световен шампион от Формула 1 Мика Хакинен има сериозен принос за разработването на новите летни гуми Nokian Wetproof. Пилотът, който през 1998 и 1999 г. спечели най-престижното отличие в света на моторните спортове, беше от голяма полза с консултациите си по време на тестовете на този първокласен продукт с отлични характеристики. Според Мика Хакинен, новият модел на Nokian, наречен Wetproof, са безопасни и надеждни летни гуми за леки автомобили.

Модификацията i3s спринтира от място до 60 км/ч само за 3,7 секунди

BMW пусна електрически спортист за града

Модификацията i3s спринтира от място до 60 км/ч само за 3,7 секунди

През миналата година BMW представи у нас уникалния си сериен електромобил i3. Този електрически модел постави началото на една нова ера на мобилност без емисии на въглеродни и азотни оксиди. Моделът е символ на радостта от шофирането, устойчивото развитие и интелигентната свързаност в градския трафик, поради което се превърна в най-продаваният електромобил в сегмента си. Новото BMW i3 намери почитатели и в България и вече все по-често се среща по родните улици.