В началото на тази година дебютира новото Suzuki Vitara, което първоначално се предлагаше с 1,6-литров бензинов двигател със 120 к.с. и 1,6-литров турбодизелов агрегат също с мощност от 120 к.с. Бензиновият мотор се комбинираше само с 5-степенна ръчна скоростна кутия, а турбодизеловият - с 6-степенна механична. Сега Suzuki разширява гамата за задвижването на Vitara с напълно нова екипировка, като предлага спортна версия на модела, носеща буквата S, която се задвижва от напълно нов 1,4-литров бензинов турбомотор, съчетан с 6-степенна механична или 6-степенна автоматична скоростна кутия. През следващата година гамата ще бъде допълнена и от комбинацията на 1,6-литровия турбодизелов мотор с 6-степенна автоматична скоростна кутия с два съединителя обозначена с името TCSS. Благодарение на новите двигатели и трансмисии, Suzuki Vitara ще удовлетвори потребностите на по-широк кръг от клиенти.

 

Новата спортна версия Suzuki Vitara S се отличава на външен вид с няколко характерни стилови елементи в екстериора и интериора. Спортният дух на S-модела е подчертан от серийните 17-цолови двуцветни джанти с нов дизайн, предната решетка е украсена с хромирани ламели, а страничните огледала и релсите на покрива са оцветени в сребристо. В предните светлини са интегрирани специфични елементи в червено.

В интериора има солиден брой стилистични червени акценти, като например шевовете на облечените в кожа волан и скоростен лост, шевовете на велурените тапицерии на седалките и декоративните пръстени на контролните уреди и вентилационните отвори. Спортната версия на Suzuki Vitara S се задвижва от напълно нов съвременен 1,4-литров 4-цилиндров бензинов турбодвигател с принудително пълнене с турбокомпресор, както и със система за директно впръскване на горивото. Максималната му мощност е 140 к.с. при 5500 об/мин, а максималният въртящ момент от 220 Нм е наличен във впечатляващо широкия интервал диапазон между 1500 и 4000 об/мин. Ускорението от място до 100 км/ч става за забележителните 10,2 секунди. С новия си двигател Suzuki Vitara развива максимална скорост от 200 км/ч.

Новият двигател 1.4 Boosterjet се предлага в комбинация със системата за двойно задвижване All-Grip с четири режима на шофиране – Auto, Snow, Lock и Sport. В комбинация в механичната трансмисия разходът на бензин в комбиниран цикъл е 5,4 л/100 км, а с автоматичната – 5,5 л/100 км. Новата 6-степенна автоматична скоростна кутия вече може да се поръча и за 1,6-литровия бензинов двигател с атмосферно пълнене.

У нас цената на Suzuki Vitara стартира от 29 990 лева с ДДС за базовия модел и стига до 50 590 лева в най-високото ниво на оборудване. То включва автоматичен климатик, аудиосистема със 7-инчов сензорен дисплей, бордови компютър, автоматични светлини и чистачки, парктроник с камера за заден ход, меки велурени седалки и т.н. За безопасността на пътя колата е оборудване със система за аварийно спиране, адаптивен круйз-контрол, асистент за спускане и потегляне по наклонен терен, електронен контрол на стабилността, както и пълен пакет от 7 въздушни възглавници.

 
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Всъдеходът щурмува българските земи с нов динамичен бензинов турбомотор

Dacia Duster се премени с червен костюм

Всъдеходът щурмува българските земи с нов динамичен бензинов турбомотор

В началото на пролетта у нас дебютира новата лимитирана серия на Dacia Duster, наречена Red Line, която се отличава с ексклузивния червен цвят Red Fusion. Освен в червения цвят, моделът се предлага с още един нов светлосив цвят Highland Gray. Лимитираната серия Red Line има промени в екстериора, сред които червени елементи в страничните огледалата и праговете. При новия Duster Red Line са поставени нови 17-инчови алуминиеви джанти с червен акцент в центъра.

Фейслифтът на флагмана идва с модерна опция за електрифицирано задвижване

Volvo XC90 тръгва с нов хибриден двигател

Фейслифтът на флагмана идва с модерна опция за електрифицирано задвижване

Шведската компания Volvo представи обновена версия на флагмана си XC90, добавяйки възможност за избор на новоразработен двигател с технология за регенериране на кинетичната енергия при спиране Mild Hybrid. Обновеното XC90 за първи път предлага на клиентите на Volvo авангардна система за възстановяване на кинетична енергия, в комбинация със съществуващите двигатели с вътрешно горене, създавайки изцяло ново електрифицирано задвижване, под новото означение с индекс „B”.

Петото поколение на френския бестселър тръгва първо с бензин, дизел или газ

Новото Renault Clio идва с хибриден двигател

Петото поколение на френския бестселър тръгва първо с бензин, дизел или газ

Една от най-важните премиери на автосалона в Женева безспорно е на петото поколение на Renault Clio. Новият модел очарова със спортната си визия и яркото модерно излъчване. Интериорът на новото Renault Clio е претърпял истинска революция и впечатлява с нов интелигентен кокпит, както и с огромен вертикален цветен дисплей. Най-значимите нововъведения се крият под предния капак на новото Clio. За първи път при Renault, новото Clio ще се предлага с хибриден задвижващ агрегат E-Tech от 2020 година.