Снимки

Raven предизвиква учудване, когато видите буквите L A D A отпред.

Но тази кола не е изработена в русия Лада, това е концепция за суперавтомобил проектиран от руския дизайнер Дмитрий Лазарев. Дмитрий мисли, че е крайно време Русия да се присъедини към престижния пазара за суперавтомобили след смъртта на Marussia, руската спортна кола, която започна живота си през 2007 г. и за съжаление беше спряна от производство седем години по-късно.

Лада е отхвърлила възможността да участва в изграждането на Гарвана (Raven). Собствениците на Лада, АвтоВАЗ казват, че "... нисък спортен автомобил без багажника не е в нашият стил ..."

Можем само да се радваме, защото Лазарев вече е намерил производствен партньор за този концептуален автомобил, който планира да превърне Raven в реалност. Vector Construction планира да изгради 100 броя Лада Raven.

Плановете на Vector за производство са вече в ход, с лека промяна на името от Лада Raven на Vector Raven.

Екипът активно търси експерти в различни области, като окачване, аеродинамика и маркетингов екип, който да сформира добра цена точка за Vector Raven.

Нежеланието на Lada напомня за нежеланието на Volkswagen да подобри Костенурката през шейсетте години на производство.

Лазарев не се отказали изцяло от надеждата да работи с Lada в бъдеще, но с нетърпение ще очкваме по-нататъшното развитие на Vector Raven.

 
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Култовият японски всъдеход е маневрен в града и ненадминат извън пътя

Suzuki Jimny е като малко братче на G-класата

Култовият японски всъдеход е маневрен в града и ненадминат извън пътя

Японската марка Suzuki представи изцяло новото четвърто поколение на своя компактен всъдеход Jimny. Култовият японски SUV остава верен на философията си да бъде интелигентен и маневрен в града, и ненадминат извън пътя. Дизайнерите на новото Suzuki Jimny не само запазват, но дори подчертават ръбестите му форми, като по този начин японският всъдеход прилича на малко братче на легендарната G-класа на Mercedes-Benz.

Mazda MX-5 RF доставя чисто удоволствие от шофирането с тарга и автоматик

Практична алтернатива на кабриолета

Mazda MX-5 RF доставя чисто удоволствие от шофирането с тарга и автоматик

Един от най-успешните роудстъри в света безспорно е Mazda MX-5. От появата на модела през 1989 г. са продадени над 1 милион автомобила. Повечето от тях са класически кабриолети със задно предаване и мек сгъваем покрив. От 2006 г. насам в гамата на MX-5 има и купе-кабриолет. Той беше много успешен и затова развитието му продължи и след дебюта на четвъртото поколение на модела. Новата Mazda MX-5 с твърд покрив се казва RF (Retractable Fastback) и вече не е купе-кабриолет, а тарга.

Горещият хечбек обещава страхотно представяне по пътища с много завои

Opel Corsa GSi спринтира с мощен турбомотор

Горещият хечбек обещава страхотно представяне по пътища с много завои

В разгара на лятото Opel ще пусне на пазара новата спортна версия на малката Corsa, която ще носи легендарното за марката от Рюселсхайм обозначение GSi. Новият модел ще бъде задвижван от впечатляващия 1,4-литров бензинов турбодвигател на марката с максимална мощност 150 к.с. и максимален въртящ момент от 220 Нм, наличен в интервала между 3000 и 4500 об/мин. Новият задвижващ агрегат осигурява литрова мощност от над 100 к.с. на литър работен обем.