Снимки

У нас марката Tesla няма официално представителство, но който иска да си купи кола, винаги ще намери начин. А който вече притежава Tesla Model X P90D иска да бъде различен и да се откроява от тълпата. Според запознати кросоувърът струва поне четвърт милион лева, а у нас вече има поне два автомобила от модела. Единият обаче е много специален, най-вече в интериора. Последният за 2016 година проект на дизайнерското студио Vilner, е изпълнен именно на базата на Model X P90D. Това е една много амбициозна задача, особено когато собственикът е искал допълнително обезшумяване на интериора. Определено той е почитател на Tesla, защото притежава още две коли от марката. Екипът на ателието остава изумен от сериозната заводска изолация на колата, но въпреки това успява да потопи салона на автомобила в тишина и да отдели пасажерите от случващото се на пътя. Крайният резултат определено е най-тихата Tesla в света.

Основен акцент в интериора е тюркоазеният цвят, който може да се асоциира пряко с цвета на електричеството.

Основен цветови акцент в интериора е тюркоазеният цвят, който може да се асоциира пряко с цвета на електричеството. Той е представен от предпазните колани и кантовете на стелките, като още по-електрически мотив представляват графиките имитиращи пистите на печатните електронни платки. Такива в тюркоаз и с бродираното V на Vilner са качени на седалките, в областта под подглавниците, като същият мотив, но в черно, е изобразен на гърбовете на предните две седалки. Електрически писти в тюркоазен цвят са бродирани дори от долната страна на козирката на таблото.

Дизайнерите от Vilner са изработили от карбон предния спойлер, корпусите на огледалата и задния спойлер.

Дизайнерите от Vilner оставят положеният в завода карбонов пакет непокътнат, като разширяват присъствието на въглеродния композит с детайли по екстериора. От него са изработени предният спойлер, корпусите на огледалата и задният спойлер, който е получил и логото T на Tesla с фин, тюркоазен кант. Още една препратка в цвета на електричеството, свързваща екстериора със салона, са боядисаните спирачни апарати. Те могат да бъдат видени зад 20-инчовите джанти, които Vilner преобразява в тъмно сребрист цвят.

На облегалките на седалките са изобразени печатни електронни платки в тюркоаз с бродираното лого на Vilner.

Няма специален проект на Vilner, който да не завършва с комплимент, като и този път това е сак, изработен от същите висококачествени материали, вложени в колата. Той е изработен от фина кожа, логото на Tesla избродирано с тюркоазен конец, има бродерия с електронните писти и презрамка в унисон с предпазните колани, завършваща с карбонови катарами. Всичко това без съмнение превръща този автомобил в най-ексклузивната Tesla, не само в България.

Специалната чанта от фина кожа е с карбонови катарами, а логото на Tesla е избродирано с тюркоазен конец.

През последните няколко години Tesla безспорно нанася сериозни удари над бензиновата, дизеловата, хибридната, а и на електрическата конкуренция. Основна заслуга за развитието на марката има човекът зад волана - Илон Мъск, който създаде успешната продуктова гама. Съвсем наскоро гамата беше разширена с още един ключов модел - кросоувъра Model X.

На гърбовете на предните две седалки е изобразен мотивът на електронните платки в матов черен цвят.

Новата Tesla Model X P90D е кола, която в най-мощното си изпълнение P90D разполага със 762 к.с. и чието зареждане „догоре” струва около 20 лева. По отношение на динамиката, Tesla Model X P90D има какво да покаже. Задвижваният от два електромотора кросоувър разполага с 967 Нм въртящ момент, който се предава на четирите колела чрез 1-степенна автоматична трансмисия. Батерията с капацитет 90 кВтч осигурява автономен пробег от над 400 км.

С пакета Speed най-бързата версия на Model X P90D спринтира от място до 100 км/ч само за 3,4 секунди.

Най-бързата версия на Model X P90D спринтира от място до 100 км/ч за 4,0 секунди, но с пакета Speed, времето за ускорение намалява до 3,4 секунди. Към момента Tesla Model X се предлага само на избрани европейски пазари, сред които Германия, Франция, Великобритания, Холандия и др. На някои от тях има сериозни държавни преференции при покупка на електрически автомобил, които редуцират крайната цена.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Спортният хечбек доставя удоволствие с яростно ускорение и втрещяващ звук

Peugeot 308 GTi е най-бързият лъв на пътя

Спортният хечбек доставя удоволствие с яростно ускорение и втрещяващ звук

Обозначението GTi е от особено значение за Peugeot, тъй като именно него носят най-бързите модели на френската марка. Първият модел в спортното семейство е легендарното Peugeot 205 GTi от 1983 г., а за последвалите 35 години са произведени почти 1 милион спортни модели, носещи логото GTi. През 2015 г. беше представен най-новият спортист в гамата - Peugeot 308 GTi, а неотдавна моделът беше обновен.

Новият флагман беше представен зрелищно в София с театрални постановки

Volkswagen Тouareg дебютира у нас със стил на лидер

Новият флагман беше представен зрелищно в София с театрални постановки

Новият Volkswagen Тouareg дебютира зрелищно у нас с театрални постановки, които предефинираха от различни гледни точки какво означава да си лидер. Флагманът в моделната гама на германците беше представен със спектакъл в София с участието на известните актьори Ованес Торосян, Иван Бърнев, Деян Донков, танцьори, музиканти и визуални артисти. Те създадоха два паралелни свята в две отделни помещения, които в кулминацията на представлението се събраха заедно за разкриването на първите два автомобила.

Спортният хечбек беше представен у нас със светлинно шоу и интерактивен тест

Renault Megane R.S. тръгна по симулирана писта

Спортният хечбек беше представен у нас със светлинно шоу и интерактивен тест

Новото Renault Megane R.S. беше представено в София с интерактивен тест по симулирана писта. Зад волана на новия спортен модел беше осемкратният рали шампион у нас Димитър Илиев, а трасетата по които да премине колата по време на теста, бяха създадени от зрителите и гостите на мястото на събитието.