Снимки

Точно в разгара на сезона за кабриолетите – в началото на следващата пролет, японците от Mazda ще зарадват почитателите на феноменалния роудстър MX-5 със специална версия, наречена Sakura. Името е избрано в чест на великолепните розови японски вишневи дървета, наричани още сакура, които са един от най-известните символи на пролетта в Япония. Те започват да цъфтят в средата на месец март във всички нюанси на розовия цвят. Лимитираната серия на Mazda MX-5 Sakura ще получи

ексклузивно оборудване с мек сгъваем покрив във вишневочервен цвят

и бежов кожен салон. Оборудването на Sakura включва алуминиеви джанти в цвят Bright Dark, задни сензори за паркиране, аудиосистема BOSE, безключов достъп до автомобила и динамични светлини за завой. Версията Sakura ще оскъпи Mazda MX-5 с 1000 евро.

Лимитираната серия MX-5 Sakura ще получи ексклузивно оборудване с мек вишневочервен покрив.

Освен лимитираната версия на Mazda MX-5 с мек сгъваем покрив, японците ще разширят и двигателната гама за MX-5 RF с твърд електрически сгъваем покрив. Версията Mazda MX-5 RF досега се предлагаше само с 2,0-литровия 4-цилиндров бензинов двигател със 160 к.с., а сега клиентите вече ще могат да поръчат и Mazda MX-5 RF с 1,5-литров 4-цилиндров бензинов мотор със 131 к.с. Стандартното оборудване и на двете версии Mazda MX-5 също е обновено.

Sakura е оборудвана с бежов кожен салон, аудиосистема BOSE и безключов достъп до автомобила.

За модела се предлагат нови екстериорни цветове, като освен новия специален металик червен цвят на магма, могат да бъдат поръчани и цветовете син металик турмалин и бял металик сатен. Mazda MX-5 с мек покрив се предлага и със специален екстериорен цвят титаниев металик, който досега беше запазен за Mazda MX-5 RF. Спортната линия на оборудване включва стандартно нова осветителна система Matrix LED с матрични светодиодни светлини.

MX-5 с мек покрив ще се предлага и в цвят титаниев металик, който досега беше запазен за версията RF.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Mazda MX-5 RF доставя чисто удоволствие от шофирането с тарга и автоматик

Практична алтернатива на кабриолета

Mazda MX-5 RF доставя чисто удоволствие от шофирането с тарга и автоматик

Един от най-успешните роудстъри в света безспорно е Mazda MX-5. От появата на модела през 1989 г. са продадени над 1 милион автомобила. Повечето от тях са класически кабриолети със задно предаване и мек сгъваем покрив. От 2006 г. насам в гамата на MX-5 има и купе-кабриолет. Той беше много успешен и затова развитието му продължи и след дебюта на четвъртото поколение на модела. Новата Mazda MX-5 с твърд покрив се казва RF (Retractable Fastback) и вече не е купе-кабриолет, а тарга.

Горещият хечбек обещава страхотно представяне по пътища с много завои

Opel Corsa GSi спринтира с мощен турбомотор

Горещият хечбек обещава страхотно представяне по пътища с много завои

В разгара на лятото Opel ще пусне на пазара новата спортна версия на малката Corsa, която ще носи легендарното за марката от Рюселсхайм обозначение GSi. Новият модел ще бъде задвижван от впечатляващия 1,4-литров бензинов турбодвигател на марката с максимална мощност 150 к.с. и максимален въртящ момент от 220 Нм, наличен в интервала между 3000 и 4500 об/мин. Новият задвижващ агрегат осигурява литрова мощност от над 100 к.с. на литър работен обем.

Най-бързият сериен автомобил с предно предаване подобри постижението от 2016 година

Honda Civic Type R постави рекорд на пистата „Силвърстоун”

Най-бързият сериен автомобил с предно предаване подобри постижението от 2016 година

След като постави два рекорда - на френската писта „Маникур” и на белгийската „Спа-Франкоршамп”, най-бързият хечбек с предно предаване Honda Civic Type R Challenge 2018 записа още едно рекордно постижение, този път на британската писта „Силвърстоун”. С време 2 минути 31 секунди и 32 стотни, новият Civic Type R стана най-бързият сериен автомобил със задвижване на предните колела на пистата, като подобри постижението на предишното поколение на модела в същото изпитание през 2016 г.