Снимки

Германският гигант Volkswagen избра автомобилното изложение в Пекин за премиерата на новия Touareg. Това никак не е случайно, тъй като се очаква на китайския пазар да бъдат продадени най-много автомобили от новия модел. Третото поколение на големия SUV е силна заявка за бъдещето на Volkswagen и демонстрира на какво са способни инженерите на германската марка в развитието на дизайна, технологиите и динамичното пътно поведение.

В сравнение с предшественика си, новият Volkswagen Touareg е малко по-широк и по-дълъг.

Новият Touareg се позиционира във високия премиум сегмент на SUV с прецизна изработка, високо качество на материалите, експресивен модерен дизайн и асистиращи системи за водача от ново поколение. В сравнение с предшественика си, новият Volkswagen Touareg е малко по-широк и по-дълъг, което се отразява благоприятно на интериорното пространство и води до съществено увеличение на обема на багажника от 697 на 810 литра с повдигната задна седалка. От друга страна теглото на автомобила е със 106 кг по-ниско поради използваните материали - алуминий (48%) и високотехнологична стомана (52 %).

Стандартното оборудване включва панорамен покрив, LED интериорно осветление и много удобства.

Новият Volkswagen Touareg е построен върху платформата MLB Evo, която вече се използва във второто поколение на Audi Q7 и новото Porsche Cayenne. За задвижването на новия Touareg ще се предлагат два 6-цилиндрови турбодизелови двигателя 3.0 TDI във варианти с мощност 241 и 286 к.с. и съответно 500 и 600 Нм. За любителите на спортни всъдеходи, новият Touareg ще се оборудва и с 4,0-литров V8 дизелов мотор с троен турбокомпресор с мощност 435 к.с. и 900 Нм, познат от новото Audi SQ7 и Bentley Bentayga. В началото на продажбите новият Touareg ще бъде наличен само с един бензинов двигател и това ще бъде 6-цилиндровият 3.0 TSI с мощност 340 к.с. и 450 Нм. Всички двигатели са комбинирани с 8-степенна автоматична предавателна кутия, двойно предаване с блокаж на централния диференциал и самоуправляващо се шаси. Големият SUV на Volkswagen ще бъде снабден и с пневматично въздушно окачване.

Дизайнът на Touareg е изпълнен в новия стил на марката, като отпред решетката се слива със светлините.

Новият Touareg гледа в бъдещето с новите си разработки в областта на дигиталната свързаност, асистиращите системи, нивото на комфорт и осветление, и информационно-развлекателните функции в автомобила. Същевременно големият SUV предизвиква сегмента с динамиката си. Предишните две поколения от модела бяха много успешни в Европа, Китай и Русия и от тях са продали около 1 милион автомобила в света. Днес новият Touareg предлага не само още по-високо ниво на динамика и пътно поведение, а и привлекателен набор от дигитални инструменти и технологии за визуализация на функциите в автомобила, които водача използва.

Пневматичното окачване може да регулира пътния просвет от +70 до -25 мм от средното положение.

В новия Touareg компанията Volkswagen за първи път показва новата си пълна дигитална разработка на кокпит Innovision. Дигиталните инструменти включват 12-инчов дисплей Digital Cockpit и информационно-развлекателна система Discover Premium с 15-инчов сензорен дисплей, които се сливат визуално в една обща операционна, информационна, комуникационна и релаксираща система, която не изисква управление с бутони, а се контролира с интуитивно докосване и може максимално да се персонализира. Модерният кокпит Innovision на новия Touareg е образец накъде се е запътил в бъдеще интериорният дизайн в автомобилите.

В салона има 12-инчов цифров инструментален панел и мултимедийна система с 15-инчов сензорен екран.

Новият Innovision кокпит е създаден в услуга на по-интуитивното и комфортно управление, както и за да е възможна най-висока степен на индивидуализация, така че автомобилът да стане наистина „вашия” Touareg. Koнцепцията е автомобилът да се адаптира към шофьора, а не обратното. Подобно на смартфон, новият Touareg още в началото се настройва към специфичните нужди на всеки водач. Това е възможно благодарение на ново поколение свързани системи, управлявани чрез дигитални интерфейси и мултифункционален волан. В новия Volkswagen Touareg са интегрирани всички модерни асистиращи системи на марката. Това включва иновационни технологии като система за нощно виждане, следяща за хора и животни по пътя с чувствителна на човешката температура камера, интелигентни системи за управление на матричните фарове и Head-up проекционен дисплей директно върху предното стъкло.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Култовият японски всъдеход е маневрен в града и ненадминат извън пътя

Suzuki Jimny е като малко братче на G-класата

Култовият японски всъдеход е маневрен в града и ненадминат извън пътя

Японската марка Suzuki представи изцяло новото четвърто поколение на своя компактен всъдеход Jimny. Култовият японски SUV остава верен на философията си да бъде интелигентен и маневрен в града, и ненадминат извън пътя. Дизайнерите на новото Suzuki Jimny не само запазват, но дори подчертават ръбестите му форми, като по този начин японският всъдеход прилича на малко братче на легендарната G-класа на Mercedes-Benz.

Mazda MX-5 RF доставя чисто удоволствие от шофирането с тарга и автоматик

Практична алтернатива на кабриолета

Mazda MX-5 RF доставя чисто удоволствие от шофирането с тарга и автоматик

Един от най-успешните роудстъри в света безспорно е Mazda MX-5. От появата на модела през 1989 г. са продадени над 1 милион автомобила. Повечето от тях са класически кабриолети със задно предаване и мек сгъваем покрив. От 2006 г. насам в гамата на MX-5 има и купе-кабриолет. Той беше много успешен и затова развитието му продължи и след дебюта на четвъртото поколение на модела. Новата Mazda MX-5 с твърд покрив се казва RF (Retractable Fastback) и вече не е купе-кабриолет, а тарга.

Горещият хечбек обещава страхотно представяне по пътища с много завои

Opel Corsa GSi спринтира с мощен турбомотор

Горещият хечбек обещава страхотно представяне по пътища с много завои

В разгара на лятото Opel ще пусне на пазара новата спортна версия на малката Corsa, която ще носи легендарното за марката от Рюселсхайм обозначение GSi. Новият модел ще бъде задвижван от впечатляващия 1,4-литров бензинов турбодвигател на марката с максимална мощност 150 к.с. и максимален въртящ момент от 220 Нм, наличен в интервала между 3000 и 4500 об/мин. Новият задвижващ агрегат осигурява литрова мощност от над 100 к.с. на литър работен обем.