Снимки

Тлъста лъжа, в която е използвана дори Европейската комисия, безсрамно произведе фабриката за фалшиви новини на енергийния олигарх Иво Прокопиев.

Сайтът на подсъдимия олигарх - „Дневник“, публикува статия, посветена на новата кампания срещу фалшивите новини на Европейската служба за външна дейност. Става въпрос за сайта www.euvsdisinfo.eu, на който се анализират публикации в различни медии, съдържащи проруска пропаганда. Няма да анализираме информацията и методите на работа на сайта, най-малкото защото той беше блокиран часове след стартирането му и достъпът до него не е възможен. За сметка на това обаче публикацията на „Дневник“, в която пише, че сред осемте български сайта, в които е засечена проруска пропаганда, са „близките до депутата Делян Пеевски“ - ПИК и Блиц, е чиста проба фалшива новина.

Това са абсолютни измислици понеже в декларациите на нашия издател ясно са изброени медиите, които той притежава. В същото време знайни и незнайни сайтове с неизвестни собственици са част от фабриката за фалшиви новини и тиражират откровени неистини, а също така и опорните точки на олигархичните собственици на фабриката.

„Дневник“ притежава точно толкова доказателства, че тези сайтове са на Пеевски, колкото и „Монитор“ има данни, че някои от другите посочени сайтове, например bradva.bg и bultimes.com, са на Прокопиев. Само че „Телеграф“, „Монитор“, Агенция Монитор и „Политика“ не биха си позволили да публикуват подобни манипулации, тъй като за разлика от „Капитал“, „Дневник“ и присъдружните им сайтове, ние не произвеждаме фалшиви новини, а се борим с тях. Както и в този случай.

 
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Директор в US фирмата BGR Government Affairs: Ние защитаваме интересите на Пеевски

В понеделник Огнян Стефанов – агент Академик, сътвори поредната фалшива новина по адрес на депутата и наш издател Делян Пеевски, като в списвания от него сайт „Фрогнюз“ манипулативно се твърдеше, че министър Николина Ангелкова отишла в САЩ да ходатайства за Пеевски по измислената жалба, която БГ Мадоф Цветан Василев внесе срещу него по закона „Магнитски“. Според агента от ДС Ангелкова била платила „1 млн. долара да спасява Пеевски в САЩ“.

Порой с фалшиви новини срещу Пеевски

Депутатът и наш издател Делян Пеевски продължава да е обект на фалшиви новини по всевъзможни теми, като името му се намесва без никаква причина и дори елементарна логика във всички актуални теми само и само да се поддържа ежедневния норматив от манипулации по негов адрес. Пореден пример дават от сателитния на кръга „Капитал“ сайт „Офнюз“ в манипулативно поднесения уж „шегаджийски“ обзор на реакциите от пороя, който се изля в София в понеделник.