Снимки

Веригата хипермаркети за дома и градината „Практикер“ дари стоки за повече от 17 000 лв. за традиционната кампания на Столична община – „Пролетно почистване на София“, организирана чрез Столичния инспекторат. Над 300 артикула, включително пейки, разнообразни инструменти, бои, градински пособия и материали за почистване бяха предадени на инспектората от наскоро отворилия обновен „Практикер“ – Люлин.

„Практикер“ се включва в кампанията „Пролетно почистване на София“ по покана на кмета на Столична община г-жа Йорданка Фандъкова, за да помогне на столичани да направят града, в който живеят, още по-привлекателно, чисто и уютно място. Инициативата стартира на 26.03.2018 г. и ще протече в два етапа. Първият ще се проведе под надслов „Заедно да почистим, поддържаме и пазим своя квартал” до 15.04, а вторият – „За по-чиста и зелена София“, ще се състои от 16.04.2018 г. до 28.04.2018 г.

Инициативата на „Практикер“ е подарък за софиянци във връзка с откриването на напълно обновения хипермаркет на веригата в столичния квартал Люлин. След по-малко от 5 месеца ремонт, в края на март „Практикер“ – Люлин отново отвори врати за своите клиенти в изцяло реконструирана и модернизирана сграда, разширена с повече от 3500 кв. м. Търговската зала е увеличена с близо 1000 кв. м, като е осигурена повече светлина, нова по-функционална подредба и организация на продуктите, както и значително по-голям асортимент - над 50 хил. продукта на водещи световни и български производители. Общата площ на новия „Практикер“ - Люлин е вече почти 12 000 кв. м., а за доброто обслужване и консултация на клиентите се грижат близо 100 обучени продавач-консултанта.

„Практикер“-Люлин е на познатия си удобен адрес в голям търговски парк, включващ хипермаркет „Хит“ и други търговски обекти от различни сектори. Намира се в близост до метростанция „Сливница“ и разполага с голям безплатен паркинг.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

От следващото лято всеки касов бон с QR код (ОБНОВЕНА)

От 30 юни догодина всички касови бележки, издавани от търговците ще трябва да имат уникален QR код, който съдържа цялата информация изписана върху тях и да се отчитат на една по една на всеки 5 минути през Интернет в Националната агенция по приходите (НАП), а не както е досега веднъж месечно за всеки ден общо.

С А1 Europe&Balkan българите в Сърбия и Македония говорят с 60% повече

Клиентите на А1, които пътуват до Сърбия и Македония, провеждат с 60% повече разговори в роуминг на месечна база след въвеждането на тарифния план A1 Europe&Balkan. Средното месечно потреблението на мобилен трафик в двете ни съседни държави пък се е повишило над 7 пъти.

Евростат: Младите фермери у нас и в Европа са малцинство

Близо 36 процента или повече от една трета от българските фермери са на възраст 65 и повече години, показват данни от анализ на Евростат за земеделската професия "фермер" през 2016 г., в която младите хора в почти целия ЕС, са малцинство.