Снимки

Сегментът на малките градски автомобили бързо се разраства и се допълва от различни нови модели. За да бъде в крак с модата, марката Seat наскоро обнови семейството на Ibiza. Испанският производител е направил леки промени във външния вид на хечбека с 3 и 5 врати, както и на комбито Sport Tourer, но е добавил нови функции и е подобрил сериозно интериора на автомобила. В предната част на Seat Ibiza са добавени LED светлини във фаровете, които са преработени вътрешно и подобряват външния вид на колата. Има нови 16-и 17-инчови джанти с много оригинален дизайн. Предлагат се и нови свежи цветове за каросерията на автомобила - Chilli (червен) и Moonstone (сив).

Предлагат се и нови свежи цветове за каросерията на автомобила като червения Chilli.

Дизайнът на салона на обновения Seat Ibiza е много впечатляващ. Приборният панел е усъвършенстван изцяло, неговите хоризонтални пропорции и пълната ориентация към водача осигурява висок комфорт на управление. Като опция се предлагат вложки от различни цветове, които украсяват отворите за въздух, скоростния лост, спиците на волана и облегалките на седалките. Дизайнерите са избрали смели цветове, като кафяв оттенък, бисмут, ярко червено, лилаво кадифе, бяло, черно и прохладно сиво. В салона са използвани пластични материали, които са го направили по-мек и приятен на допир.

Приборният панел е подобрен изцяло и е ориентиран към водача за по-добър контрол.

Основната идея на модернизацията се състои в добавянето на множество високи технологии, предназначени за осъществяването на връзка с Интернет и синхронизация с различни приспособления. Мултимедийната система Easy Connect е оборудвана със сензорен дисплей, навигационна система, подържа Apple Car Play и Android Auto, DAB радио и има идеален синхрон със смартфони, благодарение на технологията Mirror Link. Също така включва в себе си Bluetooth и USB вход, гласов контрол и аудиосистема с 6 високоговорителя. За автомобил от този клас Seat Ibiza предлага много модерни системи за сигурност, като например функция, която следи умората на водача и функция за моментално аварийно спиране в случай на извънредна ситуация. Въпреки спортния си външен вид, багажникът на Seat Ibiza ST е в състояние да побере 430 литра багаж, а ако сгънете задните облегалки, обемът се увеличава до 1164 литра.

Обемът на багажника е 430 литра, а при сгънати задни облегалки се увеличава до 1164 литра.

Новите двигатели за Seat Ibiza са 1,0-литрови 3-цилиндрови бензинови. Базовият мотор е атмосферен с мощност 75 к.с., а турбомоторът 1.0 ecoTSI се предлага в две мощности - с 95 и със 110 к.с. Двигателите са комбинирани с 6-степенна механична скоростна кутия или 7-степенна автоматична трансмисия с двоен съединител DSG. Автоматикът е наличен само за 1,0-литровия бензинов двигател със 110 к.с. Той е по-динамичен и развива максимален въртящ момент от 200 Нм още при 1500 об/мин. Тягата е напълно достатъчна за да хулиганствате в града и е в състояние да ускорите Ibiza ST с лекота до 140 км/ч на магистралата. В комбиниран цикъл разходът на гориво е 4,4 л/100 км.

Комбито върви в права линия като по релси и взема завоите със забавна пъргавина.

Това, което са направили инженерите с малката кола на базата на Volkswagen Polo, може да се определи като едно голямо чудо. Испанският автомобил се е отървал от проблемните характеристики на колите от B-сегмента. Той демонстрира стабилно пътно поведение в завоите и не се наклонява при рязко завиване на волана. Колата наподобява поведението на хечбек от C-сегмента. Чудесно впечатление прави новото окачване, благодарение на което Ibiza вози комфортно като далеч по-голям автомобил. Комбито върви в права линия като по релси и взема завоите със забавна пъргавина. На пазара все още има много малко коли, които при малки размери вървят толкова добре. Дълго време се смяташе, че в този клас има само дамски коли, но испанците разчупват това схващане, така че ако търсите малко стилно и практично комби, което да се справя с трафика на големия град, но и да се шофира приятно извън него, това е Seat Ibiza ST.

 
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Третото поколение на модела радва със спортна динамика и феноменално пътно поведение

Renault Megane R.S. завива с четири колела

Третото поколение на модела радва със спортна динамика и феноменално пътно поведение

Конструкторите от Renault отдавна са се доказали в създаването на спортни версии на популярните си модели. Още през 60-те години на миналия век французите пускат спортното Renault 8 Gordini, а през 1980 г. пред света е представено знаменитото Renault 5 Turbo. От 1994 г. насам с подготовката на спортните модификации се занимава специалното подразделение Renault Sport. Едно от най-известните му творения е Megane R.S.

Култовият японски всъдеход е маневрен в града и ненадминат извън пътя

Suzuki Jimny е като малко братче на G-класата

Култовият японски всъдеход е маневрен в града и ненадминат извън пътя

Японската марка Suzuki представи изцяло новото четвърто поколение на своя компактен всъдеход Jimny. Култовият японски SUV остава верен на философията си да бъде интелигентен и маневрен в града, и ненадминат извън пътя. Дизайнерите на новото Suzuki Jimny не само запазват, но дори подчертават ръбестите му форми, като по този начин японският всъдеход прилича на малко братче на легендарната G-класа на Mercedes-Benz.

Mazda MX-5 RF доставя чисто удоволствие от шофирането с тарга и автоматик

Практична алтернатива на кабриолета

Mazda MX-5 RF доставя чисто удоволствие от шофирането с тарга и автоматик

Един от най-успешните роудстъри в света безспорно е Mazda MX-5. От появата на модела през 1989 г. са продадени над 1 милион автомобила. Повечето от тях са класически кабриолети със задно предаване и мек сгъваем покрив. От 2006 г. насам в гамата на MX-5 има и купе-кабриолет. Той беше много успешен и затова развитието му продължи и след дебюта на четвъртото поколение на модела. Новата Mazda MX-5 с твърд покрив се казва RF (Retractable Fastback) и вече не е купе-кабриолет, а тарга.