Снимки

В края на миналата година френската марка Renault представи в България новия си флагман Talisman. Новият голям седан на Renault може да се похвали с всичко необходимо, с което да привлече клиентите, благодарение на своето атрактивно позициониране и характеристики, които по-често се свързват с модели от по-горния сегмент. При дебюта си Renault Talisman се предлагаше с два 1,6-литрови дизелови двигателя с една турбина - dCi 130 и битурбо - dCi 160. Сега французите лансират за своя голям седан изцяло нов 1,6-литров бензинов турбомотор с мощност 200 конски сили, съчетан със 7-степенна автоматична скоростна кутия с двоен съединител EDC. Новият бензинов агрегат TCe 200 комбинира впечатляваща динамика с отлична горивна ефективност. Този бензинов двигател е заимстван от турбодвигателя с директно впръскване на горивото на Renault Sport и насища Renault Talisman със спортните си гени и отзивчивост при ускорение в средния оборотен диапазон.

Динамичният профил е подчертан от третия страничен прозорец, характерен за луксозните седани.

Максималният въртящ момент от 260 Нм е на разположение още от 2000 об/мин, което дава възможност на големия седан при необходимост да се изстрелва уверено напред. Неговият пъргав характер се потвърждава от ускорението от 0 до 100 км/ч за само 7,6 секунди, но въпреки това тази динамика и удоволствие не идват за сметка на икономията, тъй като той изразходва само 5,6 л/100 км в комбиниран цикъл, съчетан със 7-степенна автоматична скоростна кутия на Renault с двоен съединител EDC. Моторът почти не се чува в средните обороти, а на високите издава спокоен и рафиниран звук. Неусетното превключване на 7-степенната автоматична скоростна кутия е знак за перфектния синхрон между двигателя и трансмисията. С тази комбинация под предния капак Renault Talisman е значително по-динамичен от дизеловите си варианти и има потенциала да разгърне на пътя спортния си талант.

Ниският център на тежестта и системата 4Control осигуряват стабилно поведение на седана.

Новият флагман на Renault е единственият седан в D-сегмента, оборудван със система за завиване на четирите колела 4Control с електронен контрол на амортисьорите за висока динамика на пътя, комбинираща маневреност, динамика и комфорт. В града при скорост до 60 км/ч маневрите с големия седан са по-лесни, тъй като задните колела завиват с до 3,5 градуса в посока, обратна на предните и с това се намалява радиусът на завой. Извън града при скорост над 60 км/ч, задните колелата завиват до 2 градуса в една и съща посока с предните и по този начин колата описва по-точно кривата на завоя. Ниският център на тежестта и системата 4Control осигуряват стабилно поведение на седана, което изпъква на път с остри завои.

В централната конзола е интегриран вертикален таблет с 8,7-инчов сензорен дисплей с ясна графика.

Освен това системата 4Control е свързана с активно окачване, което променя работата на амортисьорите и ги прави по-твърди или по-меки в зависимост от избрания режим. Благодарение на моделната технология Multi-Sense, автомобилът може да бъде настроен така, че да отговори на желанията на водача и пътниците чрез четири предварително програмирани режима - Comfort, Sport, Eco и Neutral, плюс напълно персонален режим Perso. Всеки от тези различни режими регулира реакцията на двигателя, смяната на предавките на трансмисията, степента на усилие, което се изисква за завъртане на волана, активните амортисьори и конфигурацията на системата 4Control. По този начин системата координира различните характеристики на колата и създава специфични емоции по време на шофиране.

Renault Talisman TCe 200

1,6-литров 4-цилиндров бензинов турбомотор

7-степенна автоматична скоростна кутия EDC

200 к.с. максимална мощност при 6000 об/мин

260 Нм въртящ момент при 2000 об/мин

7,6 секунди ускорение от 0 до 100 км/ч

237 км/ч максимална скорост

5,6 л/100 км среден разход на гориво

127 г/км емисии на СО2

55 490 лева цена на модела

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Уникалният бензинов турбомотор разкрива състезателния характер в режим +R

Honda Civic Type R бие свръхдоза адреналин

Уникалният бензинов турбомотор разкрива състезателния характер в режим +R

Honda Civic се произвежда от 1972 г., а спортната версия на модела с означение Type R се появи през 1997 г. Петата генерация на Civic Type R се доказа като най-бързият сериен модел с предно предаване на планетата, след като постигна най-доброто време от 7 минути и 43,8 секунди на „Северната дъга” на пистата „Нюрбургринг”. Сега горещият японски хечбек вече се предлага и у нас, а цената му започва от 70 990 лева.

Новото комби съчетава стилна външност с щедро пространство за пътници и багаж

Peugeot 508 SW се вдъхнови от Shooting Break

Новото комби съчетава стилна външност с щедро пространство за пътници и багаж

Само няколко месеца след лансирането на изцяло новото Peugeot 508, французите представиха и версията комби. Новото Peugeot 508 SW черпи вдъхновение от света на моделите с каросерия Shooting Break – комби с три врати. Дизайнът впечатлява със снижения спортен силует и съчетава елегантна външност и функционален интериор с щедро пространство за пътниците и голям леснодостъпен багажник. Новото Peugeot 508 SW ще бъде представено на автомобилния салон в Париж през тази есен и ще бъде пуснато в продажба в Европа през януари 2019 година.

Новият спортен кросоувър обещава динамично поведение и отлично сцепление

Audi Q8 завладява с експресивен дизайн и елегантен интериор

Новият спортен кросоувър обещава динамично поведение и отлично сцепление

В технологичния център на Китай – град Шенжен, дебютира новият модел Audi Q8. Спортният кросоувър съчетава елегантността на луксозното купе с четири врати с практичната функционалност на голям SUV. Новото Audi Q8 е сигурен партньор за пътуване и удоволствие, благодарение на солидното си качество, богатото оборудване, свързаността с широк обхват и достатъчно голям пътен просвет и система за двойно задвижване, които да му предоставят отлично сцепление и възможност за движение извън пътя.