30% по-ниска цена на билет в кампанията „Изкуството не ни дели“

30% по-ниска цена на билет в кампанията „Изкуството не ни дели“

„Изкуството не ни дели“ е новата кампания на Театрално-музикален продуцентски център (Драматичен театър „Стоян Бъчваров“ и Държавна опера) Варна, във връзка с последните противоепидемични разпоредби на Министерството на здравеопазването.

„С цел максимална сигурност при посещение на културни събития от зрителите се изисква да покажат зелен сертификат за ваксинирани или преболедували Covid, PCR или бърз антигенен тест за неболедували и неваксинирани.

За да преодолеем така получилото се разделение на ваксинирани и преболедували Covid от една страна и неваксинирани и неболедували от друга страна, ние предлагаме за всички зрители еднаква отстъпка - 30% от цената на всеки билет.

С намалението компенсираме онези зрители, които ще трябва да платят бързия си антигенен тест. За нас всеки зрител е важен. Изкуството не ни дели", споделят идеята на кампанията от продуцентския център.

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.