Снимки

Мтел и Nokia извършиха успешен тест на първия в света „облачен” 3G радио мрежови контролер – AirScale RNC – разработен от финландската компания. Тестът, осъществен в реална среда, е част от партньорството между Мтел и Nokia, което има за цел да помогне на телекома да внедри мрежова виртуализация, подобрявайки своята 3G мрежа.

„AirScale RNC на Nokia е следващата стъпка в нашето развитие, с която искаме да тестваме най-новите технологии и да подобрим услугите за нашите клиенти. Тя е част от стратегията за иновации на Мтел, която включва да проучваме и реализираме различни инициативи за виртуализация на мрежовите функции. Това ще ни помогне да въведем необходимата гъвкавост в управлението на 3G мрежата и ще допринесе за адаптацията ни към бъдещите изисквания за 5G свързаност”, каза Тодор Ташев, старши директор „Мрежа и услуги” в Мтел.

„Nokia продължава да бъде лидер в развитието на технологиите за радиовръзка и с AirScale RNC – първия ни Cloud RAN продукт – имаме иновативно и гъвкаво решение, носещо измерими резултати и икономически ползи за нашите клиенти.”, добави Петер Вуковиц, управляващ директор CBT за Централна и Източна Европа в Nokia.

„Преминаването на мрежата за радиовръзка в облака е част от стратегията на Telekom Austria Group за пълна виртуализация на нашата радиомрежа, която ще ни помогне да постигнем по-добра ефективност и гъвкавост, добави Саша Забрански, директор „Технологии и услуги на бъдещето” в Telekom Austria Group.

Nokia AirScale RNC е софтуерно базиран радио мрежови контролер, работещ с инфраструктурата на Nokia AirFrame Data Center. Той осигурява на мобилните оператори платформа за „облачен” достъп, която за 3G мрежи като тази на Мтел осигурява по-добра автоматизация и гъвкавост, покривайки изискванията, свързани с капацитета, представянето и латентността на мрежата. Тази гъвкавост на софтуера му позволява да променя своите функции успоредно с промените на потреблението в мрежата.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Руснаците по-рядко дебнат за промоции

Руснаците по-рядко икономисват пари и следят за промоции и отстъпки по-магазините, но причината, е че по-рядко ходят по магазините или го правят със списък в ръка, търсейки само каквото им е необходимо, без да се поддават на емоциите си, пише „Прайм”.

САЩ обмислят въвеждането на мита до 25% за вносните автомобили

Белия дом обмисля въвеждането на нови мита в размер до 25% за вносните автомобили, съобщава „Прайм”, като се позовава на публикация в Wall Street Journal. Вашингтон мотивира мярката със съображения за националната сигурност.