Снимки

Френският автомобилен гигант PSA Group представи своята програма AVA (Autonomous Vehicle for All) за пускането на пазара на автономни автомобили и свързани с тях технологични решения. Над 200 човека бяха гостите, посрещнати в околностите на Париж, сред които имаше журналисти, блогъри, инвеститори, представители на институциите и широката общественост. Всички те тестваха различните системи за автономно управление на специални демонстрационни автомобили по време на „Дните на иновациите 2017”. PSA Group официално стартира своята програма AVA (Автономен автомобил за всеки) с цел да предложи на клиентите си автомобили, оборудвани със системи за безопасно, надеждно, интуитивно и леснодостъпно автономно управление. Първите системи за подпомагане на шофирането вече са налични в най-новите модели Peugeot, а демонстрационният автомобил беше новият кросоувър Peugeot 3008, който спечели престижното отличие „Кола на годината на Европа” за 2017 г.

Гостите тестваха различните системи за автономно управление на специално оборудвано Peugeot 3008.

Системите за автономно управление ще се предлагат от 2018 г. От 2020 г. водачите ще имат възможността да делегират управлението на автомобила на нови системи с нарастваща автономия без да упражняват контрол. Те ще му позволят да изживее пътуването по различен начин, без ограничения и умора. Технологията ще бъде достъпна за всички, благодарение на прости и интуитивни интерфейси. За да отговори на тези предизвикателства, PSA Group разработва нова електронна архитектура (НЕА), или накратко, централната нервна система на автомобила, която гарантира безопасно управление във всякакви ситуации, безопасност на пътниците и сигурност на данните. НЕА е гениална, благодарение на своята модулност.

Системите в Peugeot 3008 ще позволят на водача напълно да делегира управлението на самия автомобил.

Интуитивните технологии, служещи за реконструиране на средата на автомобила, са подкрепени от алгоритми за автоматичен контрол, включващи градивни елементи на изкуствен интелект. PSA Group участва активно в промените на регламентите и стандартите за появата на автономните автомобили, включително одобрения и хармонизация на инфраструктурата. По време на „Дните на иновации” гостите имаха възможността да тестват демонстрационните автономни автомобили на PSA Group в реални условия на шофиране на ниво на автономност 3 - без необходимост от постоянно наблюдение на пътя и ниво на автономност 4 - без участие на водача в управлението на колата. На разположение за тест бяха и системите за подпомагане на шофирането, които вече са оборудвани в новите Peugeot 3008 и 5008.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Mazda MX-5 RF доставя чисто удоволствие от шофирането с тарга и автоматик

Практична алтернатива на кабриолета

Mazda MX-5 RF доставя чисто удоволствие от шофирането с тарга и автоматик

Един от най-успешните роудстъри в света безспорно е Mazda MX-5. От появата на модела през 1989 г. са продадени над 1 милион автомобила. Повечето от тях са класически кабриолети със задно предаване и мек сгъваем покрив. От 2006 г. насам в гамата на MX-5 има и купе-кабриолет. Той беше много успешен и затова развитието му продължи и след дебюта на четвъртото поколение на модела. Новата Mazda MX-5 с твърд покрив се казва RF (Retractable Fastback) и вече не е купе-кабриолет, а тарга.

Горещият хечбек обещава страхотно представяне по пътища с много завои

Opel Corsa GSi спринтира с мощен турбомотор

Горещият хечбек обещава страхотно представяне по пътища с много завои

В разгара на лятото Opel ще пусне на пазара новата спортна версия на малката Corsa, която ще носи легендарното за марката от Рюселсхайм обозначение GSi. Новият модел ще бъде задвижван от впечатляващия 1,4-литров бензинов турбодвигател на марката с максимална мощност 150 к.с. и максимален въртящ момент от 220 Нм, наличен в интервала между 3000 и 4500 об/мин. Новият задвижващ агрегат осигурява литрова мощност от над 100 к.с. на литър работен обем.

Най-бързият сериен автомобил с предно предаване подобри постижението от 2016 година

Honda Civic Type R постави рекорд на пистата „Силвърстоун”

Най-бързият сериен автомобил с предно предаване подобри постижението от 2016 година

След като постави два рекорда - на френската писта „Маникур” и на белгийската „Спа-Франкоршамп”, най-бързият хечбек с предно предаване Honda Civic Type R Challenge 2018 записа още едно рекордно постижение, този път на британската писта „Силвърстоун”. С време 2 минути 31 секунди и 32 стотни, новият Civic Type R стана най-бързият сериен автомобил със задвижване на предните колела на пистата, като подобри постижението на предишното поколение на модела в същото изпитание през 2016 г.