Близо 24 милиона японци ядат българско кисело мляко. 3 пъти и половина повече от българското население, гражданите на Япония консумират българско кисело мляко, заяви заместник-министърът на икономиката Лъчезар Борисов.


Той участва в отбелязването на 50 години от производството на българско кисело мляко в Япония.
Продуктът стига и в Сингапур, Китай и Тайланд.
Компанията „Мейджи” отпразнува половинвековен юбилей на партньорските отношения с българските производители на световноизвестния продукт.

Знаков
„За мен днес е един освен знаков, но и златен ден за дипломатическото и икономическо сътрудничество между двете страни”, каза зам.-министърът на икономиката Лъчезар Борисов по време на тържеството. 
Първите контакти с „Мейджи” са започнали през 1970 г. и вече половин век се развива прекрасно делово партньорство. 

Партньорство
„Благодарение на добрите партньорски практики между двете страни, лицензионният договор за производство на българско кисело мляко се подновява вече половин столетие. Постоянните усилия и далновидната маркетинг стратегия на „Мейджи” спомагат за популяризиране на българското кисело мляко не само в Япония, но и в почти всички азиатски страни и днес. С гордост можем да заявим, че милиони хора по света започват деня с кофичка българско кисело мляко”, каза зам.-министър Борисов. 
Японците, които консумират българско кисело мляко, произведено от „Мейджи”, са три и половина пъти повече от цялото българско население. Партньор на японската компания от наша страна е държавната фирма „Ел Би Булгарикум”.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Мият пазари в София всяка вечер

Освен обичайната дезинфекция на Женския пазар, на пазара „Димитър Петков”, както и на предгаровия площад „Ротонда” в София всяка вечер площите ще бъдат измивани, като по-силна предпазна мярка срещу коронавируса.

Бум на храните с витамин С

Цените на портокаловия сок рязко нагоре

Бум на храните с витамин С

Фючърсите на портокаловия сок се вдигнаха рязко с повече от 20 процента този месец, след като потребителите започнаха да търсят здравословни продукти по време на пандемията от коронавирус, съобщи Би Би Си.