Снимки

На автомобилния салон в Париж японците от Suzuki ще представят своя обновен компактен кросоувър SX4 S-Cross. Производството на модела започна през юни тази година, а стартът на продажбите на европейския пазар е насрочен за 30 септември, само ден преди откриването на автосалона. Второто поколение на Suzuki SX4 дебютира през есента на 2013 г. и получи към името си добавката S-Cross. Компактният кросоувър, който се сглобява в унгарския завод на Suzuki, премина успешно през различни тестове за издръжливост и бързо получи признанието на клиентите за качество. Три години по-късно японците решиха да надградят своя отличник с нови по-динамични и икономични турбодвигатели и по-внушителна и сурова визия.

В задната част са променени светлините, в които вече са добавени светодиодни секции.

Обновеното Suzuki SX4 S-Cross е променено основно в предната си част, където виждаме новата голяма хромирана радиаторна решетка с вертикални ребра, ново оформление на бронята и на предния капак. Значително е променена формата на предните фарове, които са с атрактивни LED светлини и придават на модела по-динамичен вид. Задните светлини също са с нов дизайн. SX4 S-Cross почти не е променил размерите си. Широчината му е увеличена с 20 мм до 1785 мм основно заради по-масивните брони. Височината е повишена до 1580 мм, а дължината и междуосието се запазват съответно на 4300 мм и 2600 мм. Пътният просвет е увеличен с 10 мм до 180 мм, което ще подобри офроуд възможностите на модела.

На централната конзола е поставен 7-инчов сензорен дисплей, има и нов скоростен лост.

Във вътрешното пространство на Suzuki SX4 S-Cross след фейслифта на модела прави впечатление, че са използвани по-качествени материали и е поставена нова мултимедийна система със 7-инчов сензорен дисплей, който вече беше внедрен в последното поколение на всъдехода Vitara и изцяло новия хечбек Baleno.

Под предния капак е 1,0-литров 3-цилиндров бензинов турбомотор BoosterJet с мощност 112 к.с. и 170 Нм.

По-съществените изменения в обновения кросоувър на Suzuki са под предния капак. Моделът ще разчита на изцяло нова гама бензинови двигатели. Най-малкият е 1,0-литров 3-цилиндров бензинов турбомотор BoosterJet с мощност 112 к.с. и 170 Нм максимален въртящ момент, представен за първи път през пролетта на тази година при Suzuki Baleno. За истинска динамика на пътя е 1,4-литровият 4-цилиндров бензинов мотор BoosterJet със 140 к.с. и 220 Нм въртящ момент, познат от Vitara S. Единственият дизел в гамата е 1,6-литров с мощност 120 к.с. и максимална тяга 320 Нм.

Пътният просвет е увеличен до 180 мм, което ще подобри офроуд възможностите на модела.

Новият 1,0-литров двигател ще работи с 5-степенна механична скоростна кутия, а при по-големия бензинов агрегат ще е наличен избор между 6-степенна механична и 6-степенна автоматична трансмисия. При дизеловия двигател клиентите ще могат да поръчват 6-степенна механична или 6-степенна автоматична скоростна кутия с два хидравлично контролирани съединителя, разработена от Suzuki за модела Vitara.

Освен с предно предаване, обновеният SX4 S-Cross се предлага и със системата за двойно задвижване 4х4.

Освен с предно предаване в линията на обновения кросоувър ще има и модификации оборудвани със системата за задвижване на четирите колела All-Grip, която беше представена от Suzuki именно с първата поява на новия SX4 S-Cross преди 3 години.

Освеженият и по-агресивен SX4 S-Cross ще влезе в директна битка с конкурентите от класа на компактните кросоувъри, тъй като ще се предлага на много атрактивна цена.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Уникалният бензинов турбомотор разкрива състезателния характер в режим +R

Honda Civic Type R бие свръхдоза адреналин

Уникалният бензинов турбомотор разкрива състезателния характер в режим +R

Honda Civic се произвежда от 1972 г., а спортната версия на модела с означение Type R се появи през 1997 г. Петата генерация на Civic Type R се доказа като най-бързият сериен модел с предно предаване на планетата, след като постигна най-доброто време от 7 минути и 43,8 секунди на „Северната дъга” на пистата „Нюрбургринг”. Сега горещият японски хечбек вече се предлага и у нас, а цената му започва от 70 990 лева.

Новото комби съчетава стилна външност с щедро пространство за пътници и багаж

Peugeot 508 SW се вдъхнови от Shooting Break

Новото комби съчетава стилна външност с щедро пространство за пътници и багаж

Само няколко месеца след лансирането на изцяло новото Peugeot 508, французите представиха и версията комби. Новото Peugeot 508 SW черпи вдъхновение от света на моделите с каросерия Shooting Break – комби с три врати. Дизайнът впечатлява със снижения спортен силует и съчетава елегантна външност и функционален интериор с щедро пространство за пътниците и голям леснодостъпен багажник. Новото Peugeot 508 SW ще бъде представено на автомобилния салон в Париж през тази есен и ще бъде пуснато в продажба в Европа през януари 2019 година.

Новият спортен кросоувър обещава динамично поведение и отлично сцепление

Audi Q8 завладява с експресивен дизайн и елегантен интериор

Новият спортен кросоувър обещава динамично поведение и отлично сцепление

В технологичния център на Китай – град Шенжен, дебютира новият модел Audi Q8. Спортният кросоувър съчетава елегантността на луксозното купе с четири врати с практичната функционалност на голям SUV. Новото Audi Q8 е сигурен партньор за пътуване и удоволствие, благодарение на солидното си качество, богатото оборудване, свързаността с широк обхват и достатъчно голям пътен просвет и система за двойно задвижване, които да му предоставят отлично сцепление и възможност за движение извън пътя.