Снимки

Някога замисляли ли сте се откъде идва името на този знаков за историята на Audi модел? Може би ще ви прозвучи странно, но инициалите на TT идват от Tourist Trophy - безспорно най-старото и опасно мотоциклетно състезание на планетата, провеждащо се от 1907 г. до днес. Марката NSU, която се е сляла с Auto Union, за да се превърне този съюз в Audi, има история на остров Ман с нейните мотоциклети, където участва в Tourist Trophy от 1911 г. В последствие се появяват автомобилите NSU 1000TT, 1200TT и TTS, а през 1998 г. Audi възражда двете наклонени букви, също както в логото на състезанието, върху задницата на компактното си купе и роудстър.

Черният подпис на Vilner отляво завършва автомобила, заедно с инициалите TT от другата страна на задницата.

Безценен подарък - вниманието на Vilner

Когато през 1999 г. дебютира откритият вариант на Audi ТТ – Roadster, моделът обръща глави навсякъде, където се появи, с непреходния си дизайн и уникална форма. Конкретното Audi TT Roadster е с предно предаване и се задвижва от 1,8-литров 4-цилиндров бензинов турбомотор с мощност 180 к.с. и максимален въртящ момент 235 Нм, комбиниран с 5-степенна ръчна скоростна кутия. Емблематичният роудстър заема особено важно място в живота на неговия собственик, поради което той решава да му подари вниманието на Vilner, без обаче да отдалечава прекалено автомобила от оригиналното усещане. Заводският сив интериор е прекалено скучен и оттам тръгва самата идея.

Воланът е изцяло прекроен за оптимално ергономичен захват, като е скосен в долната част и има централен маркер от синя кожа.

Сини акценти в кокпита и скосен волан

Цветовете и оформлението на интериора на един роудстър обаче са още по-важни отколкото при автомобилите с фиксирани покриви, защото при кабриолета визуалното съпоставяне на салона с екстериора е неизбежно. Поради тази причина дизайнерите от Vilner поставят акценти в синьо в кокпита – ивици от алкантара по седалките и вратите, сини предпазни колани, сини шевове и централен маркер от синя кожа на волана. Кормилото е изцяло премоделирано от специалистите в ателието, като е скосено в долната част, а обръчът е прекроен за оптимално ергономичен захват.

По седалките и вратите има сини ивици от алкантара, а продължението между двете облегалки е облечено във фина кафява кожа.

Перфорация с TT-мотив отличава салона

Централната конзола е боядисана в меко кафяво, а продължението и между двете облегалки е облечено във фина кожа със същия цвят. Основна забележителност на салона е перфорацията изпълнена с TT-мотив, като в горната част на средите на облегалките е оставена по една плътна емблема в стила на името на модела. Изключително дискретни детайли, но видими при свален покрив, са тапите в основите на конструкцията на подглавниците. Традиционно неглижирани от производителите, черните пластмасови детайли дизайнерите на Vilner обличат в обърната кожа.

Перфорацията е изпълнена с TT-мотив, като в горната част на облегалките е оставена по една плътна емблема с името на модела.

LED елементи във фаровете и стоповете

Макар, че собственикът докарва колата с вече модифициран екстериор, специалистите в студиото на Vilner добавят LED елементи във фаровете и стоповете, които придават по-съвременен акцент на ТТ. Черният подпис на Vilner отляво завършва автомобила, заедно със също лакираните в тъмния цвят инициали от противоположната страна на задницата.

За по-добър звук изпускателната система на това Audi TT Roadster e Akrapovic с карбонов накрайник.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Най-малкият роудстър в гамата на марката получи ново име и модернизирана визия

Mercedes-Benz SLC се преобразява за 20 секунди

Най-малкият роудстър в гамата на марката получи ново име и модернизирана визия

Купе-кабриолетите датират още от средата на 30-те години на миналия век, като първоначално те били по-скоро ексклузивни автомобили, отколкото масов продукт. Положението се промени в края на 90-те години, а Mercedes-Benz SLK стана един от първите представители на новата вълна купе-кабриолети. От 1996 г. досега са произведени над 700 000 автомобила от модела в три поколения. Неотдавна най-малкият роудстър в гамата на Mercedes-Benz не само беше обновен, но и промени името си на SLC, като по този начин подчертава общата платформа с C-Class.

Електрическият Niro EV минава 450 км на ток

По време на изложението за електромобили в Джеджу, Южна Корея, домакините от KIA показаха нова изцяло електрическа версия на модела Niro. Електрическият кросоувър Niro EV се зарежда в контакта и се очаква да изминава до 450 км само на ток. Европейската премиера на модела ще се състои през октомври на автосалона в Париж, а до края на 2018 година електромобилът ще дебютира и у нас.

Volvo свърза колите и камионите на пътя с облаци

Производителят на премиум автомобили Volvo Cars и водещият производител на камиони Volvo Trucks ще споделят данни в реално време чрез облачна система, която дава възможност на превозните средства да обменят информация помежду си и да предупреждават водачите за рискови участъци на пътя. За първи път Volvo Cars споделя данни, свързани с безопасността с друга компания. Сътрудничеството с Volvo Trucks е първата крачка към свързаните превозни средства, които могат да имат сериозен принос към безопасността по пътищата като цяло.