Някога замисляли ли сте се откъде идва името на този знаков за историята на Audi модел? Може би ще ви прозвучи странно, но инициалите на TT идват от Tourist Trophy - безспорно най-старото и опасно мотоциклетно състезание на планетата, провеждащо се от 1907 г. до днес. Марката NSU, която се е сляла с Auto Union, за да се превърне този съюз в Audi, има история на остров Ман с нейните мотоциклети, където участва в Tourist Trophy от 1911 г. В последствие се появяват автомобилите NSU 1000TT, 1200TT и TTS, а през 1998 г. Audi възражда двете наклонени букви, също както в логото на състезанието, върху задницата на компактното си купе и роудстър.

Черният подпис на Vilner отляво завършва автомобила, заедно с инициалите TT от другата страна на задницата.

Безценен подарък - вниманието на Vilner

Когато през 1999 г. дебютира откритият вариант на Audi ТТ – Roadster, моделът обръща глави навсякъде, където се появи, с непреходния си дизайн и уникална форма. Конкретното Audi TT Roadster е с предно предаване и се задвижва от 1,8-литров 4-цилиндров бензинов турбомотор с мощност 180 к.с. и максимален въртящ момент 235 Нм, комбиниран с 5-степенна ръчна скоростна кутия. Емблематичният роудстър заема особено важно място в живота на неговия собственик, поради което той решава да му подари вниманието на Vilner, без обаче да отдалечава прекалено автомобила от оригиналното усещане. Заводският сив интериор е прекалено скучен и оттам тръгва самата идея.

Воланът е изцяло прекроен за оптимално ергономичен захват, като е скосен в долната част и има централен маркер от синя кожа.

Сини акценти в кокпита и скосен волан

Цветовете и оформлението на интериора на един роудстър обаче са още по-важни отколкото при автомобилите с фиксирани покриви, защото при кабриолета визуалното съпоставяне на салона с екстериора е неизбежно. Поради тази причина дизайнерите от Vilner поставят акценти в синьо в кокпита – ивици от алкантара по седалките и вратите, сини предпазни колани, сини шевове и централен маркер от синя кожа на волана. Кормилото е изцяло премоделирано от специалистите в ателието, като е скосено в долната част, а обръчът е прекроен за оптимално ергономичен захват.

По седалките и вратите има сини ивици от алкантара, а продължението между двете облегалки е облечено във фина кафява кожа.

Перфорация с TT-мотив отличава салона

Централната конзола е боядисана в меко кафяво, а продължението и между двете облегалки е облечено във фина кожа със същия цвят. Основна забележителност на салона е перфорацията изпълнена с TT-мотив, като в горната част на средите на облегалките е оставена по една плътна емблема в стила на името на модела. Изключително дискретни детайли, но видими при свален покрив, са тапите в основите на конструкцията на подглавниците. Традиционно неглижирани от производителите, черните пластмасови детайли дизайнерите на Vilner обличат в обърната кожа.

Перфорацията е изпълнена с TT-мотив, като в горната част на облегалките е оставена по една плътна емблема с името на модела.

LED елементи във фаровете и стоповете

Макар, че собственикът докарва колата с вече модифициран екстериор, специалистите в студиото на Vilner добавят LED елементи във фаровете и стоповете, които придават по-съвременен акцент на ТТ. Черният подпис на Vilner отляво завършва автомобила, заедно със също лакираните в тъмния цвят инициали от противоположната страна на задницата.

За по-добър звук изпускателната система на това Audi TT Roadster e Akrapovic с карбонов накрайник.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Второто поколение на луксозния SUV блесна в столичния шоурум на „Мото-Пфое”

Новият Range Rover Evoque дебютира първо у нас

Второто поколение на луксозния SUV блесна в столичния шоурум на „Мото-Пфое”

На ексклузивно събитие в София, официалният представител на Land Rover за България - „Мото-Пфое”, представи изцяло новия луксозен всъдеход Range Rover Evoque. Второто поколение на компактния SUV беше разкрито в модерния столичен шоурум на Jaguar Land Rover, намиращ се на „Околовръстен път” 483. България е първият европейски пазар, на който предпремиерно Range Rover Evoque е представен на живо, по-малко от месец след световна му премиера в Лондон.

Новият модел от Чехия ще се бори с Volkswagen Golf, Ford Focus и Opel Astra

Skoda Scala се изкачи в по-висок сегмент

Новият модел от Чехия ще се бори с Volkswagen Golf, Ford Focus и Opel Astra

На специална церемония в Тел Авив чешката марка Skoda представи новия си модел Scala. Хечбекът трябва да замени Rapid Spaceback в гамата на чешката марка. Името Scala идва от латинската дума за „стълбище”. За мнозина името на колата ще изглежда странно, но самите чехи обясняват всичко много просто – новият модел ще бъде важна стъпка нагоре за завоюване на европейския пазар, където колата ще трябва да се бори с лидерите в С-сегмента Volkswagen Golf, Ford Focus и Opel Astra.

Проверявайте състоянието на протектора и премахвайте по-големите камъчета

Съхранявайте гумите си на хладно, сухо и тъмно място

Проверявайте състоянието на протектора и премахвайте по-големите камъчета

Съхранението на гумите в подходящи условия ще удължи експлоатационния им живот, затова мястото на летните ви гуми е от значение за тяхното състояние. Според експерти правилната температура за съхранение е най-важният фактор. Можете да удължите живота на гумите като ги предпазвате от влага, химикали и ултравиолетови лъчи. Най-лесният вариант е да ползвате хотел за гуми.