Някога замисляли ли сте се откъде идва името на този знаков за историята на Audi модел? Може би ще ви прозвучи странно, но инициалите на TT идват от Tourist Trophy - безспорно най-старото и опасно мотоциклетно състезание на планетата, провеждащо се от 1907 г. до днес. Марката NSU, която се е сляла с Auto Union, за да се превърне този съюз в Audi, има история на остров Ман с нейните мотоциклети, където участва в Tourist Trophy от 1911 г. В последствие се появяват автомобилите NSU 1000TT, 1200TT и TTS, а през 1998 г. Audi възражда двете наклонени букви, също както в логото на състезанието, върху задницата на компактното си купе и роудстър.

Черният подпис на Vilner отляво завършва автомобила, заедно с инициалите TT от другата страна на задницата.

Безценен подарък - вниманието на Vilner

Когато през 1999 г. дебютира откритият вариант на Audi ТТ – Roadster, моделът обръща глави навсякъде, където се появи, с непреходния си дизайн и уникална форма. Конкретното Audi TT Roadster е с предно предаване и се задвижва от 1,8-литров 4-цилиндров бензинов турбомотор с мощност 180 к.с. и максимален въртящ момент 235 Нм, комбиниран с 5-степенна ръчна скоростна кутия. Емблематичният роудстър заема особено важно място в живота на неговия собственик, поради което той решава да му подари вниманието на Vilner, без обаче да отдалечава прекалено автомобила от оригиналното усещане. Заводският сив интериор е прекалено скучен и оттам тръгва самата идея.

Воланът е изцяло прекроен за оптимално ергономичен захват, като е скосен в долната част и има централен маркер от синя кожа.

Сини акценти в кокпита и скосен волан

Цветовете и оформлението на интериора на един роудстър обаче са още по-важни отколкото при автомобилите с фиксирани покриви, защото при кабриолета визуалното съпоставяне на салона с екстериора е неизбежно. Поради тази причина дизайнерите от Vilner поставят акценти в синьо в кокпита – ивици от алкантара по седалките и вратите, сини предпазни колани, сини шевове и централен маркер от синя кожа на волана. Кормилото е изцяло премоделирано от специалистите в ателието, като е скосено в долната част, а обръчът е прекроен за оптимално ергономичен захват.

По седалките и вратите има сини ивици от алкантара, а продължението между двете облегалки е облечено във фина кафява кожа.

Перфорация с TT-мотив отличава салона

Централната конзола е боядисана в меко кафяво, а продължението и между двете облегалки е облечено във фина кожа със същия цвят. Основна забележителност на салона е перфорацията изпълнена с TT-мотив, като в горната част на средите на облегалките е оставена по една плътна емблема в стила на името на модела. Изключително дискретни детайли, но видими при свален покрив, са тапите в основите на конструкцията на подглавниците. Традиционно неглижирани от производителите, черните пластмасови детайли дизайнерите на Vilner обличат в обърната кожа.

Перфорацията е изпълнена с TT-мотив, като в горната част на облегалките е оставена по една плътна емблема с името на модела.

LED елементи във фаровете и стоповете

Макар, че собственикът докарва колата с вече модифициран екстериор, специалистите в студиото на Vilner добавят LED елементи във фаровете и стоповете, които придават по-съвременен акцент на ТТ. Черният подпис на Vilner отляво завършва автомобила, заедно със също лакираните в тъмния цвят инициали от противоположната страна на задницата.

За по-добър звук изпускателната система на това Audi TT Roadster e Akrapovic с карбонов накрайник.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Новото BMW Серия 3 пленява със спортен дух, пъргавина и модерно оборудване

Седмо поколение на най-желания баварски седан

Новото BMW Серия 3 пленява със спортен дух, пъргавина и модерно оборудване

Вече над 40 години BMW 3-та серия е един от най-важните модели за компанията и най-желаният от почитателите на марката в целия свят. С продадени над 15 милиона екземпляра по свята в досегашните шест поколения на BMW Серия 3, моделът се е превърнал в символ на радостта от шофирането в луксозния D-сегмент. Със своя динамичен дизайн, пъргава управляемост, образцовата ефективност и иновативното оборудване, Серия 3 е олицетворение на типичните качества за автомобилите BMW, което го превръща в най-пълна степен в ядрото и сърцето на баварската марка.

Градският кросоувър дебютира у нас с три нива на оборудване и два турбодвигателя

Volkswagen T-Cross е най-малкият от братята T-Roc, Tiguan и Touareg

Градският кросоувър дебютира у нас с три нива на оборудване и два турбодвигателя

В столицата се състоя родната премиера на първия малък кросоувър на Volkswagen, наречен T-Cross. Новият градски SUV продължава атаката при високопроходимите автомобили и се нарежда достойно в гамата на марката до по-големите си братя T-Roc, Tiguan и Touareg. Новият Volkswagen T-Cross е изцяло нов модел и се очаква да завладее сърцата на потребителите със своята перфектна комбинация от стил, практичност, гъвкавост, свързаност и икономичност.

Третото поколение на модела привлича със спортен дизайн, качествен интериор и модерни технологии

KIA Ceed върви като по релси в завоите

Третото поколение на модела привлича със спортен дизайн, качествен интериор и модерни технологии

През 2006 година компанията KIA представи първото поколение на Ceed, който беше първият корейски модел, създаден от европейци за европейци. Автомобилът се произвежда в завода на компанията в Словакия и е един от най-популярните модели на марката в Европа. Второто поколение на Ceed се появи през 2012 г. и стана много предпочитан и у нас заради комбинацията от хармоничен дизайн, удобен интериор и не на последно място – висока надеждност и ниски разходи за поддръжка.