Някога замисляли ли сте се откъде идва името на този знаков за историята на Audi модел? Може би ще ви прозвучи странно, но инициалите на TT идват от Tourist Trophy - безспорно най-старото и опасно мотоциклетно състезание на планетата, провеждащо се от 1907 г. до днес. Марката NSU, която се е сляла с Auto Union, за да се превърне този съюз в Audi, има история на остров Ман с нейните мотоциклети, където участва в Tourist Trophy от 1911 г. В последствие се появяват автомобилите NSU 1000TT, 1200TT и TTS, а през 1998 г. Audi възражда двете наклонени букви, също както в логото на състезанието, върху задницата на компактното си купе и роудстър.

Черният подпис на Vilner отляво завършва автомобила, заедно с инициалите TT от другата страна на задницата.

Безценен подарък - вниманието на Vilner

Когато през 1999 г. дебютира откритият вариант на Audi ТТ – Roadster, моделът обръща глави навсякъде, където се появи, с непреходния си дизайн и уникална форма. Конкретното Audi TT Roadster е с предно предаване и се задвижва от 1,8-литров 4-цилиндров бензинов турбомотор с мощност 180 к.с. и максимален въртящ момент 235 Нм, комбиниран с 5-степенна ръчна скоростна кутия. Емблематичният роудстър заема особено важно място в живота на неговия собственик, поради което той решава да му подари вниманието на Vilner, без обаче да отдалечава прекалено автомобила от оригиналното усещане. Заводският сив интериор е прекалено скучен и оттам тръгва самата идея.

Воланът е изцяло прекроен за оптимално ергономичен захват, като е скосен в долната част и има централен маркер от синя кожа.

Сини акценти в кокпита и скосен волан

Цветовете и оформлението на интериора на един роудстър обаче са още по-важни отколкото при автомобилите с фиксирани покриви, защото при кабриолета визуалното съпоставяне на салона с екстериора е неизбежно. Поради тази причина дизайнерите от Vilner поставят акценти в синьо в кокпита – ивици от алкантара по седалките и вратите, сини предпазни колани, сини шевове и централен маркер от синя кожа на волана. Кормилото е изцяло премоделирано от специалистите в ателието, като е скосено в долната част, а обръчът е прекроен за оптимално ергономичен захват.

По седалките и вратите има сини ивици от алкантара, а продължението между двете облегалки е облечено във фина кафява кожа.

Перфорация с TT-мотив отличава салона

Централната конзола е боядисана в меко кафяво, а продължението и между двете облегалки е облечено във фина кожа със същия цвят. Основна забележителност на салона е перфорацията изпълнена с TT-мотив, като в горната част на средите на облегалките е оставена по една плътна емблема в стила на името на модела. Изключително дискретни детайли, но видими при свален покрив, са тапите в основите на конструкцията на подглавниците. Традиционно неглижирани от производителите, черните пластмасови детайли дизайнерите на Vilner обличат в обърната кожа.

Перфорацията е изпълнена с TT-мотив, като в горната част на облегалките е оставена по една плътна емблема с името на модела.

LED елементи във фаровете и стоповете

Макар, че собственикът докарва колата с вече модифициран екстериор, специалистите в студиото на Vilner добавят LED елементи във фаровете и стоповете, които придават по-съвременен акцент на ТТ. Черният подпис на Vilner отляво завършва автомобила, заедно със също лакираните в тъмния цвят инициали от противоположната страна на задницата.

За по-добър звук изпускателната система на това Audi TT Roadster e Akrapovic с карбонов накрайник.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Кабриолетът BMW M850i Convertible e олицетворение на спортната динамика и изискания лукс

Върхът на удоволствието под открито небе

Кабриолетът BMW M850i Convertible e олицетворение на спортната динамика и изискания лукс

Първото BMW 8-а серия се продаваше почти 10 години, но до края на живота си през 1999 г. се произвеждаше само като купе с две врати. През миналата година баварците възродиха Серия 8, като освен версията Coupe, сега се появиха и още два нови модела в гамата – открития Convertible и Gran Coupe с 4 врати. Новият кабриолет Серия 8 е не само първият по рода си модел в гамата на марката, но и най-красивото BMW правено някога. Разкошният модел в най-високия клас се присъединява към купето в новия луксозен сегмент, където BMW се стреми да бъде важен играч.

Хечбекът и комбито Sports Tourer тръгват с нова 9-степенна автоматична скоростна кутия

Opel Astra се сдоби с ново лице и по-ефективни двигатели

Хечбекът и комбито Sports Tourer тръгват с нова 9-степенна автоматична скоростна кутия

В разгара на лятото петото поколение на Opel Astra претърпя стилен фейслифт и получи нови и по-ефективни двигатели, скоростни кутии и модерно оборудване. Благодарение на нови двигатели и трансмисии, обновеният Opel Astra е с до 19% по-икономичен и по-екологичен в сравнение с настоящия модел, който беше избран за „Европейски автомобил на 2016 година”.

Abarth 595 възражда състезателния имидж на италианския мъник Fiat 500

Малък, бърз и лесен за управление на пътя

Abarth 595 възражда състезателния имидж на италианския мъник Fiat 500

Името Abarth има ярко и изпълнено със събития минало. През 50-те и 60-те години на миналия век това име става истинска сензация на пистите. Малката италианска компания, занимаваща се с производството на компактни спортни модели, става известна не толкова с тях, а най-вече заради спортните версии на масовия Fiat 500. Създателят Карло Абарт видял състезателния потенциал на италианския мъник и го превърнал в истинско оръжие. Спортният Fiat 500 в изпълнение Abarth с образа на скорпион върху логото успешно се борел с по-мощните автомобили в ралитата.