Някога замисляли ли сте се откъде идва името на този знаков за историята на Audi модел? Може би ще ви прозвучи странно, но инициалите на TT идват от Tourist Trophy - безспорно най-старото и опасно мотоциклетно състезание на планетата, провеждащо се от 1907 г. до днес. Марката NSU, която се е сляла с Auto Union, за да се превърне този съюз в Audi, има история на остров Ман с нейните мотоциклети, където участва в Tourist Trophy от 1911 г. В последствие се появяват автомобилите NSU 1000TT, 1200TT и TTS, а през 1998 г. Audi възражда двете наклонени букви, също както в логото на състезанието, върху задницата на компактното си купе и роудстър.

Черният подпис на Vilner отляво завършва автомобила, заедно с инициалите TT от другата страна на задницата.

Безценен подарък - вниманието на Vilner

Когато през 1999 г. дебютира откритият вариант на Audi ТТ – Roadster, моделът обръща глави навсякъде, където се появи, с непреходния си дизайн и уникална форма. Конкретното Audi TT Roadster е с предно предаване и се задвижва от 1,8-литров 4-цилиндров бензинов турбомотор с мощност 180 к.с. и максимален въртящ момент 235 Нм, комбиниран с 5-степенна ръчна скоростна кутия. Емблематичният роудстър заема особено важно място в живота на неговия собственик, поради което той решава да му подари вниманието на Vilner, без обаче да отдалечава прекалено автомобила от оригиналното усещане. Заводският сив интериор е прекалено скучен и оттам тръгва самата идея.

Воланът е изцяло прекроен за оптимално ергономичен захват, като е скосен в долната част и има централен маркер от синя кожа.

Сини акценти в кокпита и скосен волан

Цветовете и оформлението на интериора на един роудстър обаче са още по-важни отколкото при автомобилите с фиксирани покриви, защото при кабриолета визуалното съпоставяне на салона с екстериора е неизбежно. Поради тази причина дизайнерите от Vilner поставят акценти в синьо в кокпита – ивици от алкантара по седалките и вратите, сини предпазни колани, сини шевове и централен маркер от синя кожа на волана. Кормилото е изцяло премоделирано от специалистите в ателието, като е скосено в долната част, а обръчът е прекроен за оптимално ергономичен захват.

По седалките и вратите има сини ивици от алкантара, а продължението между двете облегалки е облечено във фина кафява кожа.

Перфорация с TT-мотив отличава салона

Централната конзола е боядисана в меко кафяво, а продължението и между двете облегалки е облечено във фина кожа със същия цвят. Основна забележителност на салона е перфорацията изпълнена с TT-мотив, като в горната част на средите на облегалките е оставена по една плътна емблема в стила на името на модела. Изключително дискретни детайли, но видими при свален покрив, са тапите в основите на конструкцията на подглавниците. Традиционно неглижирани от производителите, черните пластмасови детайли дизайнерите на Vilner обличат в обърната кожа.

Перфорацията е изпълнена с TT-мотив, като в горната част на облегалките е оставена по една плътна емблема с името на модела.

LED елементи във фаровете и стоповете

Макар, че собственикът докарва колата с вече модифициран екстериор, специалистите в студиото на Vilner добавят LED елементи във фаровете и стоповете, които придават по-съвременен акцент на ТТ. Черният подпис на Vilner отляво завършва автомобила, заедно със също лакираните в тъмния цвят инициали от противоположната страна на задницата.

За по-добър звук изпускателната система на това Audi TT Roadster e Akrapovic с карбонов накрайник.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Второто поколение на компактния френски SUV впечатлява с ярък дизайн и модерен интериор

Новото Peugeot 2008 тръгва на ток, бензин или дизел

Второто поколение на компактния френски SUV впечатлява с ярък дизайн и модерен интериор

Новият компактен френски SUV - Peugeot 2008, предстои да бъде лансиран в края на годината и ще се предлага в гама от четири нива на оборудване - Active, Allure, GT Line и GT, налични за всички версии. Производството на второто поколение на модела с глобално призвание ще се осъществява в завода на Peugeot във Виго, Испания за Европа и Ухан за Китай. Новото Peugeot 2008 е базирано на новата ефективна модулна платформа CMP и ще предлага свободата на избор на три типа задвижване според нуждите и начина на използване – изцяло електрически, бензинов или дизелов.

MINI Cooper S 60 Years Edition привлича с изискана атмосфера и динамично представяне

Ексклузивен модел по случай 60-годишнината

MINI Cooper S 60 Years Edition привлича с изискана атмосфера и динамично представяне

За 60 години от появата си, британската марка MINI популяризира по целия свят усещането за управление на картинг и практичното оползотворяване на пространството. За юбилея MINI преоткрива себе си, като преплита здравите традиции на оригинала и представя дизайнерски модел, който подчертава както британския произход, така и пъргавия характер на MINI. По случай 60-годишнината от създаването си, британската марка MINI пусна ексклузивен дизайнерски модел.

Сър Алек Исигонис и Джон Купър превърнали британската марка в автомобилна икона и спортна легенда

Класическото Mini се родило в петролната криза

Сър Алек Исигонис и Джон Купър превърнали британската марка в автомобилна икона и спортна легенда

Забележителната история на марката MINI започва на 26 август 1959 г. Тази дата се счита и за официалният рожден ден на една от най-ярките автомобилни икони. Появата на легендарната британска кола Mini до голяма степен се дължи намалените доставки на нефт за Великобритания, дотолкова, че бензин се зареждал с купони. Поради този факт британците се насочили към малолитражните автомобили.