Снимки

На Боровец от новия зимен сезон ще се предлага многократна ски карта за ползване на съоръженията в курорта, за която при всяко презареждане онлайн през декември и януари има 5% отстъпка от цената, съобщиха от “Бороспорт”.

Цените на дневните лифт карти остават без промяна. Пуска се делнична сезонна лифт карта, която струва само 500 лв. за възрастни и 300 лв. за деца, и важи от понеделник до петък, с включено нощно каране. Еднодневната карта за възрастен за всички съоръжения остава на цена от 55 лв. Няма промени и при останалите - за деца от 7 до 13 години тя ще бъде на цена от 30 лв., а за младежи от 14 до 22 години и гости над 65 години -40 лв. Децата до 7-годишна възраст карат безплатно.

Курортът запазва и отстъпката за семейни лифт карти - за двама възрастни с до 3 деца, които са с 20% намаление от стойността на всеки вид стандартна лифт карта. Лифт картата за нощно каране за възрастни е 22 лева, а за деца - 13 лева. Нощното каране вече е включено и в двата вида сезонни карти.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Животновъди се заканват да изливат мляко на жълтите павета (ОБНОВЕНА)

"Не можем да постигнем консенсус с министъра на земеделието, Румен Порожанов, нито за оставки, нито за компенсации". Това каза Симеон Караколев, съпредседател на Националната овцевъдна и козевъдна асоциация ( НОКА) пред журналисти заседание на Консултативния съвет по животновъдство, който се проведе днес в земеделското министерство.

Лидл България - любим работодател на 2018

Потребителите избраха Лидл България за „Любим работодател“ на 2018 г. Компанията получи най-висок потребителски вот в десетото издание на класацията „Любимите марки“ и заслужено спечели престижното отличие в категорията „Любим работодател“. В тазгодишното юбилейно издание на инициативата взеха участие над 42 200 потребители в 35 категории, които избраха своите любими марки сред 350 бранда. Това е поредното признание за Лидл България като отговорен и предпочитан работодател - в началото на годината компанията стана „Най-добър работодател в България“ за 2017 г. в класацията на консултантската компания AON.