Снимки

И след модернизацията на Renault Clio R.S., спортната ракета на французите ще се предлага само с автоматична скоростна кутия. Трансмисията е познатата 6-степенна автоматична с двоен съединител EDC и единствената утеха за феновете на ръчното превключване остава монтираните зад волана планки за смяна на предавките. За сметка на това път обновеното Renault Clio R.S. ще се предлага с два бензинови двигателя с мощност 200 к.с. при версията R.S. 200 EDC и 220 к.с. при Trophy. Освен това новото Clio R.S. ще разполага с три шасита и ще разчита на множество технологии от Renault Sport, предназначени да осигурят максимално удоволствие от шофирането. Новите модификации на Renault Clio R.S. 200 EDC и Clio R.S. Trophy обединяват предимствата, предлагани от новото Clio и подобряват този автомобил, черпейки от богатото знание и опит на спортното подразделение Renault Sport.

Отзад се откроява спортен спойлер, функционален дифузьор и двоен ауспухов накрайник.

Моделът въвежда на пазара много ефикасната и иновативна осветителна система R.S. Vision. Новото Clio R.S. е единственият автомобил в класа си, който предлага три различни типа шасита, давайки на клиентите възможността да направят по поръчка своя собствен Clio R.S. Възможностите са шаси Sport със 17- или 18-инчови джанти, подчертаващи гъвкавостта за ежедневното шофиране, по-коравото шаси Cup със 18-инчови джанти, предлагащо перфектната комбинация между пътни и пистови характеристики на шофиране и шаси Trophy с 18-инчови джанти, снижено с 20 мм отпред и 10 мм отзад за по-голямо удоволствие от шофирането.

Новото Clio R.S. предлага също нови 18-инчови джанти и специфични прагове.

Версията Trophy може да се поръча с ексклузивната и уникална за сегмента ауспухова система, вдъхновена от концептуалния Clio R.S 16 и разработена съвместно със специалиста в индустрията Akrapovic, която насища двигателя с моментално разпознаваем звук, гарантира емоционално ускорение и пресъздава още по-силно връзката между пистата и пътя. Двигателят с мощност 200 к.с. се предлага с шаситата Sport и Cup, докато версията със запас от 220 к.с. е налична за варианта Trophy. Версията Trophy 220 е способна да победи всички останали автомобила в класа си, ускорявайки от 0 до 100 км/ч за само 6,6 секунди, а спринтът от място до 400 метра отнема едва 14,5 секунди, докато максималната скорост е 235 км/ч.

Шевовете, маркерът върху волана и обръчите на вентилационните отвори са в червено.

Clio R.S. предлага също и безпрецедентен за сегмента пакет от оборудване, включващ Launch Control, система R.S. Drive, която дава възможност за избор между три режима на движение - Normal, Sport и Race, приложението R.S. Monitor и хидравлично компресирани стопери за поемане на неравностите на пътя, разработени от Renault Sport за ралитата.

За ръчна смяна на предавките зад волана са монтирани планки с плюс и минус.

Благодарение на специфична предна броня, предната част на новото Clio R.S. е визуално по-широка, като автомобилът е допълнен от многолика светодиодна технология във формата на кариран флаг, наречен R.S. Vision. Тя гарантира отличителен облик и изключително осветяване. Тази ексклузивна технология координира светлините за мъгла, завиващите светлини, габаритите, късите и дългите светлини на фаровете, за да подобри видимостта през нощта.

Логото R.S. се вижда под емблемата на Renault отпред, върху джантите и отзад на автомобила.

Новото Clio R.S. предлага също нови 18-инчови джанти и специфични прагове. Отзад се откроява спортен спойлер, функционален дифузьор и двоен ауспухов накрайник, докато задните светлини пренасят С-образния светлинен подпис. Логото Renault Sport (R.S.) се появява под емблемата на Renault отпред, върху джантите и отзад на автомобила.

 
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Уникалният бензинов турбомотор разкрива състезателния характер в режим +R

Honda Civic Type R бие свръхдоза адреналин

Уникалният бензинов турбомотор разкрива състезателния характер в режим +R

Honda Civic се произвежда от 1972 г., а спортната версия на модела с означение Type R се появи през 1997 г. Петата генерация на Civic Type R се доказа като най-бързият сериен модел с предно предаване на планетата, след като постигна най-доброто време от 7 минути и 43,8 секунди на „Северната дъга” на пистата „Нюрбургринг”. Сега горещият японски хечбек вече се предлага и у нас, а цената му започва от 70 990 лева.

Новото комби съчетава стилна външност с щедро пространство за пътници и багаж

Peugeot 508 SW се вдъхнови от Shooting Break

Новото комби съчетава стилна външност с щедро пространство за пътници и багаж

Само няколко месеца след лансирането на изцяло новото Peugeot 508, французите представиха и версията комби. Новото Peugeot 508 SW черпи вдъхновение от света на моделите с каросерия Shooting Break – комби с три врати. Дизайнът впечатлява със снижения спортен силует и съчетава елегантна външност и функционален интериор с щедро пространство за пътниците и голям леснодостъпен багажник. Новото Peugeot 508 SW ще бъде представено на автомобилния салон в Париж през тази есен и ще бъде пуснато в продажба в Европа през януари 2019 година.

Новият спортен кросоувър обещава динамично поведение и отлично сцепление

Audi Q8 завладява с експресивен дизайн и елегантен интериор

Новият спортен кросоувър обещава динамично поведение и отлично сцепление

В технологичния център на Китай – град Шенжен, дебютира новият модел Audi Q8. Спортният кросоувър съчетава елегантността на луксозното купе с четири врати с практичната функционалност на голям SUV. Новото Audi Q8 е сигурен партньор за пътуване и удоволствие, благодарение на солидното си качество, богатото оборудване, свързаността с широк обхват и достатъчно голям пътен просвет и система за двойно задвижване, които да му предоставят отлично сцепление и възможност за движение извън пътя.