Снимки

Новото Peugeot 5008 е един удобен и практичен семеен автомобил, подходящ както за дългите семейни пътувания, така и не чак толкова голям за града. Това, което повечето потребители очакват от подобен тип автомобил, е задвижване на четирите колела 4х4, но засега от Peugeot не предлагат такова. При дебюта всички версии са само с предно предаване, като задвижване на четирите колела ще получи само бъдещата хибридна модификация. За сметка на това умната система за контрол на сцеплението Advanced Grip Control идва на помощ в лоши метеорологични условия и извън пътя. Тя помага на автомобила при изкачване и спускане, благодарение на специалните режими за пясък, кал и сняг, които се избират от въртящия се контролер, разположен на централния тунел. От полза и е големият пътен просвет от 236 мм.

Специалните режими за пясък, кал и сняг се избират от въртящия се контролер на централния тунел.

Трудно ще се убедите, че на Peugeot 5008 не му трябва система 4х4, но снимките от офроуд полигона са малко доказателство за това. Пресеченият терен не затрудни особено Peugeot 5008 и новият френски SUV го преодоля без затруднения. При изкачване по нагорнище в разкаляни и дълбоки коловози, трябва само да превключите на режима за кал и да не пускате газта. При спускане на стръмен наклон, помага системата за автономно спускане, която се задейства с бутон на централната конзола. Пуснете спирачката и газта, и оставете всичко в ръцете на електрониката. Спускането стана равномерно, с ниска скорост, без напрежение и риск. За да сработи системата, трябва скоростният лост да е в неутрално положение, докато при другите коли трябва да бъде на първа предавка или в режим D на автоматичната трансмисия.

С големия пътен просвет от 236 см, новото Peugeot 5008 без затруднения щурмува хълмиста местност.

На пътя новото Peugeot 5008 е фокусирано върху комфорта. Неговото меко окачване с дълъг ход на амортисьорите с лекота преминава през с повечето неравности на пътя, като индикира съвсем слабо големите дупки. Семейният модел не е направен за спортно шофиране, така че ако влезете с висока скорост в завой, ще разберете, че каросерията се наклонява странично. Управлението е много леко и не особено информативно, но ако изберете режим Sport, обратната връзка става по-директна. Шумоизолацията на интериора е на високо ниво, така че в салона е тихо, дори при шофиране по магистрала с висока скорост.

Системата за контрол на сцеплението е много полезна извън пътя, като дозира тягата към предната ос.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Пилоти от Формула 1 избраха Honda Civic Type R

Пилотите от Формула 1 - Пиер Гасли и Брендън Хартли от отбора Red Bull Toro Rosso Honda избраха за свои лични автомобил Honda Civic Type R. Спортният модел е произведен в британския завод на Honda и идеално подхожда на пилоти от Формула 1, независимо дали става въпрос за улиците и магистралите или пистите. Това е първият пълен сезон във Формула 1 както за Гасли, така и за Хартли, след като през 2017 г. пилотите участваха съответно в пет и в четири кръга.

Финландци тестваха качествата на нови и износени гуми на мокра настилка

Рискът от аквапланинг започва от 75 км/ч

Финландци тестваха качествата на нови и износени гуми на мокра настилка

В пролетно-летния сезон често има проливни дъждове, които наводняват пътищата. Тъй като понякога дренажите са запушени, на пътя има огромно количество вода, което предизвиква нежелания и опасен аквапланинг. Тестове на гуми, извършени от финландското автомобилно списание Tekniikan Maailma показаха, че ако гумите са износени, има риск от аквапланинг при ниски скорости, започващи от 75 км/ч. При най-добрата нова гума участвала в теста, аквапланингът започва при 88 км/ч.

Най-малкият роудстър в гамата на марката получи ново име и модернизирана визия

Mercedes-Benz SLC се преобразява за 20 секунди

Най-малкият роудстър в гамата на марката получи ново име и модернизирана визия

Купе-кабриолетите датират още от средата на 30-те години на миналия век, като първоначално те били по-скоро ексклузивни автомобили, отколкото масов продукт. Положението се промени в края на 90-те години, а Mercedes-Benz SLK стана един от първите представители на новата вълна купе-кабриолети. От 1996 г. досега са произведени над 700 000 автомобила от модела в три поколения. Неотдавна най-малкият роудстър в гамата на Mercedes-Benz не само беше обновен, но и промени името си на SLC, като по този начин подчертава общата платформа с C-Class.