Снимки

Новият спортен седан BMW M3 CS комбинира върховата динамика и пригодността за всекидневието в перфектен баланс. Инженерите на BMW M GmbH допълнително са подсилили динамичния и емоционален характер на седана чрез последователно съгласувани мерки. Благодарение на широкото използване на карбонов композит, новото BMW M3 CS е леко със собственото си тегло от 1585 кг. Високата динамика на управлението на новото BMW M3 CS се дължи не само настроеното по нов начин окачване, спрямо M3 с пакет Competition, но и на повишението на мощността на редовия 6-цилиндров бензинов битурбо двигател.

Върху задния капак е монтиран оформен по нов начин аеродинамичен спойлер от карбонов композит.

При новото BMW M3 CS подаването на мощността към задните колела е поверено на доказаната 7-степенна М скоростна кутия с два съединителя. Тя превключва предавките много бързо и без прекъсване на подаването на мощност. Благодарение на M Launch Control се осигурява оптимално ускорение от място без превъртане на колела. Трансмисията работи напълно автоматично, но може да се управлява и ръчно от лостчетата на волана. За да може да отговори и на най-високите натоварвания, 7-степенната скоростна кутия с два съединителя е оборудвана със собствен маслен радиатор.

В новото BMW M3 CS е поставен спортен волан с тапицерия от двуцветна алкантара с максимално сцепление.

При новото BMW M3 CS максималната мощност е повишена до 460 к.с., които се достигат при 6250 об/мин. Максималният въртящ момент от 600 Нм е по-висок с около 10% и е на разположение в много широкия диапазон от 4000 до 5380 об/мин. Благодарение на увеличените параметри, новото BMW M3 CS ускорява от 0 до 100 км/ч за само 3,9 секунди. Максималната скорост е ограничена електронно до 280 км/ч. Характерният звук на турбодвигателя се осигурява от настроената специално за модела CS спортна изпускателна система, чиито четири ауспухови накрайника от неръждаема стомана са интегрирани перфектно в задния дифузьор от карбон.

Водачът и пътникът до него сядат в специални олекотени М спортни седалки с перфектни странични опори.

При новото BMW M3 CS е внедрена технологията с два турбокомпресора с много спонтанни реакции. В съчетание с директното впръскване на бензина, променливото управление на клапаните и безстепенното управление на разпределителните валове, двата турбокомпресора гарантират оптимално разгръщане на мощността на 6-цилиндровия двигател. Налягането на нагнетявания въздух се повишава постепенно малко над оборотите на празен ход. Моторът не само може да разгръща мощността си равномерно в много широк диапазон, но и работи доста икономично при среден разход на гориво от 8,3 л/100 км и емисии на CO2 от 194 г/км.

Задните седалки са с ексклузивна двуцветна кожена тапицерия Merino в цветовата комбинация черно и сиво.

Новото BMW M3 CS серийно се оборудва с адаптивно М окачване. С него водачът може да избира между трите режима Comfort, Sport и Sport+. При тях се променят и настройките на амортисьорите. Особено прецизното електромеханично кормилно управление на M3 CS също може да се контролира чрез три различни настройки, които се активират с натискане на бутон.

Част от високотехнологичния пакет на окачването на новото BMW M3 CS е и активният М диференциал, който допълнително оптимизира и без това великолепното сцепление и стабилност по курса с помощта на многодисков блокаж с електронно управление. При шофиране по състезателната писта компонентите на системата за контрол на стабилността позволяват оптимално сцепление при всякакви условия, например при мощно ускорение на излизане от остър завой или при настилки с различно сцепление.

Под предния капак е скрит редовият 6-цилиндров бензинов двигател с технология M Twin Power Turbo.

Дизайнерите на BMW M GmbH са създали интериор с особено спортна атмосфера с изцяло кожената тапицерия, благодарение на разточителното използване на алкантара. В тон със спортния салон двигателят на новото BMW M3 CS се стартира с натискане на новия червен бутон Старт/Стоп. Бутоните са редуцирани до най-важните, като по този начин значително е понижено теглото. Спортната насоченост включва и олекотени спортни седалки. Въпреки това, пътниците в BMW M3 CS не се налага да се лишават от комфортни функции като автоматична климатична инсталация или висококачествена озвучителна система Harman Kardon.

Големите въздухозаборници гарантират ефективно охлаждане на двигателя и на мощната спирачна система.

Мощният спортен седан BMW M3 CS ще може да бъде поръчван от клиентите от януари 2018 година, като производството му е ограничено до около 1200 екземпляра. Производството на модела стартира през март в завода на BMW в германския град Регенсбург, провинция Бавария.

Задният дифузьор осигурява спортен завършек и интегрира хармонично четирите ауспухови накрайника.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Компактният модел е оборудван с нови двигатели и със съвременни системи

Skoda Rapid е освежена и още по-практична

Компактният модел е оборудван с нови двигатели и със съвременни системи

Skoda Rapid беше представена през 2012 г. най-напред с каросерия лифтбек. Благодарение на просторния си салон, големия си багажник и достъпната цена, Skoda Rapid бързо привлече много клиенти. Година по-късно се появи Rapid Spaceback. Неотдавна чехите от Skoda решиха да актуализират и двете версии на Rapid, като сега моделът изглежда още по-свежо, задвижва се от нови двигатели на марката и е оборудван със съвременни системи за свързаност и безопасност, налични в гамата.

BMW M Performance Parts Concept дебютира на Фестивала на скоростта в Гудууд

Карбонов атлет с напомпани мускули

BMW M Performance Parts Concept дебютира на Фестивала на скоростта в Гудууд

По време на Фестивала на скоростта в Гудууд, Великобритания, се състоя световната премиера на прототипа BMW M Performance Parts Concept в уникалния екстериорен черен матиран цвят Frozen Black с M Performance златно фолио за акцентите и надписите. Концептуалната разработка създадена на базата на BMW M2 чрез последователно понижаване на теглото с над 60 кг и оптимизирана аеродинамика, която още по-силно измества състезателните настройки в посока към моторните спортове.

Третото поколение на модела радва със спортна динамика и феноменално пътно поведение

Renault Megane R.S. завива с четири колела

Третото поколение на модела радва със спортна динамика и феноменално пътно поведение

Конструкторите от Renault отдавна са се доказали в създаването на спортни версии на популярните си модели. Още през 60-те години на миналия век французите пускат спортното Renault 8 Gordini, а през 1980 г. пред света е представено знаменитото Renault 5 Turbo. От 1994 г. насам с подготовката на спортните модификации се занимава специалното подразделение Renault Sport. Едно от най-известните му творения е Megane R.S.