Снимки
  • Наводняват мрежата с дезинформации за него по заръка на олигархията

  • Манифактурата за клевети се оказа с монопол над информацията в Гугъл

Стройна организация за наводняване на интернет престранството с манипулации по адрес на издателската ни група и издателя ни Делян Пеевски е създала Фабриката за фалшиви новини.

Пропагандната кампания срещу Пеевски върви вече цяло десетилетие, откакто семейството му купи „Телеграф“, „Монитор“ и „Политика“ и на медийния пазар се появи издателска група от печатни издания, които не участват в акциите за манипулация на общественото мнение, непрестанно правени от кръга „Капитал“ и присъдружните му сайтове. Нещо повече, нашата издателска група обяви война на фалшивите новини в началото на миналата година и оттогава непрестанно разобличаваме лъжите на фабриката за манипулации, структурирана от медийните бухалки на олигархията у нас. За една година засякохме над 300 публикации на „Капитал“, „Дневник“, „Медиапул“, „Клуб Зет“ и „Фрогнюз“, които съдържат доказано фалшиви новини. Над 60% от тях са по адрес на Делян Пеевски, но броят на фалшивите новини по негов адрес рязко се увеличи през последните няколко месеца, като отчетливо се забелязва поддържането на дневен норматив от между 3 и 5 манипулативни публикации на ден.

След изпълнението по

 

написването на норматива от фалшивите новини,

 

обаче се реализира стройна система по разпространението им в интернет. Чрез генериране на трафик и използване на разнообразни платени услуги за реклама, иначе слабо посещаваните интернет сайтове като „Фрогнюз“ и „Медиапул“ например придобиват непробиваем статут в интернет търсачки като „Гугъл“. Получава се така, че на пръв поглед разнообразния списък от източници на информация, които предлага „Гугъл“, всъщност е изцяло монополизиран от Фабриката за фалшиви новини. Елементарният опит да се потърси информация за Делян Пеевски в „Гугъл“ дава резултат, при който с предимство се показват три новинарски статии, маркирани като „водещи новини“. „Изненадващо“ техни източници са „Капитал“, „Дневник“ и „Медиапул“. Освен че 2 от тези 3 сайта официално са един и същ източник, а третият задкулисно им партнира, те дори статистически не са най-посещаваните интернет медии в България и на какъв принцип са подбрани, могат да обяснят само в търговския отдел на „Гугъл“.

Нескончаемата канонада от фалшиви новини, повторното публикуване на едни и същи статии или верижното им пускане през кратък интервал от различните сайтове

също създават невъобразим пропаганден шум.

Опитът да потърсите новини в „Гугъл“ по адрес на Пеевски например показва два варианта – да ви ги подредят по значимост и по дата. Обективното подреждане на новинарския поток по време на публикуване обаче показва нагледно безспирния обстрел от фалшиви новини, на който е мишена Пеевски. В средата на вчерашния ден например резултатът от търсачката на новини с опция „по дата“ показва, че последните три резултата са от „Фрогнюз“, финансиран от Цветан Василев, „Дойче веле“, където автор на манипулативна публикация е служителката на „Медиапул“ Полина Паунова, и вездесъщия „Капитал“. Идентичен опит само 1 час по-късно дава резултат, в който в топ 3 са същите сайтове но в разместен ред, тъй като някой от тях междувременно е избълвал нова публикация с марката „Пеевски“. Излиза, че на практика само 5-6 сайта информират (или по-точно дезинформират) цяла България за личността на Делян Пеевски, а други медии с доста по-широка аудитория са заглушени в интернет пространството. Още по-шокиращото е, че собственици и служители в тази малка групичка от интернет медии бяха разкрити от стенограмите „АРГО-гейт”, че тайно, в съглашателство координират действията си, провеждат общи кампании в полза на определени политически партии или бизнес кръгове.

Кукловодите на тази

виртуална машина за промиване на мозъци са известни – олигарсите

Иво Прокопиев, Цветан Василев, Сашо Дончев и Огнян Донев. Общото между тях е, че всички те натрупаха милионите си чрез престъпни далавери с държавни активи по времето, когато България се управляваше от Иван Костов. Също така те официално ли индиректно финансират въпросната малка, но агресивна групичка медии, формиращи Фабриката за фалшиви новини. Въпросните медии имат ограничена аудитория, съответно малък пазарен дял и за съществуването си разчитат единствено на парите от олигархичните си господари. С прокарването на законовите поправки за спиране на вторичния грабеж на КТВ, а също и падането на давността за престъпления, свързани с приватизацията, обаче парите на тези олигарси може да бъдат отнети в полза на държавата. Напълно логично е и тези подплашени за престъпното си имане олигарси да насочат своите медийни бухалки с още по-голямо ожесточение срещу източника на тези законови поправки. А той, както всички знаем, е Делян Пеевски.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Фабриката пуска изтъркани манипулации за Пеевски

Фабриката за фалшиви новини вече тотално се изтърка с измислените сюжети по адрес на депутата и наш издател Делян Пеевски и за пореден път претопли добре познатата опорка за приписване на негови връзки с тютюневия холдинг „Булгартабак“.

Пратиха писмо по заръка на Василев

Платени пионки на повикване чернят България пред US Конгреса

Пратиха писмо по заръка на Василев

Писмо, изпълнено с лъжи, рисуващо страната ни във възможно най-черните краски, изпратиха до US Конгреса платени пионки на повикване, чието най-малко общо кратно са финикийските знаци, щедро раздавани им в миналото, а на част от тях и в настоящето от банкера беглец Цветан Василев.