Снимки

Бензиновият 1,2-литров 3-цилиндров турбодвигател Turbo PureTech беше обявен за „Двигател на годината 2016” за втора поредна година в категорията с работен обем от 1,0 до 1,4 литра от комисия от международни журналисти. Наградата, получена за втори път, е най-новото постижение на този двигател, който се произвежда в завода в Дуврен, Франция. Поради популярността на гамата 3-цилиндрови бензинови двигатели, PSA Group реши да увеличи производствения си капацитет. Почти 370 000 двигателя Turbo PureTech са били произведени в завода в Дуврен от 2014 г. насам. Допълнителен производствен капацитет за бензинови двигатели с турбокомпресор ще бъде създаден в завода в Тремери в Източна Франция, увеличавайки потенциалната годишна продукция на 670 000 двигателя до 2018 г.

Двигателят Turbo PureTech се монтира и на новото Peugeot 3008, представено в края на месец май.

Награденият 3-цилиндров бензинов двигател Turbo PureTech намалява разхода на гориво и емисиите на CO2 с 18% спрямо 4-цилиндровия бензинов предшественик. Двигателят държи два рекорда за разход на гориво. Първият е поставен през 2014 г. в Европа с автомобил с механична трансмисия, а вторият стана факт в Китай тази година, когато модел с автоматична трансмисия пропътува 1878 км с един резервоар, постигайки рекордните 2,93 л/100 км. Двигателят 1.2 Turbo PureTech предлага едно от най-комфортните усещания при шофиране дори и с ниски скорости, и най-добрия баланс между динамика и разход на гориво. 1,2-литровият двигател Turbo PureTech се предлага в два варианта на мощност – със 110 и 130 к.с., а въртящият момент е съответно 205 и 230 Нм. Двигателят PureTech беше лансиран за първи път през март 2014 година при Peugeot 308, а вече се монтира на повече от 60 различни модела по цял свят, включително и на новото Peugeot 3008, представено в края на месец май.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Mazda MX-5 RF доставя чисто удоволствие от шофирането с тарга и автоматик

Практична алтернатива на кабриолета

Mazda MX-5 RF доставя чисто удоволствие от шофирането с тарга и автоматик

Един от най-успешните роудстъри в света безспорно е Mazda MX-5. От появата на модела през 1989 г. са продадени над 1 милион автомобила. Повечето от тях са класически кабриолети със задно предаване и мек сгъваем покрив. От 2006 г. насам в гамата на MX-5 има и купе-кабриолет. Той беше много успешен и затова развитието му продължи и след дебюта на четвъртото поколение на модела. Новата Mazda MX-5 с твърд покрив се казва RF (Retractable Fastback) и вече не е купе-кабриолет, а тарга.

Горещият хечбек обещава страхотно представяне по пътища с много завои

Opel Corsa GSi спринтира с мощен турбомотор

Горещият хечбек обещава страхотно представяне по пътища с много завои

В разгара на лятото Opel ще пусне на пазара новата спортна версия на малката Corsa, която ще носи легендарното за марката от Рюселсхайм обозначение GSi. Новият модел ще бъде задвижван от впечатляващия 1,4-литров бензинов турбодвигател на марката с максимална мощност 150 к.с. и максимален въртящ момент от 220 Нм, наличен в интервала между 3000 и 4500 об/мин. Новият задвижващ агрегат осигурява литрова мощност от над 100 к.с. на литър работен обем.

Най-бързият сериен автомобил с предно предаване подобри постижението от 2016 година

Honda Civic Type R постави рекорд на пистата „Силвърстоун”

Най-бързият сериен автомобил с предно предаване подобри постижението от 2016 година

След като постави два рекорда - на френската писта „Маникур” и на белгийската „Спа-Франкоршамп”, най-бързият хечбек с предно предаване Honda Civic Type R Challenge 2018 записа още едно рекордно постижение, този път на британската писта „Силвърстоун”. С време 2 минути 31 секунди и 32 стотни, новият Civic Type R стана най-бързият сериен автомобил със задвижване на предните колела на пистата, като подобри постижението на предишното поколение на модела в същото изпитание през 2016 г.