Снимки

Новият луксозен автомобил Volkswagen Arteon беше представен в София с бляскава церемония, в която беше използвана художествена инсталацията, изработена от златен конец с дължина 12 километра. Новият Arteon е един авангарден модел от бизнес класа, който завладява еднакво силно разума и сърцето. Той притежава красотата да кара хората да спират и да го заглеждат, като никой не остава равнодушен и всички се обръщат след този нов елегантен автомобил. Новият Arteon има двойствена природа. Той съчетава по уникален начин мъжество, мускулен релеф и спортен хъс от една страна, а от друга – със своите финес и елегантност, се превръща в произведение на изкуството. Тази неподражаема комбинация беше представена с танца на модерен балет, в който мъжкото и женското начало се оглеждат едно в друго като в огледало.

В силуета на каросерията между двете оси изпъква линията на талията, характерна за спортен автомобил.

Новият Arteon заменя досегашното купе с четири врати Volkswagen СС и използва модулната платформа MQB с напречен двигател отпред. Новият модел е позициониран над Passat в гамата на марката и съчетава стилистичните елементи на класическите спортни модели с елегантната външност и вътрешно пространство на каросерията Fastback. Дългото 2,84 м междуосие на фона на общата дължина на каросерията от 4,86 м, спомага за постигане на огромен вътрешен простор с 5 пълноценни места в салона. Широчината и височината на каросерията на новия Arteon са съответно 1,87 м и 1,43 метра. В салона отворите за вентилация са разпределени по цялата ширина на предния панел, в който има стилен аналогов часовник. В най-високите версии приборите са показани на 9,2-инчов екран на мултимедийната система с управление с жестове. Новите електронни системи следят и реагират при ограничения на скоростта, завои и кръгови движения. Зад големия заден капак сред автомобилите се крие обширно и гъвкаво багажно пространство с обем между 563 и 1557 литра.

В задната част впечатляват мощните рамене и мускулестите арки на калниците над 20-инчовите колела.

За задвижването на Volkswagen Arteon се предлагат общо шест турбодвигателя TSI и TDI с директно впръскване на горивото с мощност от 150 к.с. до 280 к.с. Най-малкият бензинов турбомотор 1.5 TSI Evo с обем 1,5 литра и мощност 150 к.с. е изцяло нова разработка и е оборудван със системата за изключване на два от цилиндрите за по-голяма ефективност и икономичност. Най-големият бензинов турбомотор е 2,0-литров с мощност 280 к.с. Дизеловите агрегати са с работен обем 2,0 литра в три различни мощности - със 150, 190 и 240 к.с. Моделът се предлага както с предно предаване, така и със задвижване на четирите колела 4MOTION. Върховите версии на двигателите TSI и TDI се предлагат серийно с автоматични трансмисии с два съединителя DSG. Новият Volkswagen Arteon е вече в активна продажба, като цените стартират от 67 645 лева. Нивото на оборудване R-Line предлага възможност за по-спортно оформление.

Зад големия заден капак се крие обширно и гъвкаво багажно пространство с обем между 563 и 1557 литра.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Mazda MX-5 RF доставя чисто удоволствие от шофирането с тарга и автоматик

Практична алтернатива на кабриолета

Mazda MX-5 RF доставя чисто удоволствие от шофирането с тарга и автоматик

Един от най-успешните роудстъри в света безспорно е Mazda MX-5. От появата на модела през 1989 г. са продадени над 1 милион автомобила. Повечето от тях са класически кабриолети със задно предаване и мек сгъваем покрив. От 2006 г. насам в гамата на MX-5 има и купе-кабриолет. Той беше много успешен и затова развитието му продължи и след дебюта на четвъртото поколение на модела. Новата Mazda MX-5 с твърд покрив се казва RF (Retractable Fastback) и вече не е купе-кабриолет, а тарга.

Горещият хечбек обещава страхотно представяне по пътища с много завои

Opel Corsa GSi спринтира с мощен турбомотор

Горещият хечбек обещава страхотно представяне по пътища с много завои

В разгара на лятото Opel ще пусне на пазара новата спортна версия на малката Corsa, която ще носи легендарното за марката от Рюселсхайм обозначение GSi. Новият модел ще бъде задвижван от впечатляващия 1,4-литров бензинов турбодвигател на марката с максимална мощност 150 к.с. и максимален въртящ момент от 220 Нм, наличен в интервала между 3000 и 4500 об/мин. Новият задвижващ агрегат осигурява литрова мощност от над 100 к.с. на литър работен обем.

Най-бързият сериен автомобил с предно предаване подобри постижението от 2016 година

Honda Civic Type R постави рекорд на пистата „Силвърстоун”

Най-бързият сериен автомобил с предно предаване подобри постижението от 2016 година

След като постави два рекорда - на френската писта „Маникур” и на белгийската „Спа-Франкоршамп”, най-бързият хечбек с предно предаване Honda Civic Type R Challenge 2018 записа още едно рекордно постижение, този път на британската писта „Силвърстоун”. С време 2 минути 31 секунди и 32 стотни, новият Civic Type R стана най-бързият сериен автомобил със задвижване на предните колела на пистата, като подобри постижението на предишното поколение на модела в същото изпитание през 2016 г.