Снимки

Автосалонът в Женева е към своя край, в залите на „Палекспо” изгряха световните автомобилни звезди, а сред тях беше и невероятният Rimac Concept One, чийто интериор е дело на българското дизайнерско студио Vilner. Ателието се гордее изключително много с това постижение, но сега Vilner представя последното си фино изпълнение, което е тоталната преработка на салона на една красива италианка - Maserati GranCabrio Sport by Vilner. „Обожавам тази кола, още от момента в който я купих. В техниката си носи гени на Ferrari, но интериорът от винил беше доста раним и се повреждаше лесно. Новият салон, изработен от Vilner, е просто прекрасен. Само ако Maserati можеха да направят кокпита толкова качествен и поне наполовина толкова впечатляващ, най-после вътрешното пространство отговаря на екстериора”. Това са думите на самия собственик, британски професор, който докарва прекрасното Maserati GranCabrio Sport от Великобритания специално за да получи вниманието на дизайнерското студио Vilner.

Външният вид, цветът Rosso Trionfale, както и красивите черни 20-инчови джанти Astro остават непроменени.

Британецът споделя, че неведнъж е получил следния въпрос от неговите приятели: „Ще ходиш чак до България за един интериор?” Факт е обаче, че академичният преподавател е обиколил няколко ателиета на Острова, след което решил да заложи на българското ателие. Думите му след предаване на проекта потвърждават, че изборът му е бил правилен. Както винаги Vilner подхожда с респект към един най-красивите кабриолети в съвременната история на класа Gran Tourismo. Колата е произведена през 2012 г., но все още е актуална и продължава да бъде еталон по отношение на пропорции, линии и стил в класа на луксозните GT-купета. Звукът на 4,7-литровия V8-мотор с мощност 450 к.с. и тяга 510 Нм е предмет на отделна тема, а свалящият се покрив превръща Sport в още по-голямо акустично събитие.

Червената шита козирка над уредите и виненият акцент на преработения волан завършват предната част на кокпита.

Външният вид, цветът Rosso Trionfale, както и красивите черни 20-инчови джанти Astro остават непроменени, за сметка на тотално преработения кокпит. Оригиналният салон Bianco Pregiato остава в историята за да отстъпи място на изключително благородната и качествена трактовка на Vilner. Меко кафява кожа с виненочервени акценти и бели шевове превръщат четириместния салон в специално място, каквото се очаква от подобен автомобил. Белите шевове са положени със забележителна прецизност и придават завършеност на детайлите, като сенниците например, които са обвити в кожа и алкантара.

Облицовките на седалките са завършени с бял конец, при които шевът отчетливо и благородно рамкира кожата.

Други ключови за стила области, завършени с белия конец, са облицовките на вратите, при които шевът рамкира равнината на повърхността по отчетливо благороден начин. Дискретни детайли с дълбок замисъл са лентовите водачи на предните колани, техните заключващи механизми, както и вътрешните дръжки на вратите. Елементите са изработени от два различни слоя кожа, с кръгла перфорация на външния слой. Това е фина препратка към класическата шофьорска ръкавица, носеща джентълменския дух на едновремешния аристократизъм. Традиционно твърдите повърхности като пластмасовите кори в основата на седалките и гърбът на вътрешното огледало са облицовани от Vilner с фина алкантара.

Меко кафява кожа с виненочервени акценти и бели шевове превръщат четириместния салон в специално място.

Лицевата рамка на огледалото пък е обвита с кафява кожа, интегрираща го перфектно в интериора. Оригиналните пластмасови декорации по таблото и вратите също са получили специално внимание - „слоновата кост“ остава в миналото, наследена от черен лак, който вписва апликациите в таблото. Ефектът при капачето на скоростния лост е особено приятен, където хромираният тризъбец контрастира стилно с черната основа. Червената шита козирка над уредите и виненият акцент на също преработения волан завършват предната част на кокпита. Дори само маркирането на всички променени детайли би заело няколко страници.

Подът на багажника е получил бродерия с „Тризъбеца на Нептун“.

Решетките на говорителите Bose са боядисаните в кафяво, капаците на аварийните ролбари отзад са оцветени в червено, таванът е напълно претапициран с алкантара, стелките са украсени с червен кожен кант, а подът на багажника е получил бродерия с „Тризъбеца на Нептун“.

Специалната чанта на Vilner е ръчна изработка с червени дръжки и презрамка с карбонова катарама.

В багажника идеално се събира специалната чанта, която е запазена марка Vilner. Чантата е ръчна изработка, изпълнена изцяло в духа на автомобила. Червените дръжки са съшити посредством техника, която се използва при облицоването на воланите, а презрамката завършва с карбонова катарама, напомняща на металната закопчалка на предпазния колан.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Новият флагман беше представен зрелищно в София с театрални постановки

Volkswagen Тouareg дебютира у нас със стил на лидер

Новият флагман беше представен зрелищно в София с театрални постановки

Новият Volkswagen Тouareg дебютира зрелищно у нас с театрални постановки, които предефинираха от различни гледни точки какво означава да си лидер. Флагманът в моделната гама на германците беше представен със спектакъл в София с участието на известните актьори Ованес Торосян, Иван Бърнев, Деян Донков, танцьори, музиканти и визуални артисти. Те създадоха два паралелни свята в две отделни помещения, които в кулминацията на представлението се събраха заедно за разкриването на първите два автомобила.

Спортният хечбек беше представен у нас със светлинно шоу и интерактивен тест

Renault Megane R.S. тръгна по симулирана писта

Спортният хечбек беше представен у нас със светлинно шоу и интерактивен тест

Новото Renault Megane R.S. беше представено в София с интерактивен тест по симулирана писта. Зад волана на новия спортен модел беше осемкратният рали шампион у нас Димитър Илиев, а трасетата по които да премине колата по време на теста, бяха създадени от зрителите и гостите на мястото на събитието.

Новият агрегат предлага завидна динамика и много нисък разход на гориво

Honda Civic тръгна с уникален турбодизелов двигател

Новият агрегат предлага завидна динамика и много нисък разход на гориво

Наскоро към двигателната гама на десетото поколение на Honda Civic се присъедини усъвършенстваният дизелов агрегат 1.6 i-DTEC с максимална мощност 120 к.с. при 4000 об/мин. В съчетание с 6-степенната механична скоростна кутия, новият дизелов мотор ускорява Civic от 0 до 100 км/ч за 9,8 секунди, а комбинираният разход на гориво е едва 3,5 л/100 км, съответстващ на едва 93 г/км емисии на СО2. Като опция за дизеловия Civic от есента ще се предлага и новата 9-степенна автоматична трансмисия.