Снимки

Новият президент на Франция – Еманюел Макрон, встъпи в длъжност с новия кросоувър DS 7 Crossback на премиум марката DS, част от гиганта PSA Group. Президентският DS 7 Crossback всъщност е първият екземпляр от този модел, който излезе на пътя, 7 месеца преди началото на официалните продажби. Кросоувърът е получил приставката Presidentiel към името си и редица уникални характеристики. Отличителна черта на DS 7 Crossback Presidentiel, подготвен за церемонията, е люкът на покрива, през който новоизбраният президент на Франция приветства публиката на Шанз-Елизе. DS7 е получил уникални табели с трикольора върху капака на двигателя и на багажника, а към предната броня са закрепени пилони с френското знаме.

Автомобилът е получил уникални табели с трикольора на Франция върху капака на двигателя и на багажника.

Освен функционалните елементи, DS 7 Crossback Presidentiel е добавил редица декоративни детайли, като корпуси на страничните огледала украсени със златни ивици, създадени от специалистите на Atelier Maury. Позлатени детайли има и на 20-инчовите джанти на кросоувъра. В салона на президентския DS 7 Crossback също има етикет с трикольора на Франция, както позлатени и декоративни вложки във вратите, и позлатен монограм FR. Президентският кросоувър DS 7 Crossback е оборудван серийно с множество интересни екстри, сред които има активно окачване, което според производителя осигурява поразително комфортна возия. Европейците вече могат да поръчват автомобила, но само в лимитираната серия La Premiere. Доставките са насрочени за началото на 2018 г.

Широката хромирана радиаторна решетка е изпълнена в духа на концептуалния електромобил DS E-Tense.

Новият DS 7 Crossback е изграден върху платформата EMP2 на PSA Group. Дължината му е 4,57 метра, широчината е 1,89 метра, а височината – 1,62 метра. Новият DS7 Crossback изглежда елегантно, благодарение на силно наклонените стойки на покрива. Релефните стени и разширените калници му придават мускулест вид. Широката хромирана радиаторна решетка е изпълнена в духа на концептуалния електромобил DS E-Tense. С нея са съчетани издължените светодиодни фарове. Броните са допълнени с широки отвори за въздух. Отзад над багажната врата е поставен спойлер, а издължените светлини са съединени с хромирана лайсна.

Пред водача има 7-инчов дисплей, а на централната конзола е поставен 12-инчов сензорен екран.

В салона вместо традиционните прибори, пред водача е поставен 7-инчов дисплей, а на централната конзола изпъква 12-инчовият сензорен екран на мултимедийната система, във формата на таблет. Над него се намира бутонът за стартиране на двигателя и уникален подвижен часовник. В луксозния интериор са използвани висококачествена алкантара, напа, перфорирана кожа за седалките и истинско дърво.

В луксозния интериор са използвани алкантара, напа, перфорирана кожа за седалките и истинско дърво.

Новият DS 7 Crossback се предлага с бензинови и дизелови мотори с турбокомпресор и директно впръскване на горивото. Най-малък е 3-цилиндровият 1,2-литров бензинов турбомотор 1.2 PureTech с мощност 130 к.с., следван от 1,6-литровият 4-цилиндров двигател 1.6 THP с мощност 180 или 230 к.с. Дизеловата гама е представена от 1,6-литровия BlueHDi със 130 к.с. и 2,0-литровия BlueHDi със 180 к.с. Двигателят 1.2 PureTech се комбинира с 6-степенна механична скоростна кутия, а останалите мотори – с новата 8-степенна автоматична трансмисия на Aisin.

Отзад над багажната врата е поставен спойлер, а издължените светлини са съединени с хромирана лайсна.

Бензиновите и дизеловите версии на DS 7 Crossback са с предно предаване, а през 2019 година ще бъде пуснат и Plug-in хибрид с двойно задвижване. Хибридът E-Tense ще се задвижва от бензинов турбодвигател 1.8 THP с мощност 200 к.с. и два електромотора – на предната и на задната оси, нова 8-степенна автоматична трансмисия и литиево-йонна батерия с капацитет 13 кВтч. Сумарната мощност на DS 7 Crossback E-Tense ще е около 300 к.с. Хибридът ще е способен да измине до 60 км при работа само на електрическите мотори. В стандартен режим в контакт 16А зареждането отнема 4 часа и 30 минути, а в ускорен режим със специално зарядно устройство в контакт 32A, пълненето може да отнеме по-малко от 2 часа и половина.

От двете страни на масивната радиаторна решетка са разположени продълговатите светодиодни фарове.

Кросоувърът е получил активно окачване, с което той „поглъща” всички неравности. Окачването работи много прецизно и се регулира фино от електрониката. Зад предното стъкло се намира камера, свързана електронно към предната и задната ос, която работи с четири сензора за положение и три уреда за измерване на ускорението, за да анализира промените в пътя и регулира реакцията на колата по скорост, ъгъл на волана, спирачки и т.н. Системата предава тези данни в реално време към електронен контролен модул, който въздейства върху всяко колело независимо. В зависимост от получената информация, модулът непрекъснато регулира окачването, като го прави по-меко или по-твърдо.

Новият DS7 Crossback изглежда елегантно, благодарение на силно наклонените стойки на покрива.

Новият DS7 Crossback е получил пълен набор от модерни технологии. Оборудването на кросоувъра включва системи за нощно виждане, за автономно движение в лентата, за следене на умората на водача, за аварийно спиране, технология за автономно паркиране, изцяло светодиодни фарове с шест режима на работа, аудиосистема Focal и адаптивен круйз-контрол за регулиране на дистанцията, който работи със скорост до 180 км/ч. Производството на DS 7 Crossback се извършва в завода на PSA Group във Франция, а на пазара моделът ще бъде в края на тази или началото на следващата година. Кросоувърът ще се продава в Европа на цени, започващи от около 30 000 евро.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Британците натъпкаха луксозния SUV с нови технологии, асистенти и системи за сигурност

Jaguar F-PACE SVR е всъдеход и спортист в едно

Британците натъпкаха луксозния SUV с нови технологии, асистенти и системи за сигурност

За тези, които искат да притежават едновременно всъдеход и спортен автомобил, британците от Jaguar предлагат своя бестселър F-PACE SVR, задвижван с 5,0-литров бензинов двигател V8 с механичен компресор и чудовищна мощност от 550 к.с. Благодарение на огромния въртящ момент от 680 Нм, спортният SUV ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,3 секунди, а максималната му скорост е 283 км/ч.

Пилоти от Формула 1 избраха Honda Civic Type R

Пилотите от Формула 1 - Пиер Гасли и Брендън Хартли от отбора Red Bull Toro Rosso Honda избраха за свои лични автомобил Honda Civic Type R. Спортният модел е произведен в британския завод на Honda и идеално подхожда на пилоти от Формула 1, независимо дали става въпрос за улиците и магистралите или пистите. Това е първият пълен сезон във Формула 1 както за Гасли, така и за Хартли, след като през 2017 г. пилотите участваха съответно в пет и в четири кръга.

Финландци тестваха качествата на нови и износени гуми на мокра настилка

Рискът от аквапланинг започва от 75 км/ч

Финландци тестваха качествата на нови и износени гуми на мокра настилка

В пролетно-летния сезон често има проливни дъждове, които наводняват пътищата. Тъй като понякога дренажите са запушени, на пътя има огромно количество вода, което предизвиква нежелания и опасен аквапланинг. Тестове на гуми, извършени от финландското автомобилно списание Tekniikan Maailma показаха, че ако гумите са износени, има риск от аквапланинг при ниски скорости, започващи от 75 км/ч. При най-добрата нова гума участвала в теста, аквапланингът започва при 88 км/ч.