16% по-малко онлайн покупки на Черния петък

ТЕЛЕВИЗОРИТЕ И КОМПЮТРИТЕ НАЙ-ПРЕДПОЧИТАНИ

16% по-малко онлайн покупки на Черния петък

Данните от деня на Черния петък за 2021 г. показват спад в общия брой подадени заявки с 16% спрямо същия период на миналата година, но се наблюдава сериозно увеличение в средната стойност на единичната покупка. Това води до заключението, че клиентите са по-прецизни в избора си и са склонни да направят по-обмислени и по-скъпи покупки, което може да компенсира спада в заявките, сочат данните на дружеството за потребителско кредитиране.

Компютрите, телевизорите и мобилните телефони са били най-търсените стоки на Черния петък за 2021. Общият дял на тези три продукта от всички продажби е 62%. Веднага след тях се нареждат пералните и сушилните, следвани от климатичната и отоплителна техника.

Миналата година 52% от заявките в деня на Черния петък са онлайн, докато тази година данните сочат ръст с 10% или 62% от клиентите. Отделно данните от проучването отчитат покачване на онлайн заявките в деня на Черния петък и стабилни нива по време на почивните дни.

И тази година делът на жените продължава да нараства, като се отчита повишение с 3% спрямо 2020 г. Повечето клиенти, закупили стока с финансиране, са на възраст 29-39 години, като се отчита лек спад с 2% спрямо 2020 г. По-голямата част от купувачите, попадащи във възрастова група 39-50 години, предпочитат да пазаруват във физическите обекти на търговски партньори, за разлика от тези на възраст между 29-39 години, при които преобладава онлайн пазаруването.

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.