Снимки

Mitsubishi Allroads Ronin by Vilner е първият проект на Атанас Вилнер за 2018 г. и е една от най-цялостно преработените коли напускали ателието. Автомобилът изумява с количеството и качеството на детайлите си. Името му е свързано с традициите на Япония, откъдето произхожда Mitsubishi Lancer. Vilner ги пречупва през арт призмата си за да създаде невиждан досега продукт със силен, индивидуален характер. Крайният резултат е автомобил с внушителна визия и проект, неколкократно надхвърлящ стойността на базовия Ralliart. Кола, която е призвана да посече конкуренцията.

„Това не типичен ронин, не е самурай, който се лута в търсене на новото си „Аз”, казва Атанас Вилнер. „Това е ронин, превърнал се в господар на себе си, за да покорява всички пътища”. Това е Mitsubishi Allroads Ronin by Vilner.

Воланът е преработен с ергономичен обръч, а уредите са изпълнени в стил Ferrari, но със синя подсветка.

Интериорът няма абсолютно нищо общо със серийния, в колата не е останал нито един недокоснат квадратен сантиметър. Концепцията на салона е базирана на идеята за традиция и майсторство, изпълнени с материали в топли тоналности. Същите контрастират с хладното излъчване на метализираните елементи, напомнящи оръжията на самураите.

Традиционни самурайски брони в салона

Основен мотив в салона са релефите при корите на вратите, подлакътника и подглавниците. Наподобяващите дърворезба триизмерни повърхности всъщност са изработени от топло пресован велур - шарка, която интерпретира текстурата на самурайските брони.

Специалната метална брошка като бижу присъства на скоростния лост, на седалките и дори на стелките.

За този проект Вилнер избира високотехнологичната японска амарета пред алкантарата. С нея покрива голяма част от таблото, горната част на облицовките на вратите, колонките, средите на седалките и дори кората под задното стъкло.

Мечове катана във вратите

Декоративните лайсни в салона са метализирани, а тези на вратите наподобяват острие на катана. Повърхността е специално обработена да цитира вълнообразния хамон на заточване, характерен за ефективното хладно оръжие.

Материалите в топли тоналности контрастират със седалките, изработени от топло пресован черен велур.

Ръчната спирачка също е стилна препратка към катаната. Специално за проекта Вилнер създава и метална брошка, която поставя на различни места в салона. Подобният на бижу орнамент присъства на скоростния лост, на седалките и дори на стелките.

Драстично подобрени уреди и волан

Особено забележителен е воланът, който е тотално преработен, с ергономичен обръч, висококачествена кожа и амарета, а спиците му са метализирани. Километражът и оборотомерът са изпълнени в стил Ferrari, но с щипка от дизайна на Vilner – идентичен шрифт, стрелки с вертикална стартова позиция и синя подсветка.

С японска амарета е покрита голяма част от таблото, горната част на облицовките на вратите и седалките.

Те контрастират с покритите с релефен фурнир повърхности, които създават благородно усещане за топлота. Коланите са сменени с кафяви, а централното огледало е без рамка.

Рекордно добра шумоизолация

В техническо отношение са нанесени подобрения, превърнали този Lancer Ralliart в още по-ефективна машина. Просветът на колата е увеличен с 20 мм, а боядисаните в цвят на червена захаросана ябълка Candy Apple джанти са обути с гуми Yokohama Geolandar A/T-S. В комбинация с двойното предаване 4х4 и 2,0-литровия турбомотор с мощност 241 к.с., автомобилът е още по-способен на всякакви терени.

Повърхността е обработена да цитира вълнообразния хамон на заточване, характерен за хладното оръжие.

Добавени са и близо 35 килограма шумоизолация, рекордно количество за проект на Vilner. Благодарение на нея акустичният комфорт на борда е сериозно подобрен, като салонът е 2,5 пъти по-тих отпреди. Технически интериорът е подобрен с добавянето на новия 11-инчов дисплей с камера за заден ход.

Брутално ефективна осветителната система

Фаровете на Mitsubishi Allroads Ronin са сменени и разполагат с дневни LED елементи, стоповете са изцяло LED, а отпред са добавени диодни прожектори с мощност от по 60 вата и алуминиеви корпуси.

Боядисаните в цвят на червена захаросана ябълка джанти са обути с гуми Yokohama Geolandar A/T-S.

Офроуд веждите са изработени специално за автомобила от нулата. Добавена е и допълнителна антикорозионна защита на пода, задният капак е боядисан в черно, а бойното излъчване на Ronin е подсилено с черен гланц и червено при предната част.

Бойното излъчване на Ronin е подсилено с черен гланц и червени детайли в предната решетка и капака.

Арт рисунката на покрива изработена по специална технология - тя е огледален образ на изпълнението на тавана вътре в колата. Подход, който се прилага за пръв път от Vilner.

Бърза машина за всички пътища

За основа на невероятния автомобил Allroads Ronin by Vilner е послужило серийното Mitsubishi Lancer Ralliart. За задвижването му е използван 2,0-литров 4-цилиндров бензинов двигател с турбокомпресор, генериращ максимална мощност от 241 конски сили при 6000 об/мин и максимален въртящ момент от 343 Нм при 3000 об/мин. Скоростната кутия е 6-степенна автоматична Twin Clutch SST с двоен съединител, а задвижването е на четирите колела посредством активния централен диференциал ACD на Mitsubishi.

Ronin е проходим на всякакви терени с двойно предаване 4х4 и увеличен пътен просвет с 20 мм.

ACD се управлява електронно и представлява многопластов съединителен диференциал, който променя предаването на двигателната сила отпред/отзад в зависимост от начина на каране с цел максимално сцепление, като има три режима - 40/60, 50/50 и 30/70. Благодарение на тези иновативни технологии, Mitsubishi Lancer Ralliart се ускорява до 100 км/ч за 7,0 секунди, а максималната му скорост е 230 км/ч. Средният разход на бензин е 8,4 л/100 км.

Невероятно изгодна цена за супер автомобил

Автомобилът, върху който е базиран Allroads Ronin by Vilner е внесен от Швейцария, обслужен е напълно и има цялостна история. Оборудван е с 16-инчови алуминиеви джанти с гуми и 18-инчови джанти със зимни гуми. Сред стандартните екстри за модела са климатроник, електрически стъкла и огледала, централно заключване, автопилот, сервоуправление, бордови компютър, навигационна система, подгряване на седалките, стерео уредба и мултифункционален волан. За сигурността се грижат системите ABS, ESP, ASR с тракшън контрол, въздушни възглавници, парктроник, аларма и имобилайзер.

Поставени са офроуд вежди, задният капак е боядисан в черно, има антикорозионна защита на пода.

В момента цената на Mitsubishi Lancer Ralliart у нас е в порядъка на 21 500 лева до 35 400 лева за стандартно оборудван модел от 2009-2011 година. В същото време уникалното Mitsubishi Allroads Ronin се продава само за 39 900 лева. Безспорно това е невероятно изгодна цена за този супер автомобил. Нещо повече – докато цените на стандартния Lancer Ralliart ще вървят надолу, Allroads Ronin by Vilner ще става все по-ценен, защото този уникален автомобил съществува в един единствен екземпляр.

Художествената рисунка на покрива е огледален образ на изпълнението на тавана вътре в колата.

Mitsubishi Lancer Ralliart 2.0 Turbo 4х4 (2011)

2,0-литров 4-цилиндров турбобензинов двигател

6-степенна автоматична скоростна кутия TC-SST

241 к.с. максимална мощност при 6000 об/мин

343 Нм максимален въртящ момент при 3000 об/мин

7,0 секунди ускорение от 0 до 100 км/ч

230 км/ч максимална скорост

8,4 л/100 км среден разход на бензин

39 900 лева цена на автомобила

 
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Култовият японски всъдеход е маневрен в града и ненадминат извън пътя

Suzuki Jimny е като малко братче на G-класата

Култовият японски всъдеход е маневрен в града и ненадминат извън пътя

Японската марка Suzuki представи изцяло новото четвърто поколение на своя компактен всъдеход Jimny. Култовият японски SUV остава верен на философията си да бъде интелигентен и маневрен в града, и ненадминат извън пътя. Дизайнерите на новото Suzuki Jimny не само запазват, но дори подчертават ръбестите му форми, като по този начин японският всъдеход прилича на малко братче на легендарната G-класа на Mercedes-Benz.

Mazda MX-5 RF доставя чисто удоволствие от шофирането с тарга и автоматик

Практична алтернатива на кабриолета

Mazda MX-5 RF доставя чисто удоволствие от шофирането с тарга и автоматик

Един от най-успешните роудстъри в света безспорно е Mazda MX-5. От появата на модела през 1989 г. са продадени над 1 милион автомобила. Повечето от тях са класически кабриолети със задно предаване и мек сгъваем покрив. От 2006 г. насам в гамата на MX-5 има и купе-кабриолет. Той беше много успешен и затова развитието му продължи и след дебюта на четвъртото поколение на модела. Новата Mazda MX-5 с твърд покрив се казва RF (Retractable Fastback) и вече не е купе-кабриолет, а тарга.

Горещият хечбек обещава страхотно представяне по пътища с много завои

Opel Corsa GSi спринтира с мощен турбомотор

Горещият хечбек обещава страхотно представяне по пътища с много завои

В разгара на лятото Opel ще пусне на пазара новата спортна версия на малката Corsa, която ще носи легендарното за марката от Рюселсхайм обозначение GSi. Новият модел ще бъде задвижван от впечатляващия 1,4-литров бензинов турбодвигател на марката с максимална мощност 150 к.с. и максимален въртящ момент от 220 Нм, наличен в интервала между 3000 и 4500 об/мин. Новият задвижващ агрегат осигурява литрова мощност от над 100 к.с. на литър работен обем.