Звездата на щанда на Hyundai във Франкфурт е новият спортен хечбек Hyundai i30 N, който се превръща в основен конкурент на легендарния Golf GTI. Новият Hyundai i30N е създаден да кара сърцето на водача да бие по-бързо, когато той седне зад волана. Вместо да се фокусира само върху цифрите, Hyundai избира да се съсредоточи върху удоволствието от шофирането и пулса на водача, вместо само върху оборотите в минута. Първият динамичен модел на Hyundai е тестван при екстремни условия на пистата „Нюрбургринг”, предоставяйки оптимална динамика при завиване и майсторско навигиране в острите завои. Тестовите пилоти на Hyundai споделят, че шофирането на динамичния i30 N вдига адреналина и доставя неописуемо удоволствие от шофирането, като ги предизвиква постоянно да натискат газта за да усещат емоцията.

Новият i30 N с дължина 4,34 м и междуосие 2,65 м, беше представен редом до състезателния i30 N TCR.

Новият спортен хечбек на Hyundai се предлага в две модификации - i30 N и i30 N Performance, като и двете се задвижват от 2,0-литров 4-цилиндров бензинов турбомотор с директно впръскване. Hyundai i30 N разполага с мощност от 250 к.с. при 6000 об/мин, а максималният въртящ момент е 353 Нм в интервала 2000-4000 об/мин. С него i30 N ускорява от място до 100 км/ч за 6,4 секунди. По-мощният i30 N Performance е с мощност 275 к.с. при 6000 об/мин, а максималният въртящ момент е също 353 Нм при 2000-4000 об/мин. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 6,2 секунди. Максималната скорост и на двете модификации е електронно ограничена до 250 км/ч. Скоростната кутия е само 6-степенна механична, а задвижването е предно.

Отпред на радиаторната решетка има лого N и тясна лайсна върху черния спойлер, а фаровете са затъмнени.

Динамичните характеристики на новия Hyundai i30 N могат да се настройват спрямо предпочитанията на водача и условията на пътя, осигурявайки балансирани режими на шофиране за удобно ежедневно пътуване на пътя или за състезание на пистата. Водачът има голямо разнообразие от опции за персонализация и може да избира между пет основни режима на поведение – от икономичния Eco, Normal, Sport, N и N Custom. Най-вълнуващо пътно поведение и емоционално изживяване обещава да предложи режимът N, при който се задейства активната изпускателна система и звукът придобива по-спортно звучене. Новият Hyundai i30 N е оборудван с адаптивно окачване. За спортния характер на модела допринасят системата за стартиране без превъртане на колелата Launch Control, блокаж на диференциала и ауспухова система с клапи, за по-гърлен звук при ускорение и при връщане на газта.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Кросоувърът паркира и завива сам с новата технология за автономно управление

Nissan Qashqai тръгна с невидим пилот

Кросоувърът паркира и завива сам с новата технология за автономно управление

Често ли ви се случва да се затруднявате да паркирате на свободното място? Или пък сте от хората, които лесно се разсейват и неволно напускат платното на движение. Може би пътувате много и понякога умората ви застига на пътя, като имате усещане, че всеки момент ще ви се затворят очите. В общи линии, все опасни ситуации, които застрашават вашия живот и този на останалите участници в движението. С новия Nissan Qashqai повече няма да изпадате в тези рисковани ситуации, благодарение на новата технология за автономно управление, наречена ProPilot.

Хибридният SUV се зарежда в контакта и се движи още по-екологично според новите стандарти

Mitsubishi Outlander PHEV изминава 45 км само на ток

Хибридният SUV се зарежда в контакта и се движи още по-екологично според новите стандарти

Новото Mitsubishi Outlander PHEV е един от първите plug-in хибриди, които са официално тествани по новите стандарти за разход на гориво и вредни емисии в реални условия WLTP. Иновативният SUV е значително усъвършенстван за моделната 2019 година и достигна резултат от едва 46 г/км СО2 и максимален пробег от 45 км в режим EV на ток. Това го превръща в един от най-подходящите хибридни автомобили дори за централните части на градовете по света.

BMW 125i пристрастява с комбинация от мощен двигател и задно предаване

Носталгия по един изчезващ вид

BMW 125i пристрастява с комбинация от мощен двигател и задно предаване

От появата си през 2011 г. досега BMW Серия 1 с индекс F20/F21 г. е продадено по целия свят в над един милион екземпляра. Автомобилът с каросерия хечбек с 3 или 5 врати е най-достъпният модел на марката със задно предаване. „Единичката” беше основно обновена през 2015 г., като фейслифтът значително промени визията на модела и го направи да изглежда много хармонично, за разлика от първообраза. През миналата година към палитрата бяха добавени два нови цвята – морско синьо и оранжево в нюанс на залез.