В Национално тол управление са постъпили общо единадесет молби за възстановяване на суми при покупка на електронна винетка.

Парите са изтеглени от сметките на потребителите, но в системата не е отразено, че винетката е купена, съобщават от Националното тол управление. Тези случаи са констатирани в първите дни на месец януари, когато имаше технически затруднения със системата. Постъпилите молби са обработени - на част от потребителите са върнати средствата, на останалите предстои да бъдат възстановени.

В медиите беше силно отразен случай на семейството от Пазарджик. Той е разгледан и предстои да им бъде възстановена сумата, уточняват от Националнато тол управление. Настъпило е забавяне поради необходимостта от повторна проверка и потвърждаване на плащането.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Автомивки на бъдещето показват на Есен 2019-09-19

Футуристични автомивки ще бъдат представени за първи път у нас на изложбата „Ауто сити Пловдив 2019“ само няколко дни след европейската им премиера  в Амстердам. Те са сред новостите на Международния технически панаир, който ще се проведе от 23 до 28 септември, съобщиха от изложението.

Близо 40% от българите оптимисти за успешен бизнес у нас (ОБНОВЕНА)

Над една трета от българите или 39% смятат, че може да се прави успешен бизнес у нас. 34% обаче са на обратното мнение, показва социологическото проучване, проведено от работодателските организации във връзка със стартиралата инициатива „Да успеем в България!“.