Снимки

Световният производител на тежкотоварни автомобили от Мюнхен с лъв на радиаторната решетка – MAN, представи новата си гама от модели за следващата година. Най-голямата новост в палитрата на германския производител е лекотоварният модел MAN TGE, с който фирмата запълни портфолиото си и в най-малкия клас товарни автомобили. С новия MAN TGE, известната марка от Мюнхен за първи път влиза на пазара на автомобили с тегло от 3 тона. Благодарение на това обхватът на дейността на MAN се разширява и сега машините покриват диапазона за максимално допустимо тегло от 3 до 44 тона. За 2018 година MAN представи многобройни нововъведения в областта на товарните автомобили, а с пускането на новия MAN TGE сега за първи път предлага и пълна гама от модели за всички нужди на бизнеса.

Новият MAN TGE впечатлява с разнообразието от варианти за каросерии и шасита с единична и двойна кабина.

Моделът MAN TGE се произвежда от април, а официалните продажби в Европа започнаха през есента. У нас новият MAN TGE ще постъпи в дилърската мрежа на MVB Truck and Bus България през първото тримесечие на 2018 година. По този начин MAN разширява бизнеса си в областта на товарния транспорт, традиционно ориентиран към клиентите, и започва да развива клас на лекотоварните автомобили. В същото време новият MAN TGE впечатлява с разнообразието от варианти и възможности. Освен затворения товарен ван и остъкленото комби, гамата от каросерии включва шасита с единична и двойна кабина. Допустимото общо тегло е от 3 до 5,5 т.

На разположението на водача в интериора на MAN TGE са множество функции и асистиращи системи.

За задвижването на MAN TGE се предлагат икономични и надеждни турбодизелови двигатели 2.0 TDI в четири варианта на мощност - 102, 122, 140 и 177 к.с. Модерните мотори превръщат автомобила в идеалното транспортно решение за строителството, малкия бизнес и пътническия транспорт. Моделът TGE ще намери и разнообразни приложения в областта на разпространението и доставките. За пръв път MAN представи и програмата Vans to go, която предлага автомобили на базата на MAN TGE, напълно оборудвани с различни надстройки и приспособления. Доставката се извършва директно от завода и във възможно най-кратък срок.

Новият MAN TGS впечатлява с огромна сила при голям полезен товар и висока икономичност.

В сегмента на камионите със средна товароподемност MAN TGL и MAN TGM се открояват със своите обновени двигатели и нови характеристики на мощността. Новото поколение двигатели MAN D08SCR се отличава с опростена конструкция и система за обработка на изгорелите газове, основана изцяло на технологията SCR (селективна каталитична неутрализация на отработените газове). Това разширява обхвата на приложение, опростява поддръжката и подобрява надеждността. Освен това инженерите от MAN успяха още веднъж да намалят разхода на гориво на новия двигател с 5,5%. Новите функции за скоростната кутия TipMatic допринасят за значително повишаване на комфорта и ефективността на моделите TGL и TGM.

Благодарение на новите функции за управление, кабината е станала още по-практична и удобна за шофьора.

Благодарение на използването на нови елементи за управление, кабината е станала още по-практична и удобна за шофьора. В кабините тип C и M, обновяването на вътрешното оборудване засяга основно работното място на водача. В кабините тип L, LX, XL, XLX и XXL, които предимно се използват за MAN TGX и MAN TGS, водачите също ще оценят модернизираното оборудване и подобрената зона за работа. Сред основните промени са нов хладилник, напълно прибиращ се под мястото за спане, както и редица нови решения за съхранение на вещи и осветление. Обновената концепция за управление засяга всички важни функции, които отговарят за комфорта. В серията MAN TGX също така се предвижда акустичен пакет, който включва редица мерки за шумоизолация и значително намалява нивото на шума в кабината, като по този начин се грижи за здравето на водачите.

Инженерите от MAN успяха още веднъж да намалят разхода на гориво на новия двигател с 5,5%.

За да облекчи шофьора възможно най-много в задръстванията и в пътния трафик на движение, MAN разполага с нова версия на адаптивния круиз контрол с функция Stop & Go. Тя автоматично регулира разстоянието до автомобила отпред дори при ниски скорости, намалява скоростта и ако е необходимо, спира напълно камиона. След това системата автоматично възобновява движението. Благодарение на това водачът се чувства спокоен и комфортно, дори в ситуации, в които е необходимо непрекъснато да спира и да тръгва отново.

Новите функции за скоростната кутия TipMatic допринасят по-висока ефективност на модела MAN TGM.

За да гарантират, че клиентите на MAN могат да решават своите логистични задачи колкото е възможно по-ефективно, от август всички нови камиони, отговарящи на стандарта Евро 6, са оборудвани с устройство RIO Box. Така в MAN се залагат основите на инфраструктурата, чиито услуги в бъдеще могат да обединяват цялата транспортна и логистична индустрия. Системата RIO е базирана на облачните технологии и дава на клиентите централизиран достъп до най-различни данни за техния автопарк, както и до множество услуги в областта на транспорта.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

KIA Stinger е вълнуващо Gran Turismo за забавление и удоволствие от шофирането

Зашеметяваща на пътя и пристрастяваща на пистата

KIA Stinger е вълнуващо Gran Turismo за забавление и удоволствие от шофирането

Със Stinger корейската компания KIA ясно показа възможностите си да конструира не само премиум автомобили, но и коли със спортен характер. Това е най-динамичният и най-бързият сериен модел на корейците, който дръзва да се изправи срещу такива именити конкуренти като Audi A5 Sportback и BMW Серия 4 Gran Coupe. Дизайнът на KIA Stinger беше загатнат още през 2011 г. с прототипа KIA GT, а името се появи с концептуалния модел GT4 Stinger през 2014 г., така че пътят от скиците до конвейера беше доста дълъг, но крайният резултат е зашеметяващ.

Пълна електрификация готвят шведите през следващото десетилетие

Новото Volvo S60 идва без дизелов двигател

Пълна електрификация готвят шведите през следващото десетилетие

Новото Volvo S60, чиято световна премиера предстои тази година, ще бъде първият модел на шведската компания, който ще се произвежда без дизелов двигател, като част от дългосрочната стратегия за бъдеще без традиционните двигатели с вътрешно горене. Това е следващата стъпка от глобалната стратегия за електрификация на шведския автомобилен производител. Всички нови модели на Volvo от 2019 г. ще бъдат оборудвани само с хибридна технология или с изцяло електрическо задвижване.

Британците натъпкаха луксозния SUV с нови технологии, асистенти и системи за сигурност

Jaguar F-PACE SVR е всъдеход и спортист в едно

Британците натъпкаха луксозния SUV с нови технологии, асистенти и системи за сигурност

За тези, които искат да притежават едновременно всъдеход и спортен автомобил, британците от Jaguar предлагат своя бестселър F-PACE SVR, задвижван с 5,0-литров бензинов двигател V8 с механичен компресор и чудовищна мощност от 550 к.с. Благодарение на огромния въртящ момент от 680 Нм, спортният SUV ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,3 секунди, а максималната му скорост е 283 км/ч.