10-месечен спад в продажбите на леки коли в Китай

10-месечен спад в продажбите на леки коли в Китай

Десет поредни месеца продажбите на леки коли в Китай намаляват, съобщава „Синхуа”. Агенцията цитира данни на Китайската асоциация на производителите на леки коли (CPCA).

През март продажбите на пътнически автомобили в най-голямата комунистическа държава са паднали на годишна с 12% до 1,78 млн. броя. Спрямо февруари обаче е регистриран скок от цели 48,7 на сто. За цялото първо тримесечие на 2019-та Китай отчита спад на продажбите в сегмента от 10,4% до 5,16 млн. автомобила.

Независимо от негативните тенденции обаче, има бум на покупките на автомобили с алтернативни източници на енергия. В периода януари март ръстът на годишна основа е 117,8% до 254 хил. возила.

От CPCA прогнозират по-големи продажби през април, заради понижаването на ДДС за леките коли от началото на месеца.

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.