10 актьори, които отказват заснемането на определени сцени
10

10 актьори, които отказват заснемането на определени сцени

Историята на Холивуд е пълна със звезди, които отказват да заснемат определена сцена по една или друга причина, а някои случаи са извън филмовия сценарий. Разбира се, да участват във филм, който ще бъде на големия екран, е огромно постижение.

Ако ги харесат, отново могат да бъдат поканени за бъдещи проекти. Ще ви покажем няколко актьори, които казаха „не“ на заснемането на определена сцена и споделят причините, които са посочили. Повечето от тези актьори са аплодирани за това, че са поели контрол над своето изкуство и кариера. Те дават своя пример на бъдещите звезди, които смятат, че трябва да заснемат сцена, дори и да им е неудобно, за да запазят работата си и да не бъдат наречени трудни.

Уил Смит и липсата на зрялост

След успешен преход от рапиране към актьорско майсторство, първоначално с участието си в „Свежият принц от Бел Еър“, Уил Смит изигра първата си драматична роля във филма „Шест степени на разделение“ от 1993 г.. Роденият във Филаделфия актьор е в ролята на Пол - измамник, който убеждава заможна двойка в Ню Йорк, че е син на актьора Сидни Поатие и съученик на децата им. Двойката, очарована и впечатлена от героя на Смит му дава пари и го пуска в своя лъскав свят на висшето общество в Манхатън. Както „Ентъртеймънт Уийкли“ отбеляза във филма има една сцена, в която Пол трябва да целуне героя на Антъни Майкъл Хол, но Смит отказва да го направи, така че режисьорът Фред Шепис "е принуден да използва стойка и да покаже само задната част на главите на актьорите." Смит казва пред EW, че съжалява, че е излязъл от сцената, и обясни защо решението го притеснявало толкова много. „Беше много незряло от моя страна“, признава той. „Мислех си: „Какво приятелите ми във Филаделфия ще помислят за това?“ Не бях достатъчно емоционално стабилен, за да се ангажирам артистично с този аспект на филма."

Бен Афлек и Бостън Ред Сокс

Бен Афлек може да е напуснал Бостън заради Холивуд отдавна, но е останал верен на любимия си Бостън Ред Сокс. И тази преданост е трън в очите на режисьора на „Не казвай сбогом“ Дейвид Финчър. В този успешен филм Афлек играе Ник Дън, герой, който попада в опасна ситуация, след като съпругата му Ейми, изиграна от Розамунд Пайк, изчезва. Според „Ню Йорк Таймс“ Афлек трябвало да носи шапка на нюйоркските янки в една сцена, докато се разхождал на летището, за да скрие самоличността си, но отказал. Актьорът заявява, че двамата с Финчър са влезли в "законна битка" заради шапката, наричайки я "бунт на един човек срещу янките". „Казах: „Дейвид, обичам те, бих направил всичко за теб“, спомня си Афлек. „Но няма да нося шапка на янките. Просто не мога да я сложа на главата си." Както много фенове на бейзбола може да знаят, съперничеството между Сокс и Янките е старо, като феновете им понякога се бият помежду си. И така, как е решен проблемът? Афлек носи шапка на New York Mets. Уви, някои непоколебими фенове на Ред Сокс може да са се усъмнили и в този ход, тъй като Mets ги победиха през 1986 г.

Гал Гадот и тормозът от Джош Уедън

Слуховете твърдят, че Гал Гадот отказва да заснеме сцена във филма от 2017 г. „Лига на справедливостта“, тъй като включва Флаш Гордън, оказващ се върху нейната героиня Жената Чудо по време на бойна сцена. Така е според туит на писателката на комикси Грейс Рандолф през 2020 г. Съобщава се, че сцената е идея на писателя и режисьор Джос Уедън, който е използвал дубльорка за Гадот. „Ето защо не можете да видите лицето ѝ“, написа Рандолф, която също споделя кадър на сцената. Друго твърдение за тази сцена дойде от фотографа Джейсън Лабой, когато отговори на съобщението на Рандолф: "Не забравяйте да добавите, че той я затвори в една стая и заплаши кариерата ѝ, ако не изпълни сцената", твърди Лабой. „Това е много важно и не бива да се пропуска.“ И всичко това в допълнение към актьора от „Лигата на справедливостта“ Рей Фишър, който обвини Уедън в Туитър, че третира актьорския състав и екипа с "обидно, непрофесионално и напълно неприемливо" поведение. В крайна сметка WarnerMedia стартира разследване за негативните твърдения около режисьора и през 2020 г. Гадот заяви, че е дала показания. Каквито и действия да са били предприети, не се разкриват. Освен това, Гадот каза пред „Лос Анджелис Таймс“, че преживяването ѝ с Уедън не е най-доброто, но „се е погрижила за това, когато се е случило“ и го е предала на „по-висшестоящи“, които са го поправили.

Ема Уотсън и похотливостта

„Това е краят“ на Сет Роджън и Евън Голдбърг е първата комедия на Ема Уотсън, след като пораства и става известна като Хърмаяни Грейнджър във филмите за Хари Потър. И нека просто кажем, че получи неудобно въведение в света на комедийните филми. Това се случи, когато Уотсън, която изигра героиня, базирана на самата нея. Тя трябва да има сцена с Чанинг Тейтъм, но отказва да я заснеме. Напуснала е снимачната площадка, когато Тейтъм "е решил да я направи част от неговия брейкденс, но е бил само по бельо", докато е снимал сцената. Роджън, който е част от режисьорите, казва в британския GQ, че що се отнася до този инцидент, няма натоварващи чувства: „Искам да кажа, че не се обръщам назад към това и не си мисля: „Как смее да го направи?“, обясни той. "Но това не е някакъв ужасен край на връзката ни. Тя се върна на следващия ден, за да се сбогува и помогна за популяризирането на филма." След това Роджън поясни в Туитър, че Уотсън „не е „напуснала гневно снимачната площадка “, и го притеснява, че е станало така. "Сцената не беше това, което първоначално бе по сценарий, импровизира се, промени се драстично и не беше това, на което тя се съгласи", заяви той. „Но не е реагирала непрофесионално“. 

Мишел Родригес и правдоподобността

Мишел Родригес иска ролята ѝ в „Бързи и яростни“ да е автентична, така че когато героинята ѝ Летисия „Лети“ Ортис трябва да избере между Доминик Торето (Вин Дизел) и Брайън О’Конър (покойния Пол Уокър) , тя категорично отказва. Всъщност, родената в Ню Джърси актриса не просто казва, че няма да снима сцените, а заплашва да напусне продукцията, ако бъде принудена да е част от любовен триъгълник. "Те просто следваха формата, без да се замислят за реалността", казва тя. "Реалистично ли е едно латино момиче, което е с алфа мъж да му изневери със сладкото момче?" След това интервю Родригес заплашва да напусне франчайза отново. През юни 2017 г. заявява, че жените от поредицата са били използвани.

Айла Фишър и комедиите без голота

Айла Фишър вярва, че голотата има потенциал да развали комедийния момент, да отнеме от забавната сцена и да повлияе негативно на актьора. Това е нещо, което казва пред „Съндей морнинг хералд“ през 2005 г., докато говори за „Ловци на шаферки“ - филм, в който играе с Винс Вон. Фишър трябвало да бъде гола във филма, но вместо нея е използвана двойничка. „Не е като да имам проблем с голотата, но не мислех, че има нещо забавно в това да се видят зърната ми“, обясни тя. „Чувствам, че ако имате женски комичен герой и видите зърната ѝ, тогава тя вече не е забавна, което очевидно е погрешно, но това беше моята теория и затова не исках да го правя.“

Кърк Камерън и целувка само с една жена

Във филма на Кърк Камерън от 2008 г. „Огнеупорен” съпругата му Челси Нобъл не е част от актьорския състав, но все пак се появява на екран. Разбираемо е, ако това е объркващо, затова ще започнем отначало. На 17 години Камерън за първи път постига слава в ситкома от 80-те години „Growing Pains“. Отстоява своите ценности и не иска да заснеме сцена, в която трябва да целуне друга жена. И така, когато идва време да се заснеме интимна сцена в „Огнеупорен”, е използвана малко холивудска магия. Както Камерън споделя през 2008 г., Нобъл носи перука, за да може да изглежда като Ерин Бетея, която играе съпругата на Камерън във филма. Целувката е в профил, а лицето на Нобъл е напълно скрито. „Така че, когато целувам жена си, всъщност ние сме съпруг и съпруга и почитаме брака зад кулисите“, казва Камерън. Голямото ми преимущество е, че обичам и ценя изключително красивата си съпруга и това изглежда като аномалия за някои хора... За мен е чест да бъда женен и искам да почета жена си."

Чадуик Боузман и стереотипите

Покойният актьор може да е известен с това, че играе герои като Джаки Робинсън, Търгуд Маршал и Черната пантера, но в началото на кариерата си е играл за кратко в „All My Children“. През 2003 г. Боузман бе избран да играе проблемния тийнейджър Реджи Монтгомъри. Но това бързо приключва, след като изразява загриженост към продуцентите относно ролята, която „се сблъсква със стереотипи“. "Когато я получих, казах: "Това не е част от това, което искам да правя. Как мога да продължа?", казва той пред „TheWrap“. "Защото с една сапунена опера не знаете пълния обхват на това, което ще се случи - не знаете къде ще отиде персонажът, защото невинаги се знае посоката." Боузман казва, че е бил уволнен, защото е изразил мнението си седмица, след като е взел ролята и познайте кой е нает да го замени? Партньорът му от „Черната пантера“ Майкъл Б. Джордан, за който, заради Боузман, има по-добър сценарий за героя на Реджи Монтгомъри.

Тарън Еджъртън и неудобството

Има една сцена в шпионския филм от 2017 г. „Kingsman: Златният кръг“, в която героят на актьора Тарън Еджъртън, Гари Ънуин, поставя устройство за проследяване в тялото на героинята на Попи Делвин, Клара, за да продължи мисията. Но първо трябва да се сближи с нея и в крайна сметка се вижда ръка, която прави странно нещо. И вероятно не е изненадващо, че сцената е наситена с противоречия, което режисьорът Матю Вон каза, че иска. "Обичам да разширявам границите", каза той пред IndieWire през 2017 г. "Много съм щастлив, ако хората обичат, но и мразят работата ми. Това, което не искам, е да не я обсъждат и да бъда скучен." Оказва се, че Еджертън не е заснел сцената и ръката му не е използвана. Това е ръката на друг човек, която Делевин вероятно познава много по-добре. „В този кадър казах на Матю: „Не ми е удобно да правя това “, казва Еджертън пред Screen Rant през 2017 г. „Така че това не е моята ръка, а на съпруга на Попи. Той спаси света."

Ана Кендрик не иска романтика в сюжета

Анна Кендрик се интересува от сюжетната линия в „Перфектният ритъм 3“, която постави героинята ѝ Бека Мичъл в романтична връзка с героя на Гай Бърнет Тео. Нейната причина? Както казва пред Harper's Bazaar същата година, когато лентата излиза, Тео, който е продуцент на DJ Khaled във филма, първоначално проявява интерес към музикалните таланти на Бека, а не към външния ѝ вид или възможността да флиртуват. Накратко, Тео иска Бека да напусне групата си и да бъде соло изпълнител, така че Кендрик смята, че романтиката помежду им ще предаде грешното послание на киноманите. Тя също казва „не“ на сцената, при която двамата герои трябва да се целунат в края на филма по същата причина. „Първоначално трябваше да има романтика, но аз отказах, защото мислех, че това би било доста проблематично“, казва Кендрик. И това не е единственото, с което актрисата има проблем, но и с някои предложения за дрехи. "Смешно е, но когато ги обмисляхме, имах чувството, че трябва дрехите да бъдат по-стегнати, по-секси и да показват повече кожа", обяснява тя. "А аз смятам, че не затова хората идват да гледат филма. Определено не заради привлекателността ни." Кендрик не се страхува да говори по тези теми и това е страхотно.

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.