0

И мало едно време едно BMW M3 E30, което мечтаело да се превърне в най-доброто на Балканите. Да смайва с присъствието си, със своята бързина и най-вече с вниманието към детайла. Мечта, която се сбъдва с наближаването на Коледа. Чудото обаче не е сътворено от джуджетата на добрия белобрад старец в Лапландия, а в ателието на Атанас Вилнер и неговия екип в София, от което неведнъж са излизали приказни творения. Проектът BMW E30 M3 Evo от Vilner категорично e най-големият подарък за феновете на марката, правен от ателието през 2018 година.

Имало едно време едно BMW M3 E30, което мечтаело да се превърне в най-доброто на Балканите. Да смайва с присъствието си, със своята бързина и най-вече с вниманието към детайла. Мечта, която се сбъдва с наближаването на Коледа. Чудото обаче не е сътворено от джуджетата на добрия белобрад старец в Лапландия, а в ателието на Атанас Вилнер и неговия екип в София, от което неведнъж са излизали приказни творения. Проектът BMW E30 M3 Evo от Vilner категорично e най-големият подарък за феновете на марката, правен от ателието през 2018 година.

Текстил с винтидж привкус комбиниран с кожа по кантовете

„Текстил с винтидж привкус, който едновременно впечатлява всички и не дразни феновете на Е30”, казва Атанас Вилнер. Концепцията на салона е сериозно предизвикателство, имайки предвид предаността и отношението на почитателите на марката, особено към легендарното BMW Е30 M3 Evo. Спортните седалки Sparco са покрити със супер висококачествен кариран текстил, комбиниран с кожа по кантовете. Същата шарка се повтаря по корите на вратите, маншона на скоростния лост, тавана и дори по кората под задното стъкло.

„Материалът е изключително функционален, тук не става въпрос само за визия. Той е много здрав, като същевременно допринася и за комфорта, особено през горещите дни на годината”, допълва Вилнер. Воланът е прекрасният Momo Prototipo, обшит в кожа, като цялостното усещане в салона е за смес от пистова машина и шосеен уникат. Първото се осигурява от предпазната клетка, типа на седалките, коланите и металните подови плоскости с едра перфорация. Неизбежен детайл в салона е металната табелка с надпис Vilner, боядисана в черен гланц и поставена на правилното място.

Редкият червен цвят Imola Red II прави колата още по-ефектна

Екстериорът на уникалното BMW E30 M3 Evo от Vilner е решен в червено или по-точно, в доста редкия цвят Imola Red II, което прави оригиналните Evo панели на колата още по-ефектни. Вниманието към детайла е не по-малко, отколкото това в салона. Колата е качена на олекотени 18-инчови джанти BBS RK, фаровете са Hella тонирани с чистачки. В тази кола нищо не е случайно или поставено с компромис.

6-цилиндров редови двигател от BMW M3 E36 е скрит под капака

Това BMW E30 M3 Evo от Вилнер определено е по-бързо от шейната на Дядо Коледа. Двигателят е 3,2-литровият 6-цилиндров редови бензинов мотор S50B32 с произход от BMW M3 E36, който се развърта до магическите 9000 об/мин. Максималната мощност е 321 к.с., а максималният въртящ момент е 350 Нм. Скоростната кутия е 5-степенна механична, тягата се предава на задните колела, а окачването е KW. Всички останали компоненти са възможно най-доброто на пазара.

На Коледа стават чудеса - BMW E30 M3 Evo от Вилнер определено го доказва

„Философията на този проект е аналогична с тази, която следват в Singer Vehicle Design - Everything is important (Всичко е важно). От избора на материали, през внимателното им конфигуриране, до самата изработка”, допълва Вилнер. На Коледа определено стават чудеса, като това BMW E30 M3 Evo от Вилнер го доказва със своята уникалност. Проект, който категорично е един от най-добрите на Балканите.