0

Я понската фармацевтична компания "Рохто" е изолирала уханието на млада жена и го е превърнала в успешен дезодорант, съобщава сайтът Одити сентръл.

Японската фармацевтична компания "Рохто" е изолирала уханието на млада жена и го е превърнала в успешен дезодорант, съобщава сайтът Одити сентръл.

Лабораторни изследвания установили, че телата на младите дами произвеждат в по-големи количества химическите съставки Лактон C10 и Лактон C11, които им придават специфичния аромат на свежа плът.

Опитите се съсредоточили върху 500 жени на всякаква възраст и носените от тях дрехи. Тези от най-младата възрастова група придавали "сладък" аромат на бельото си. Той се оказал резултат на повишените концентрации на споменатите два лактона. Най-обилни носителки на лактони се оказали тийнейджърките, докато при дамите над 35 години концентрацията рязко спадала.

Така се стигнало до създаването на дезодоранта "Деоко", богат на лактоните C10 и C11. Той може да се използва както от зрели жени, държащи да ухаят на млада плът, така и от самотни мъже, копнеещи за аромата на тийнейджърки, пише сайтът.