0

Е вропейският филиал на Ford разкри новите модели Fiesta и Focus, които ще бъдат хибридни и изцяло електрически автомобили със задвижване EcoBoost Hybrid, съчетаващо бензинов турбодвигател и електромотор. Новите 48-волтови меки хибридни модели Fiesta и Focus EcoBoost Hybrid ще бъдат представени следващата година, помагайки на Ford да предложи една от най-цялостните и завладяващи гами автомобили и да предостави предимствата на електрификацията на по-голям брой потребители.

Европейският филиал на Ford разкри новите модели Fiesta и Focus, които ще бъдат хибридни и изцяло електрически автомобили със задвижване EcoBoost Hybrid, съчетаващо бензинов турбодвигател и електромотор. Новите 48-волтови меки хибридни модели Fiesta и Focus EcoBoost Hybrid ще бъдат представени следващата година, помагайки на Ford да предложи една от най-цялостните и завладяващи гами автомобили и да предостави предимствата на електрификацията на по-голям брой потребители.

Новите електрифицирани модели Fiesta EcoBoost Hybrid и Focus EcoBoost Hybrid ще бъдат по-екологично устойчиви, с усъвършенствани технологии и ценени услуги за потребителите. Меките хибридни силови агрегати за двата популярни модела ще помогнат на клиентите да пестят средства, като същевременно остават верни на философията на Ford за забавление при шофиране с по-мощна и откликваща динамика. Интегриран стартер/генератор, задвижван от ремък, заменя стандартния алтернатор, като осигурява възстановяване и съхранение на енергията, която обикновено се губи при спиране и движение по инерция, за зареждане на 48-волтова литиево-йонна батерия с въздушно охлаждане.

Интегрираният стартер/генератор действа и като мотор, като плавно се интегрира с 1,0‑литровия 3-цилиндров двигател с вътрешно горене EcoBoost с намалено триене и използва съхранената енергия, за да осигурява допълнителен въртящ момент при нормално шофиране и ускорение, както и да управлява електрическите помощни системи на автомобила. Допълнителният въртящ момент спомага за осигуряване на по-ефектна, по-откликваща динамика, особено при по-ниски обороти на двигателя, за по-гъвкаво и свързано усещане при шофиране. Интегрираният стартер/генератор също така позволява на инженерите на Ford да подсилят мощността на 1,0-литровия двигател EcoBoost с по-голям турбокомпресор чрез намаляване на забавянето.

Освен Fiesta и Focus EcoBoost Hybrid, новото комби Mondeo Hybrid беше представено по-рано тази година с напълно хибридна архитектура, осигуряваща усъвършенствано бензиново-електрическо преживяване и привлекателна алтернатива на дизеловите силови агрегати. Mondeo Hybrid е единственият пълен хибрид, наличен във вариант комби, в сегмента на големите семейни автомобили.

Ford представи и меки хибридни силови агрегати, за да подобри икономията на гориво на двутонния ван Transit и вана Transit Custom и на 8/9-местния пътнически автомобил Tourneo Custom, които ще бъдат пуснати в продажба по-късно тази година. По-рано тази година Ford обяви, че всеки от моделите на компанията, лансирани от изцяло новия Focus досега, ще включва една или повече електрифицирани опции. Това включва нови модели и нови версии на съществуващи автомобили. За цялата гама от Fiesta до Transit ще се предлагат мек хибрид, пълен хибрид, Plug-in хибрид или изцяло електрическа версия на моделите.