0

С лед големия успех на своя първи сезон, сериалът по втория роман на мистериозната Елена Феранте - „Гениалната приятелка: Новото фамилно име“, ще бъде разпространяван на три от основните платформи за такова съдържание в Китай едновременно. За пръв път подебно нещо се случва с европейска и не англоезична продукция, съобщава италианският всекидневник La Repubblica.

След големия успех на своя първи сезон, сериалът по втория роман на мистериозната Елена Феранте - „Гениалната приятелка: Новото фамилно име“, ще бъде разпространяван на три от основните платформи за такова съдържание в Китай едновременно. За пръв път подебно нещо се случва с европейска и не англоезична продукция, съобщава италианският всекидневник La Repubblica.

Вторият сезон на сериала „Гениалната приятелка“ - „Новото фамилно име“ на режисьора Саверио Костанцо, ще бъде представен на аудитория, надвишаваща 250 милиона зрители, след като световният продуцент и дистрибутор Fremantle подписа договор с трите най-големи платформи в необятната азиатска страна: iQiyi, Youku (Alibaba) e Tencent Video. Всички те са закупили втория сезон на драмата, след като първият направи фурор сред китайската публика.

„Новото фамилно име“ вървеше при много висока гледаемост по италианската държавна телевизия Rai1 през февруари, точно преди страната да бъде разтресена от пандемията на коронавирус. Отскоро сезонът се върти с отлични резултати и в ефира на HBO в САЩ.

Главните героини в сериала – двете приятелки Лила и Лену (актрисите Гайа Джираче и Маргерита Мадзуко), се разделят: едната се омъжва, другата продължава да учи. Но в „Новото фамилно име“ те се намират отново.