0

Renault Megane е емблематичен автомобил за френската марка, който се произвежда от 1995 година като наследник на Renault 19. От тогава до сега в целия свят глобално са продадени над 7 милиона бройки от четирите поколения на модела. Последната генерация беше представена през 2015 година, а сега очаквано получи модернизация, която обхваща всички каросерии на модела - хечбек, седан и комби. В гамата на Megane за първи път е добавен и Plug-in хибрид, който се зарежда в контакта.

Renault Megane е емблематичен автомобил за френската марка, който се произвежда от 1995 година като наследник на Renault 19. От тогава до сега в целия свят глобално са продадени над 7 милиона бройки от четирите поколения на модела. Последната генерация беше представена през 2015 година, а сега очаквано получи модернизация, която обхваща всички каросерии на модела - хечбек, седан и комби. В гамата на Megane за първи път е добавен и Plug-in хибрид, който се зарежда в контакта.

Новият хибрид Renault Megane E-Tech Plug-in се задвижва от 1,6-литров 4-цилиндров бензинов двигател в комбинация с два електромотора и автоматична скоростна кутия без съединител, която предоставя отлична ефективност и едва забележими смени на предавките. Сумарната мощност на хибридната система е 160 к.с. Новата хибридна технология е фокусирана върху възстановяването на енергия и е пряко вдъхновена от опита на Renault във Формула 1. Със своята батерия с капацитет от 9,8 кВтч, новото Renault Megane E-Tech Plug-in може да се задвижва със 100% електрическа мощност със скорост до 135 км/ч. Ефективността на системата му за управление на енергията му позволява да постигне пробег от 50 км в смесен цикъл и до 65 км в градски условия по цикъла WLTP, без да използва двигателя с вътрешно горене.

Новото Renault Megane E-Tech Plug-in може да се движи без консумация на гориво при ежедневни пътувания и е идеален семеен автомобил за дълги пътувания през почивните дни. Независимо от нивото на заряд на батерията, зареждащото се Renault Megane E-Tech Plug-in се възползва от основните предимства на хибридната система, като използване на електродвигателя при стартиране на автомобила за подобрена отзивчивост и намален разход на гориво. Новият хибриден двигател ще се предлага първоначално за Renault Megane Grandtour, а за версията хечбек - на по-късен етап.

Новото Renault Megane предлага обновен и модернизиран кокпит с нов 9,3-инчов мултимедиен екран и 10,2-инчов екран на арматурното табло с всички функции на мултимедийната система Renault Easy Link. Системата е вдъхновена от използването на смартфони и е проектирана да бъде ергономична и функционална за по-лесна употреба. Налични са нови асистиращи системи за шофиране, като за поддържане на лентата на движение и автоматично спиране и потегляне при натоварено движение, както и автономна система, която предлага комфорт и спокойствие зад волана.

Спортната версия на Renault Megane с логото R.S. получава подобрен 1,8-литров турбодвигател с мощност 300 к.с. с директно впръскване, както при версията Trophy. Въртящият момент е увеличен до 420 Нм със скоростната кутия с двоен съединител EDC и до 400 Нм с 6-степенната механична скоростна кутия. Увеличаването на мощността води до по-добро ускорение дори при високи обороти, а повишеният въртящ момент носи още по-голямо удоволствие от шофирането. Системата 4Control предлага максимална гъвкавост при остри завои и стабилност при бързи завои. Новият R.S. Monitor предоставя множество параметри на автомобила в реално време.

Дизайнерската линия R.S. Line в семейството на Megane заменя старата GT Line. С по-богатото и усъвършенствано съдържание, новата линия R.S. Line е нещо повече от промяна на името. Нейните екстериор и интериор придобиват по-спортен вид, за да отговорят на очакванията на нарастващия брой клиенти, които искат силно диференциране чрез динамичен дизайн.