0

Я понската марка Suzuki атакува европейския пазар с четири изцяло нови хибридни модела, които попадат в групата умерени хибриди. С новата технология вече са оборудвани автомобилите Vitara, S-Cross и Swift Sport. Компактният модел Ignis пък идва с 12-волтова батерия и с обновена визия. Хибридната технология на Suzuki комбинира интегриран стартер генератор и 48-волтова литиево-йонна батерия, като системата презарежда батерията с електричество, генерирано от енергията при намаляване на скоростта на колата, за да подпомогне ускорението и да подобри горивната ефективност.

Японската марка Suzuki атакува европейския пазар с четири изцяло нови хибридни модела, които попадат в групата умерени хибриди. С новата технология вече са оборудвани автомобилите Vitara, S-Cross и Swift Sport. Компактният модел Ignis пък идва с 12-волтова батерия и с обновена визия. Хибридната технология на Suzuki комбинира интегриран стартер генератор и 48-волтова литиево-йонна батерия, като системата презарежда батерията с електричество, генерирано от енергията при намаляване на скоростта на колата, за да подпомогне ускорението и да подобри горивната ефективност.

По този начин хибридната система пести гориво, като в същото време осигурява максимална ефективност, без ограничения на пробега и специална поддръжка. Комбинацията осигурява по-икономично и плавно задвижване, без ограничения на пробега и специална поддръжка на хибридната система. С новата технология на водача няма да му се налага да променя стила си на шофиране, за разлика от повечето подобни електрифицирани модели.

Новото Suzuki Vitara Hybrid 48V се отличава с нов дизайн на фаровете, като отличителният кръг около LED светлините е сменен с хоризонтална синя ивица, подчертавайки динамичното и модерно излъчване на автомобила. Основният 1,4-литров турбобензинов двигател BoosterJet е с подобрени характеристики спрямо предходния и покрива нормите за замърсяване Euro6d, като сега е допълнен от 48-волтовата хибридна система. Максималната мощност е 129 к.с. при 5500 об/мин, а максималният въртящ момент от 235 Нм е наличен в интервала от 2000-3000 об/мин.

Двигателят се комбинира само с 6-степенна механична скоростна кутия. Работата на хибридната задвижваща система и новият двигател постигат намаляване на разхода на гориво с 20% и показателите при комбиниран цикъл сега достигат до 4,6 л/100км за модела с предно предаване и 4,9 л/100 км за версията с 4х4. В базовото ниво на оборудване има климатроник, LED светлини, предни фарове за мъгла, адаптивен круиз контрол, 4,2-инчов цветен LCD екран, автоматична функция на дългите светлини, автоматични фарове и чистачки, както и всички системи за безопасност.

Хибридната версия на Suzuki S-Cross Hybrid 48V е получила интегриран стартер-генератор и 48-волтова литиево-йонната батерия, които да подпомагат работата на новия 1,4-литровия турбобензинов двигател BoosterJet, който също се комбинира само с 6-степенна механична скоростна кутия. Базовото ниво на модела получава климатроник, LED светлини, фарове за мъгла, адаптивен круиз контрол, автоматични светлини и чистачки, както и всички съвременни системи за безопасност.

Спортистът в гамата на японците - Suzuki Swift Sport Hybrid 48V, се задвижва от познатия 1,4-литров турбобензинов двигател BoosterJet, както и стартер-генератор, и 48-волтова литиево-йонната батерия, които му осигуряват системна мощност от 129 к.с. при 5500 об/мин и максимален въртящ момент от 235 Нм при 2000 об/мин. За безопасността на пътниците Swift Sport е оборудван със спирачен асистент с двоен датчик, система за предупреждение при смяна на лентата и технология за предотвратяване от напускане на платното на движение, система за предупреждение при криволичене, асистент при спускане и при потегляне при наклон, система за разпознаване на пътни знаци, предупреждение за странично приближаващ автомобил при движение на заден ход, наблюдение на слепите зони и сензори за паркиране отзад. Моделът добавя в цветовата си гама три забележителни двуцветни комбинации – син металик, оранжев металик или червен металик за купето, съчетано с черен покрив.

При Suzuki Ignis Hybrid 12V промените са повече видими. Моделът получава изцяло нова предна решетка и модифицирани брони, които подсилват неговото младежко и динамично излъчване. Характерните и за предходната версия цветни акценти в интериора се запазват, но сега с нови цветове, сред които тъмно синьо или сребристо. Вътрешната облицовка на предните врати, на задните подлакътници и предната централна конзола вече са в черен цвят, а не в бял, както беше досега. Хибридната система е с 12-волтова батерия и допълва обновения 1,2-литров бензинов двигател DualJet, който е с подобрени характеристики.

Максималната мощност е 83 к.с. при 6000 об/мин, а максималният въртящ момент е 107 Нм при 2800 об/мин. Моделът се предлага с 5-степенна механична и автоматична скоростна кутия. Разходът на гориво е оптимизиран с 10% спрямо този на стария модел, като при комбинирания цикъл сега той е 3,9 л/100 км за модела с предно предаване и 4,2 л/100 км за версията 4х4. И при новия Ignis Hybrid 12V има допълнения в базовото оборудване. Моделът се предлага с обогатена гама с три нови цвята - жълто, маслено зелено и бежово, които са съчетани в едноцветен и двуцветен вариант с черен покрив.

До 15 юни всички модели на Suzuki у нас се предлагат с програма на иновативен финансов лизинг, който спестява на клиентите вноските за първите 6 месеца, а лихвеният процент е само 2,4%.