0

К ато част от стратегията Renaulution на Groupe Renault, дъщерната марка Dacia представи своя 5-годишен план за развитие. Марката Dacia ще повиши своята ефективност и способност да се конкурира на пазара със създаването на търговското подразделение Dacia-Lada, като ще навлезе в нова територия по отношение на продуктите си.

Като част от стратегията Renaulution на Groupe Renault, дъщерната марка Dacia представи своя 5-годишен план за развитие. Марката Dacia ще повиши своята ефективност и способност да се конкурира на пазара със създаването на търговското подразделение Dacia-Lada, като ще навлезе в нова територия по отношение на продуктите си.

По време на представянето на стратегическия план Renaulution беше разкрит изцяло новия концептуален всъдеход Dacia Bigster, който показва как ще изглежда бъдещия 7-местен SUV в сегмент „C”.

Марката Dacia винаги е предлагала надеждни и автентични решения с най-добро съотношение качество-цена за разумните купувачи. Със създаването на бизнес подразделението Dacia-Lada, компанията ще се възползва от предимствата на модулната платформа СMF-B, като ще подобри качеството и привлекателността на продуктите.

Новата платформа ще даде възможност на Dacia и Lada да преминат от 4 платформи към една и от 18 типа на каросерията към 11. На тази платформа ще бъдат базирани 7 нови модела, лансирани до 2025 година, които ще се задвижват както с алтернативни горива, така и с хибридни двигатели. Конкурентната гама на Dacia наскоро се обогати с модерни попълнения като новите Sandero, Logan и Spring, който стана най-достъпният електрически автомобил в Европа.

Концептуалният модел Bigster остава верен на стила Dacia, като е представлява просторен и солиден всъдеход, предназначен за прашни пътища, изследващ нови хоризонти. С дължина от 4,60 метра, новият SUV съдържа най-важното за хората на най-достъпна за С-сегмента цена. Той доказва, че един високопроходим автомобил Dacia може да бъде едновременно достъпен и привлекателен. В същността на концептуалния модел Bigster са използвани силните ценности на марката Dacia като семпла външност, честно ценово предложение и автентично оборудване.

Пропорциите на Dacia Bigster са съвременни, но неподвластни на времето. Линиите са семпли и вдъхващи доверие и здравина. Щедрите външни размери са обещание за много просторен интериор. В дизайна Y-образният светлинен подпис вече е по-голям, подчертаващ дръзкия, уверен стил на всъдехода. Тъмнозеленото покритие подсказва за приключенския изследовател в интериора. Прототипът Bigster е изработен само от сурови рециклирани пластмаси за всички външни защитни панели.

Планира се Bigster да се превърне във водещ модел в гамата на Dacia, който може да бъде както с хибриден двигател, така и задвижван от алтернативни източници на енергия. Както се вижда от концепцията Bigster, марката Dacia отново предлага начин за бягство от рутината, предоставяйки на потребителите уникално, истинско, стойностно преживяване.