0

В разгара на лятото петото поколение на Opel Astra претърпя стилен фейслифт и получи нови и по-ефективни двигатели, скоростни кутии и модерно оборудване. Благодарение на нови двигатели и трансмисии, обновеният Opel Astra е с до 19% по-икономичен и по-екологичен в сравнение с настоящия модел, който беше избран за „Европейски автомобил на 2016 година”.

В разгара на лятото петото поколение на Opel Astra претърпя стилен фейслифт и получи нови и по-ефективни двигатели, скоростни кутии и модерно оборудване. Благодарение на нови двигатели и трансмисии, обновеният Opel Astra е с до 19% по-икономичен и по-екологичен в сравнение с настоящия модел, който беше избран за „Европейски автомобил на 2016 година”.

Обновеният модел на Opel във версии хечбек и комби Astra Sports Tourer е получил нови бензинови и дизелови двигатели с ниско тегло. Компактните 3-цилиндрови бензинови турбомотори са налични с работен обем от 1,2 и 1,4 литра. Диапазонът на мощността се простира от 110 до 145 к.с., а максималният въртящ момент е от 195 до 236 Нм. Агрегатите постигат отличен баланс между динамика и ефективност с комбиниран разход на гориво от 4,4 до 4,8 л/100 км. Новата Astra 1.2 Turbo е съчетана с 6-степенна механична трансмисия, а Astra 1.4 Turbo е комбинирана с новата 7-степенна вариаторна предавателна кутия CVT. С нея, водачът на Astra може да се наслаждава на удобството на автоматичното превключване или да избира сам предавките с помощта на лост.

Модернизираният Opel Astra се предлага с нов 1,5-литров 4-цилиндров турбодизелов двигател с нива на мощност от 105 к.с. и 122 к.с., както и с въртящ момент от 260 до 300 Нм. Комбинираният разход на гориво по предварителни данни е от 3,6 до 4,3 л/100 км. Дизеловите двигатели са оборудвани с турбокомпресор с електрическо управление и променлива геометрия. Вместо 6-степенна механична трансмисия, най-мощният дизелов двигател се предлага като допълнително оборудване с прецизната 9-степенна автоматична трансмисия, която прави своя дебют в Opel при Astra.

Динамичната ходова част на Opel Astra също е претърпяла развитие. Новите амортисьори подобряват комфорта. При опционалната спортна ходова част те са с по-стегната настройка, а към тях се добавят по-директно кормилно управление и механизъм на Watt на задното окачване. Благодарение на високотехнологичните решения в областта на намаляването на емисиите като филтър за твърди частици при бензиновите мотори и селективната каталитична редукция при дизелите, новите задвижващи агрегати на Astra вече покриват нивата на емисии на стандарта Euro 6d. Изцяло алуминиевите дизелови и бензинови мотори са оборудвани стандартно със снижаваща разхода технология stop/start, която гаси мотора при спиране.

Само след няколко седмици новият Opel Astra ще може да се поръчва при дилърите на марката в Европа. Обновеният модел демонстрира не само отлична аеродинамика и технологии за задвижване. Той разполага с множество други авангардни решения, като предната и задна камера, дигиталният скоростомер и ново поколение информационно-развлекателни системи. Налична е и системата за обаждане при инцидент E-Call, а безжичната технология за зареждане може да се поръча като опция.