0

Я понската компания Toyota обяви амбициозен план за постигане на ръст в бизнеса с лекотоварни автомобили. Изпълнението на тази цел ще бъде подкрепено от разширената гама лекотоварни модели и представянето на новата марка Toyota Professional. Продажбите на Toyota Proace City ще стартират в началото на 2020 г., като моделът ще се присъедини към вана от среден клас Proace и към непобедимия пикап Hilux в лекотоварната моделна гама на Toyota.

Японската компания Toyota обяви амбициозен план за постигане на ръст в бизнеса с лекотоварни автомобили. Изпълнението на тази цел ще бъде подкрепено от разширената гама лекотоварни модели и представянето на новата марка Toyota Professional. Продажбите на Toyota Proace City ще стартират в началото на 2020 г., като моделът ще се присъедини към вана от среден клас Proace и към непобедимия пикап Hilux в лекотоварната моделна гама на Toyota.

Новият компактен ван Toyota Proace City ще бъде конкурентно и привлекателно превозно средство за потребителите, развиващи бизнес. Моделът ще е практично допълнение към пазара на компактни товарни ванове, разширявайки покритието на продуктовата гама на Toyota до над две трети от пазара на лекотоварни превозни средства. Новият модел предлага конструктивно заложена практичност с отличен товарен обем и дължина на товарното пространство, като е един от малкото автомобили на пазара, които могат да превозват две европалета.

Нарастващите обществени притеснения относно климатичните промени и качеството на въздуха водят до въвеждане на нови нормативни регулации, предвиждащи по-ниски нива на емисиите в много европейски градове. Тези нормативни фактори променят изискванията и приоритетите на клиентите на лекотоварни автомобили и особено на тези, които работят в градските райони. В сътрудничество с французите от Groupe PSA, Toyota ще добави в гамата на Proace и Proace City и захранвани изцяло с акумулаторни батерии електрически версии. Те ще бъдат представени съответно през 2020 и 2021 г., което ще позволи на Toyota да посрещне адекватно новите нужди и изисквания на клиентите на лекотоварни автомобили.

Новата продуктова офанзива на Toyota предоставя подходяща възможност и за старт на Toyota Professional - новата стратегия на марката в сферата на лекотоварните автомобили. Тази инициатива ще засили допълнително концентрацията и вниманието върху лекотоварната гама в цялата търговска мрежа на марката. В допълнение Toyota ще лансира нова стратегия за мрежата си по отношение на лекотоварните модели и интереса на клиентите към този клас превозни средства.