0

Я понската марка Toyota представи новата си лимитирана серия Neon Lime powered by JBL на кросоувъра C-HR. Премиерата се състоя на сцена във френските Алпи като част от снежното парти на JBL, на което присъстваха най-известните DJ в света и огромен брой гости. Специалната серия на Toyota C-HR Neon Lime подчертава връзката между колата и музиката и е произведена само в 2000 бройки. Продажбите на лимитираната серия на кросоувъра в Европа започнаха, като за нашия пазар са налични цели 50 броя.

Японската марка Toyota представи новата си лимитирана серия Neon Lime powered by JBL на кросоувъра C-HR. Премиерата се състоя на сцена във френските Алпи като част от снежното парти на JBL, на което присъстваха най-известните DJ в света и огромен брой гости. Специалната серия на Toyota C-HR Neon Lime подчертава връзката между колата и музиката и е произведена само в 2000 бройки. Продажбите на лимитираната серия на кросоувъра в Европа започнаха, като за нашия пазар са налични цели 50 броя.

Освен с превъзходна аудиосистема JBL, лимитираната серия на Toyota C-HR Neon Lime идва на пазара и с пакет 360 градуса JBL Music Experience, включващ комплект от високоговорители и слушалки JBL и 6-месечен абонамент в Deezer за напълно завладяващо музикално изживяване.

Острите ръбове и широка мускулеста стойка на Toyota C-HR са подчертани от ексклузивния външен цвят металик Neon Lime, който контрастира с черен покрив. Дизайнът на кросоувъра се отличава с 18-инчови матови алуминиеви колела, фини LED предни фарове и светодиодни задни светлини във формата на бумеранг. Интериорът впечатлява с изтънчена изработка, салонът е оформен със спортни седалки в черна кожа и алкантара, разработени специално за тази версия.

Лимитираната серия от Toyota C-HR Neon Lime е налична с подобрена самозарядна хибридна система. С нея колата може да се движи в режим на нулеви емисии в над половината от времето. Това гарантира, че пътниците могат да се потопят напълно в неповторимото музикално изживяване, създадено от вградената аудиосистема JBL.