monitor.bg
Събота 20 Февруари, 2010
Дългият 2,6 м електромобил ще се наема и разплаща по интернет
“Риндспийд” внедрява двуместна градска совалка
ШВЕЙЦАРСКАТА КОМПАНИЯ ЩЕ ДЕМОНСТРИРА В ЖЕНЕВА НОВА ВИЗИЯ ЗА ГРАДСКА МОБИЛНОСТ

Дългото 2,6 м електромобилче вдига 120 км в час и изминава до 105 км с едно зареждане.
.
“Риндспийд UC?”:
2950 мм дължина, 1627 широчина, 1488 мм височина и 1800 мм междуосие, 980 кг тегло

120 км в час максимална скорост, до 105 км максимален пробег с едно зареждане

130 Нютонметра максимален въртящ момент на електромотора, специално разработени от "Пирели" 17-инчови гуми с ниско съпротивление на търкаляне.
.
“Пежо” разкрива предшественика на модела 508

 
Снимки: Пресслужба "Пежо"
Първите официални снимки на прототипа "5 от Пежо" се появиха в началото на седмицата в Интернет.
Освен концептуалния кабриолет "Пежо SR1" френската компания ще разкрие на автосалона в Женева още един интересен прототип, който е кръстен доста закачливо - "5 от Пежо". С размерите си - 4,86 м дължина, 1,88 м широчина и междуосие от 2,81 м, концептуалният седан отговаря на автомобилите от престижния D клас. Според близки до френската компания източници базиран на прототипа "5 от Пежо" бъдещ сериен модел ще замени едновременно два произвеждани в момента автомобила - "Пежо 607" и "Пежо 407".

Това ще е всъщност следващото попълнение в актуалната моделна гама на френската компания, което ще бъде означено с трицифрената фирмена комбинация 508. Под предния капак на "5 от Пежо" е монтирана екологичната система за задвижване "Хибрид 4", която ще излезе на пазара през 2011 г. първо с кросоувъра "Пежо 3008". Тя се състои от 1,6-литров HDi FAP мотор с мощност 163 к.с., който работи в синхрон с монтиран на задната ос електромотор с мощност 27 киловата (37 к.с.). И тъй като основният дизелов двигател задвижва предните колела, това означава, че "5 от Пежо" е със задвижване 4х4. В рамките на града хибридният концептуален седан може да изминава малки разстояние с нулеви вредни емисии и скорост до 50 км в час. Средният разход с комбинираната тяга от общо 200 коня на двата двигателя е само 3,8 л на 100, а отделяният в околната среда въглероден двуокис е 99 г на 1 км.
.
И “Хюндай” вади 4-врато купе

Илюстрация: Пресслужба "Хюндай"
"Хюндай" ще представи на 2 март в Женева концептуалното спортно купе с 4 врати "i-флоу".
Конструкторите на "Хюндай" също готвят за автосалона в Женева световна премиера на спортен прототип от типа купес с 4 врати. Както подсказва името на концептуалния луксозен седан "Хюндай i-флоу", той е разработен като изящен обтекаем флуиден поток в актуалния за южнокорейската компания дизайн "Флуидна скулптура".

От "Хюндай" не крият, че прототипът, който ще бъде разкрит в женевската зала "ПалЕкспо" на 2 март, е предшественик на бъдещ сериен модел от представителния D-сегмент. При разработването на "Хюндай i-флоу" са използвани множество нови технологии на германската химическа компания BASF - от новаторски свръхлеки материали до слънчеви панели за намаляване на теглото и повишаване на енергийната ефективност.
.
.
.
.
Живот: други материали
.
Анкета
трябва ли да слагаме коланите на задните седалки в автомобила?
да, задължително
спасяват само когато се кара до 80 км./ч
не
кат само си търси начин да глобява