monitor.bg
Четвъртък 18 Юни, 2009
80 беемвета “арестувани” на бензиностанция в кв. “Дружба”
Полицейски капан за нощните гонки
Правят списък на състезателите, снимат номерата на колите
.
Иван Иванов, участник в надпреварите: И от МВР може да идват на дръпките
Първата ми реакция, когато пристигна полицията във вторник, беше: "Тези пък какво искат?" След като имах време да осмисля цялата ситуация, стигнах до извода, че въпросната акция беше напълно оправдана. Вярно е, че БМВ е емоция и доставя несравнимо удоволствие, но мястото за гонки и дрифт не е в града. Хубаво би било да имаме осигурен терен някъде на безопасно място, където да се правят състезания. На мен също ми се случва понякога да карам по-бързо, да се завъртя "с вратите" на някой завой, но това е рядко и само когато е възможно най-безопасно. Масовите събирания са хубаво нещо, когато се ограничават до кафе и сладки приказки за марката и когато не се правят рисковани обиколки из града. Факт е, че стават инциденти и тогава полицията е виновна, че не упражнява достатъчно контрол, а когато започне да упражнява такъв, всички се сърдят. Сбирките могат да се провеждат в разбирателство с полицаите, те също са хора и имат подобни влечения към коли и състезания, но са прави, че това не трябва да става по улиците на градовете. Моята представа за среща на фенове на дадена марка е събиране някъде в града и после на който му се кара - отива някъде на полигон.
.
.
.
.
България: други материали
.
Анкета
трябва ли да слагаме коланите на задните седалки в автомобила?
да, задължително
спасяват само когато се кара до 80 км./ч
не
кат само си търси начин да глобява