monitor.bg
Събота 13 Юни, 2009
Автомобили
“Ситроен С3 Пикасо” паркира в зала 1
Най-новият френски миниван е разработен като пространствена кутия

Новият модел "С3 Пикасо" на "Ситроен" може да се види в зала 1 Интер Експо център.
.
Изкушенията на София Мотор шоу
“Пежо” организира Beauty Zone за дамите

Специално за по-красивата половина от автомобилистите "София Франс Ауто" изгради център за разкрасяване Beauty Zone Peugeot с изложено купе-кабриолет "Пежо 207 СС". В и около автомобила с подвижен твърд покрив ще се провеждат различни състезания и демонстрации с козметичните продукти на Maybelline и Garnier. Посетителките ще могат всеки ден да доказват уменията си за бързо гримиране пред огледалото за обратно виждане, а експерти по грима ще правият демонстрации на последните тенденции в модата на макиажа. Дамите ще могат да си тръгнат и с нова прическа, направена от стилист-фризьор в часа на коафьора.

“Хонда” спретна Funny Land за хлапетата

Вносителите на "Хонда" от фирма "Бултрако" са подредили на територията на Интер Експо център детски Funny Land кът, в който е експонирано последното поколение на компактния семеен модел "Джаз". В неговото купе всеки ден ще се провеждат състезания за най-бързо монтиране на обезопасено детско кресло, в което ще могат да се включат майките и най-вече татковците. Във Funny Land къта за хлапетата ще се дава информация за различните видове детски седалки и ще се консултират посетителите кое е най-подходящото детско кресло за тяхното дете и кола. Най-малките гости в къта ги очакват много изненади и подаръци от Chicco и Recaro.

Събират помощи за пострадали деца

В рамките на Автомобилния салон Националният дарителски фонд в подкрепа на деца, пострадали при пътно-транспортни произшествия към Българския Червен кръст провежда кампания за набиране на средства чрез изпращане на SMS на кратък номер 1255 за абонати на Мтел. Събраните средства ще бъдат предоставени на семействата за подпомагане и лечение на деца, станали жертва на пътни инциденти от цялата страна.
.
Билетът ­ шанс за награда
По вече отдавна утвърдена традиция входният билет за София мотор шоу дава шанс за спечелване на някои доста изкусителни награди. За тази цел обаче след като прекрачи прага на Интер Експо център посетителят трябва да попълни анкетна карта, която му дава възможност за участие в томболата с наградите. По време на предишните салони имаше една голяма награда ­ автомобил по избор от предварително уточнени марки и модели, която се теглеше в края на изложението. Сега организаторите дават всеки ден по една парична награда от 1000 лв. Пак всеки ден първите 25 посетители печелят ваучери за гориво на стойност 20 лева от "Ромпетрол". Ще бъде теглена и една специална награда ­ почивка в Мармарис за двама от "Емералд Травел", а авиокомпания SWISS предоставя за наградната томбола два самолетни билета до европейска столица по избор.
.
Жан-Филип Колен, изпълнителен директор на “Пежо”: Предизвикателство е да управляваш в момент на криза

Топ мениджърът №1 на "Пежо" пристигна в страната ни, за да представи лично вчера трите премиери в експозицията на френската компания на Автосалона в София ­ "Пежо 3008", "Пежо 308СС" и "Пежо 206+". Преди да вдигне покривалото от новия кросоувър "3008" изпълнителният директор на "Пежо" Жан-Филип Колен отговори пространно на въпросите на журналистите, споделяйки, че за неговата компания няма малки и големи държави, има само 160 страни, в които се продават френските коли.

- Г-н Колен тази пролет ­ малко преди автосалона в Женева, вашите приятели и конкуренти от "Ситроен" промениха леко фирменото лого и обявиха една ориентация към премиум сегмента на бъдещата моделна гама. Има ли в това отношение някаква промяна и в приоритетите на "Пежо"?

- През последните 24-25 години "Ситроен" не беше променял логото си. А "Пежо" го промени преди 8 или 9 години. Вероятно няма да чакаме още 15 години, за да направим това. Още повече, че сега няма необходимост да се сменя логото. Просто трябва да се развива концепцията "Блу бокс" на нашите фирмени търговско-сервизни центрове по света. Първата мярка бе да се създаде тази концепция ("Блу бокс") така, че да се вижда отвсякъде. Продължаваме да работим постоянно по развитието на нашия имидж. Що се отнася до нашите продукти, ако има някой модел, който можем да квалифицираме като премиум, това е гамата на купе-кабриолета. За нашите клиенти няма съмнение, че един автомобил, като купето-кабриолет "Пежо 308 СС" и най-вече модификацията му в белия перлен цвят, е без съмнение един такъв премиум продукт. Когато правихме анонсите за развитието на моделната ни гама в началото на годината ние обявихме и предстоящото серийно производство на спортното купе "Пежо 308 RCZ", което е също, без съмнение, един пемиум продукт. Иначе нашата компания е генералист. Тя развива всички видове продукти.

- В днешното кризисно време много фирми правят различни промоции и намаления. Как ще се отрази тази практика в бъдещо време, след като рецесията приключи?

- Една марка, като "Пежо", трябва да уважава както клиентите, така и себе си. Известно, че важна е стойността на автомобила във времето. Ние правим промоции и това не е обидно. Това е част от търговката практика. Но това трябва да го правим като уважаваме идентичността на марката. Трябва да уважаваме както средносрочната, така и дългосрочната стойност на автомобилите. Това означава, че като правим промоция, тя е само един от инструментите, с които боравим. Особено в момента, в който има такова забавяне на пазарите. Съвсем естествено е, че както ние, така и нашите конкуренти се озоваха с известна наличност от автомобили на склад. И ­ естествено е, че в този момент ние предлагаме възможности за освобождаване от тези автомобили на склад. И това става с тези промоции. Но те не могат да бъдат постоянна практика. Те са тактическо, а не стратегическо оръжие.

- Според вас предизвикателство или малшанс е да управляваш в момент на криза, една компания като "Пежо"?

- Разбира се, че това е предизвикателство, а не малшанс.

.
Моят избор

Владимир Путин, премиер на Русия

Руският експрезидент и настоящ премиер Владимир Путин се сдоби наскоро с тунингована "Нива" с форсиран до 140 к. с. 1,9-литров бензинов мотор. Специално предназначеният за лов и риболов всъдеход има модифицирано окачване, самоблокиращи се диференциали, газови амортисьори, лебедка и съединител "Валео".

.
.
.
.
Анкета
трябва ли да слагаме коланите на задните седалки в автомобила?
да, задължително
спасяват само когато се кара до 80 км./ч
не
кат само си търси начин да глобява