Компании от ОАЕ са са най-активни в рекламата в Европа.

Клубовете печелят милиард от реклами

Агенция Монитор - сряда, 23-03-2016 - 16:27

Приходите на европейските клубове от спонсорски договори за реклама на фланелките са нараснали до 830 милиона евро. Това сочи проучване на британската компания Repucom UK, засегнало шестте водещи европейски първенства. Пазарът във Висшата лига бележи най-голям ръст (35%). Изследването включва още шампионатите на Германия, Испания, Италия и Холандия.

"До две години европейските клубове ще печелят над 1 милиард евро само от тези договори", казва директорът в изследователската компания. Най-големият инвеститор в тези първенства е ОАЕ. Компаниите от емирствата са вложили 163 млн. през сезон 2015/16. Германия е на второ място със 136 млн., а САЩ са трети с 87 млн. евро, като тези две страни участват предимно с представители на автомобилната индустрия.

Междувременно се разбра, че „Челси“ ще срещне „Милан“ на 3 август, а „Реал“ (Мадрид) - „Байерн“ (Мюнхен) в турнира "International Champions Cup", който ще се проведе в САЩ и различни страни в Европа от 23 юли до 13 август. Лидерът в Англия „Лестър“ ще изиграе мачове срещу ПСЖ на 30 юли, със „Селтик“ - седмица по-рано и с „Барселона“ на 3 август. В турнира ще вземат участие още „Ливърпул“, „Интер“, „Манчестър Сити“ и „Тотнъм“.

Очаква се отборите да бъдат без част от звездите си заради европейското първенство и Копа Америка през юни. През август пък са олимпийските игри в Рио де Жанейро.

 

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви,
която ще бъде запазена следващите 7 дни.