Swytch превръща всеки велосипед в електрически

Агенция Монитор - неделя, 07-01-2018 - 13:46

За някои колоездачи, електрическият велосипед е подходящ за по-дълги пътувания, а не за кратки обиколки или разходки за развлечение. Това доведе до появата на няколко комплекта, които позволяват на велосипедистите временно да превърнат стандартен велосипед в електрически, като подменят едно от колелата с електрическо. Това е доста просто решение, но Swytch eBike Conversion Kit е още лесен за употреба.

Повечето колела за велосипед с интегриран електрически двигател са доста тежки, защото съдържат не само двигателя, но и батерията и съответната електроника. Това въртящо се допълнително тегло затруднява карането на велосипеда, когато не се използва помощ от електрическия двигател, така че стандартното колело, което е без електрическо задвижване, трябва да бъде монтирано, ако колоездача иска да задвижва велосипеда само със собствени сили.
Системата Swytch използва предно колело само с 36V / 250W двигател в главината. Така колелото е достатъчно леко, за да остане на велосипеда, като замени за постоянно стандартното колело. Литиево-йонната батерия и електрониката се намират в отделен контролен блок, който се закача за монтираните на кормилото скоби.
От блока излизат кабели, които стигат до двигателя и сензорите за спирачките и педалите. Първоначалното инсталиране на цялата система е еднократно, за което се твърди, че отнема около 10 минути. След това, потребителите просто включват захранване, когато искат електрически велосипед.


Панел в горната част на контролера, позволява на велосипедистите да избират нивото на електрическа асистенция и да проверяват с колко енергия разполагат. Максимална скорост е електронно ограничена на 24 км / ч за европейската версия и до 32 км / ч за международната версия. Обсегът е 40 или 80 км, в зависимост от капацитета на избраната батерия. Времето за зареждане е съответно между 3-4 часа или 5-6 часа.
Цялата система със контролния блок тежи 3.9 кг с малката батерия или 4.8 кг с голямата. За сравнение, най-лекото електрическо колело интегриращо всички компоненти, предлагано за сега на пазара е с тегло7 кг, а други системи тежат около 9 килограма.
 

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви,
която ще бъде запазена следващите 7 дни.