Напълно новият i30 беше представен в централния шоурум на Hyundai в столицата.
Снимки Hyundai и Индустриал Комерс

Hyundai i30 идва натъпкан с технологии

Денислав Стоянов - петък, 24-02-2017 - 17:30

Новият модел дебютира у нас в лимитирани серии с високо оборудване

В централния шоурум на Hyundai в столицата предпремиерно беше представен напълно новият Hyundai i30. Третото поколение на модела съвместява в едно най-новите инженерни технологии с непреходния дизайн и доказаното качество. Сред официалните гости на представянето беше посланикът на република Корея Н. Пр. Шин Бунам. Водещ на церемонията беше българският актьор Иван Ласкин, който е дългогодишен клиент на марката. Официалната премиера на новия Hyundai i30 ще бъде в дните на отворените врати - 25 и 26 февруари, посветени изцяло на новия модел. През уикенда всички желаещи са поканени да посетят шоурума на Hyundai в София на бул. „Околовръстен път” 260, за да се запознаят отблизо с новия Hyundai i30, да направят тестово шофиране и да получат преференциални условия. За тези, които искат първи да притежават новия модел, са предвидени специалните високо оборудвани лимитирани серии Progressive и Avantgarde.

Задният спойлер подобрява аеродинамиката и чрез него i30 изглежда още по-динамичен и компактен.

Новото поколение на Hyundai i30 е пораснало на дължина до 4,34 м и на широчина до 1,80 м, височината е намалена до 1,45 м, а междуосието от 2,65 м е запазено. Хечбекът с 5 врати е по-спортен и атлетичен, като се отличава с елегантен и стилен дизайн. Вертикалната предница е уверена и експресивна, благодарение на новата каскадна радиаторна решетка, отличаваща се с насочени надолу скосени сегменти, вдъхновени от движението на разтопена стомана. Радиаторната решетка съдържа хромирани точки, които придават изискан вид и подчертават хромираната рамка. В комбинация със светодиодните предни фарове за къси и дълги светлини, и вертикалните LED дневни светлини с функция на мигачи, новият i30 има силно визуално присъствие. Черният заден спойлер подобрява аеродинамиката и чрез него i30 изглежда още по-динамичен и компактен. Коефициентът на челно съпротивление е 0,30, за което заслуга има и активното въздушно крило зад предната решетка.

Централната конзола е наклонена, а най-отгоре е 8-инчовият сензорен екран на мултимедийната система.

Интериорът на новия Hyundai i30 оставя впечатление за елегантност и усещане за простор. Използвани са висококачествени материали, които създават спокойна и изискана среда. Централната конзола е наклонена, а на върха е поставен 8-инчов сензорен дисплей на мултимедийната система, който интегрира всички функции, свързани с навигация, медии и свързаност. Пътниците на борда разполагат с бърз достъп до интегрирани системи за свързаност, навигация, информация и развлечение. Функциите LIVE Services и Apple CarPlay са на разположение по време на всяко пътуването, а безжичното зареждане на смартфони е дискретен поглед към бъдещето. Новият мултифункционален волан е отопляем за по-голямо удобство. Новото поколение i30 предлага водещо в сегмента пространство за пътниците и за багажа им. Усещането за простор е подчертано от опционалния панорамен стъклен покрив, който може да се накланя или отваря. Обемът на багажника е 395 л, а със сгънати задни седалки нараства до 1301 л. В него има практичен и полезен рафт за багаж с две позиции.

Под предния капак на новия Hyundai i30 работят нови модерни бензинови и дизелови турбодвигатели.

Под предния капак на новия Hyundai i30 работят нови модерни бензинови и дизелови двигатели с турбокомпресор, които увеличават динамиката на изцяло новия модел, като в същото време осигуряват впечатляващо ниски нива на вредни емисии и разход на гориво. Новият Hyundai i30 се предлага с три бензинови и един дизелов двигател с малък работен обем и турбокомпресор. Базовият е 4-цилиндров 1.4 MPI с мощност 100 к.с. Следва 3-цилиндровият двигател с турбокомпресор 1.0 T-GDI със 120 к.с., а най-динамичен е новият 4-цилиндров турбомотор 1.4 T-GDI със 140 к.с. Дизеловите двигатели са 1,6-литрови 4-цилиндрови с турбокомпресор, с три изходни мощности - 95, 110 и 136 к.с. Двигателите са комбинирани с 6-степенната механична скоростна кутия или със 7-степенна автоматична трансмисия с двоен съединител DCT.

Шасито на новия Hyundai i30 е напълно преработено със стандартното многоточково задно окачване за да осигури динамично шофиране с висок комфорт на возене. Системите за сигурност в изцяло новия Hyundai i30 са впечатляващи и предлагат голямо спокойствие на пътниците още в серийното оборудване. i30 е първият Hyundai е оборудван със система за разпознаване на умора на водача, автономно аварийно задействане на спирачките, система за следене на пътната лента и предупреждение при нейното напускане, система за поддържане на пътната лента и система за автоматично превключване между дълги и къси светлини.

Тагове:  Hyundaii30

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви,
която ще бъде запазена следващите 7 дни.